mielialalääke vei halut :(
onko kohtalotovereita? olen kaksi viikkoa syönyt mielialalääkettä eikä haluta enää juurikaan. itsetyydytyskin käy työstä ja joudun " hinkkaamaan" ehkä kolme kertaa pidempään kuin ennen. laskee kyllä tavallaan elämänlaatua..
Kommentit (4)
Silti olen rakkaimpani kanssa jatkanut entisenlaisella, jos ei enemmänkin ja siitä olen nauttinut...Enemmän hyviä puolia lääkkeet ovat kuitenkin minulle tuoneet, kuin negatiivisia. Siis auttavat ja kannattavat....
Siis mnun kohdallani....
Tosin sinkkuilin silloin, joten ei se pahemmin haitannut. Lopetin lääkkeen syönnin, kun ei siitä ollut mitään hyötyä.
Mene sitten lääkäriin, niin se vaihtaa sulle toiset lääkkeet. Vittuako täällä rutiset... Me mitään asialle voida. Lääkäri voi.
on kyllä syvältä tämä porukka täällä. lukee sitten mitä vaan ketjua niin asiattomia viestejä on enemmän kuin itse vastauksia kysymyksiin.
täällä yksi kohtalotoveri :)
olen syönyt mielialalääkkeitä nyt 3kk ja kyllä vaan, halut katosivat mutta ovat myös palailemaan päin. itsetyydytys ei ole onnistunut lääkkeiden aloituksen jälkeen,joka ennen oli helpompaa kuin seksin yhteydessä saaminen.
kyllähän tämä laskee mielialaa ja monesti olen miettinyt, että jos sittenkin jättäisin nuo tabut syömättä :(