Kuinka yleistä on, ettei mies suostu nuolemaan pillua?
Entä kuinka yleistä on, ettei nainen halua pilluaan nuoltavan?
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Itse suostun antamaan suuseksiä naiselle vain parisuhteessa. Se nuoleminen itsessään ei anna minulle mitään, antoisintahan siinä on nähdä oman kumppanin nauttivan, mutta jos kyse on vain seksisuhteesta tai yhden kerran kohtaamisesta niin en ikinä nuole, mielestäni hyvin vastenmielinen ajatus nuolla genitaalia johon toinen mies on mahdollisesti edellisenä iltana lauennut. Näistä syistä nuolen naista siis ainoastaan parisuhteessa.
Minä en nuole ellei nainen ole neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan kyllä nuolla ja miehet sekä nykyinen naisystävä pitävät siitä. Minusta vaan sormet tuntuu paremmilta. Nuoleminen ei juuri miltään, mutta ajatuksena se on innostava. Nuolen mielelläni naisystävääni ja olen myös pitänyt suuseksistä miehen kanssa.
Minulla myös sekä miesten, että naisten kanssa kokemusta. Miehet tuntuvat tykkäävän pillun nuolemisesta ihan sen takia, että saavat nuolla pillua, naiset taas nuolee, koska haluavat antaa nautintoa. Ja naiset ovat pääsääntöisesti parempia nuolemaan.
Vähän on kyllä yleistystä. Luulisin, että enemmistö miehistä haluaa nuolla pillua sen takia, että saisivat naisen kiimaan ja pillun heräämään, eli haluavat tuottaa nautintoa naiselle. Itselle ainakin syy miksi nuollut aina vaimon pillua.
Suostun kyllä kyllä mielelläni, mutta vaimo ei halua 🤷 Edellisissä suhteissa kelpasi hyvin.
Minulla myös sekä miesten, että naisten kanssa kokemusta. Miehet tuntuvat tykkäävän pillun nuolemisesta ihan sen takia, että saavat nuolla pillua, naiset taas nuolee, koska haluavat antaa nautintoa. Ja naiset ovat pääsääntöisesti parempia nuolemaan.