Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, ettei mies suostu nuolemaan pillua?

Vierailija
13.05.2017 |

Entä kuinka yleistä on, ettei nainen halua pilluaan nuoltavan?

Kommentit (207)

Vierailija
141/207 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei nuole mua eikä koskaan ole edes sormia laittanut sisällekkään. Kuulemma ällöttää nuoleminen. Ainoastaan sormilla hieroo klitorista orgasmin mulle ja seki mun piti opettaa hänelle.

Mä olen kyllä ties monet kerrat ottanu häneltä suihin, mutta nyt monien vuosien seurustelun jälkeen päätin, että en ota enää häneltä ikinä suihin, ellei tule minua nuolemaan. On joskus kännissä mulle sanonu, että ikävöi mun suihin ottoa, mutta oon sanonu suorat sanat et en enää ota suihin, kun ei minuakaan nuole;) 

Vierailija
142/207 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei nuole mua eikä koskaan ole edes sormia laittanut sisällekkään. Kuulemma ällöttää nuoleminen. Ainoastaan sormilla hieroo klitorista orgasmin mulle ja seki mun piti opettaa hänelle.

Mä olen kyllä ties monet kerrat ottanu häneltä suihin, mutta nyt monien vuosien seurustelun jälkeen päätin, että en ota enää häneltä ikinä suihin, ellei tule minua nuolemaan. On joskus kännissä mulle sanonu, että ikävöi mun suihin ottoa, mutta oon sanonu suorat sanat et en enää ota suihin, kun ei minuakaan nuole;) 

Hyvä päätös.

Mä en saa mieheltä edes orgasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/207 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös.

Mä en saa mieheltä edes orgasmia.

Itsepähän olet miehesi valinnut. Turhaa siis täällä asiasta valittaa.

Vierailija
144/207 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei limoja nuole.

Vierailija
145/207 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nuolee ja käyttää sormia ja saan orgasmin lähes joka kerta.

Vierailija
146/207 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin rakastan nuolla vaimon pillua! Ja pyllyä! Sekä nuolen myös kainalot ja varpaat ja joka paikan!!! AAAhh!

Vierailija
147/207 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai visvav*ttu älyät että kun pakotat miehen nuolemaan sitä limakoloasi syyllistyt raiskaukseen?

Hyi, noinko naisille puhutaan. Tietäisipä äitisi mitä tänne internettiin kirjoittelet.

Vierailija
148/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies ei limoja nuole.

Ei niin, ne tosimiehet löytyykin sitten gayjunasta. Emäntien onneksi on sitten paljon empaattisia epätosimiehiä jotka haluu vain naisia.

Vierailija
149/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kuinka usein kanssasisaret helpottavat teidän naisten panetusta nuolemalla pillua?

Vierailija
150/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusyöpä ei oo kiva tauti. En nuole kuin elmukelmun läpi.

Vierailija
151/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä osais muutenkaan.

Vierailija
152/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin saada nuolentaa, mutta mä en osaa neuvoa mun miestä, mitä sen pitäs tehdä. Miten selittää etenkin kesken kaiken jotain teknistä? Neuvoja ja vinkkejä otetaan vastaan sekä miehiltä (miten viesti menee parhaiten perille) että naisilta (miten kuvailla mitä haluaa).

Vierailija
153/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin saada nuolentaa, mutta mä en osaa neuvoa mun miestä, mitä sen pitäs tehdä. Miten selittää etenkin kesken kaiken jotain teknistä? Neuvoja ja vinkkejä otetaan vastaan sekä miehiltä (miten viesti menee parhaiten perille) että naisilta (miten kuvailla mitä haluaa).

Ei sitä pysty kukaan neuvomaan. Minun käsitys miehenä on, että pitää miehen itse opetella kuten fillarin ajo tai käteen veto. Pitää opetella lukemaan naisen reaktioista ja käyttää mielikuvitusta. Mutta sen verran voi antaa vinkkiä, että varoo liikaa tai liian voimakasta tai pitkää klitoriksen hyväilyä, ettei se puudu ja hukkaa orgasmia. Välillä jostain muualta tai ainakin vie naisen huomion pois ja palaa sitten yllättäen entistä voimakkaammin klitoriksen hyväilyyn. Mitä enemmän nainen jännittää sen enemmän pitää harhauttaa ja saada jännitys katoamaan tai unohtumaan. 

Vierailija
154/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien hommaa. Tosimies ei nuole.

Vierailija
155/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos! Karvoja tulee suuhun, ja alkaa oksettaa.

Vierailija
156/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltä mieheltä kuoli muija siihen kun sillä oli sen ukon mela suussa ja se eukko ilmeisesti tukehtui niihin mälleihin.

Vierailija
157/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdeltä mieheltä kuoli muija siihen kun sillä oli sen ukon mela suussa ja se eukko ilmeisesti tukehtui niihin mälleihin.

Jännittäviä ihmisiä.

Vierailija
158/207 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, jotka ei osaa tyydyttää naistaan peniksellä, eivät löydä oikeaa aurauskulmaa, lantio ei ole joustava. Silloin täytyy nuolenta ottaa avuksi.

Sama juttu naisilla, eivät kaikki osaa antautua penetraatiolle, nuoleminen sivelee vain pintaa rauhoittavasti. :) Ikävä vain, että ihmisen suu on täynnä bakteereja, jotka ovat haitallisia emättimen bakteeriflooralle ja naisten vagina on täynnä bakteereja, jotka eivät ole terveellisiä miesten kurkulle.

https://www.terve.fi/artikkelit/suuseksi-voi-aiheuttaa-syopaa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miehen-antama-suuseksi-vaarallisemp…

Tervemenoa syöpäsairaalaan sitten kymmenen vuoden päästä. Kannattaisiko sittenkin treenata sitä lantiota? :)

Vierailija
159/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehiä, jotka ei osaa tyydyttää naistaan peniksellä, eivät löydä oikeaa aurauskulmaa, lantio ei ole joustava. Silloin täytyy nuolenta ottaa avuksi.

Sama juttu naisilla, eivät kaikki osaa antautua penetraatiolle, nuoleminen sivelee vain pintaa rauhoittavasti. :) Ikävä vain, että ihmisen suu on täynnä bakteereja, jotka ovat haitallisia emättimen bakteeriflooralle ja naisten vagina on täynnä bakteereja, jotka eivät ole terveellisiä miesten kurkulle.

https://www.terve.fi/artikkelit/suuseksi-voi-aiheuttaa-syopaa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miehen-antama-suuseksi-vaarallisemp…

Tervemenoa syöpäsairaalaan sitten kymmenen vuoden päästä. Kannattaisiko sittenkin treenata sitä lantiota? :)

Luin alemman linkkisi ihan mielenkiinnosta. Riskini saada suusyöpä vaimoni nuolemisesta on siis 22% korkeampi. Muistaakseni suusyöpä ei ole kovinkaan yleinen, joten aion jatkossakin tämän riskin ottaa. 

Vierailija
160/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, epähygieenistä. En nuole.