Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä on, ettei mies suostu nuolemaan pillua?

Vierailija
13.05.2017 |

Entä kuinka yleistä on, ettei nainen halua pilluaan nuoltavan?

Kommentit (207)

Vierailija
181/207 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mie ei nuole, niin ei ole parisuhdemateriaalia.

Vierailija
182/207 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin kyllä, mutta vaimo ei ole antanut kuin pari kertaa vaikka on saanut todella ison orgasmin ja nautinnon molemmilla kerroilla. Se tuntuu hänestä pervolta ja väärältä. On saanut tiukan uskonnollisen kasvatuksen. Nauttii kyllä seksistä ja haluaa sitä, mutta on aika konservatiivinen seksinharrastaja. Itse voisin olla kokeilunhaluisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/207 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta vähän homolta, jos ei kiihotu ja nauti siitä, kun nainen nauttii ja saa orgasmin. Jos pillu ällöttää, niin miten sinne voi mitään muutakaan tunkea? Tuskin odottaa, että omaa heppiä nuollaan. Ei ainakaan voi sellaista sitten pyytää. Mitä nainen saa tällaisesta suhteesta? Se, että sua nuollaan, niin on fyysisesti kaikista ihanin tapa tulla.

Naisen kannattaa siis varmistaa, että hänellä ei ole hiivaa tms ongelmaa ja puhdistaa alapää. Ei voi ainakaan hajusta tai mausta olla tällöin kyse ällötys. 

Vierailija
184/207 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaisi tatuoida pillun päälle pääkallo ja sääriluut, että menisi nuoluhalut.

Vierailija
185/207 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosta vähän homolta, jos ei kiihotu ja nauti siitä, kun nainen nauttii ja saa orgasmin. Jos pillu ällöttää, niin miten sinne voi mitään muutakaan tunkea? Tuskin odottaa, että omaa heppiä nuollaan. Ei ainakaan voi sellaista sitten pyytää. Mitä nainen saa tällaisesta suhteesta? Se, että sua nuollaan, niin on fyysisesti kaikista ihanin tapa tulla.

Naisen kannattaa siis varmistaa, että hänellä ei ole hiivaa tms ongelmaa ja puhdistaa alapää. Ei voi ainakaan hajusta tai mausta olla tällöin kyse ällötys. 

Vehkeet on suunniteltu yhteensovittamista varten. Ei ruokailukaluston käyttöön. Jostain pervo-oppaasta nuo nuoluhommat on opittu.

Vierailija
186/207 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen parisuhteen kokemuksella, kyllä miehet on aina nuollut mun pillun, oli karvoja tai ei.

mun ex oli ihan hulluna suuseksin antamiseen, oli ihan parasta hoitoa. Orgasmitakuulla, usein tarjoili mulle tuplat. Mitä esim nyksä ei tee

Pena
187/207 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon miehet jotka ei nuole.

Oma kokemukseni on, että miehet ovat innokkaampia antamaan naiselle suuseksiä kuin päinvastoin. Eikö tässä pitäisi olla enemmän vastavuoroisuutta?

Vierailija
188/207 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet tykkää nuolla pillua. Paljon vähemmän on naisia, jotka haluaisivat tulla nuolluksi, ja vielä vähemmän naisia, jotkat tykkäävät siitä toisinpäin, eli ottaa suihin. Eli tilanne on keskimäärin tosi hyvä niille naisille, jotka tykkäävät, kun pillua nuollaan, ja eivät pane pahakseen ottaa suihinkaan.

Vierailija
189/207 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chinaski kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että miehet ovat innokkaampia antamaan naiselle suuseksiä kuin päinvastoin. Eikö tässä pitäisi olla enemmän vastavuoroisuutta?

Meillä mies saa kyllä huomattavasti enemmän suuseksiä kuin minä. Toisaalta, hän kyllä nuolee, kun pyydän, että enemmän se on minusta kiinni. Pidän enemmän yhdynnästä.

Vierailija
190/207 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chinaski kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies saa kyllä huomattavasti enemmän suuseksiä kuin minä. Toisaalta, hän kyllä nuolee, kun pyydän, että enemmän se on minusta kiinni. Pidän enemmän yhdynnästä.

Meillä on ollut ihan yksinkertainen periaate heti siitä lähtien kun ekan kerran vaimoani nuolin. Seksiä ja yhdyntää ei ole, jos en nuole ensin riittävän kauan. Riittävän kauan on tapauskohtaista, mutta nykyään  aina orgasmiin asti, jos vain orgasmi on tulollaan. Hyvin harvoin ei ole.  Joten minulla ollut mieluinen pakko aina nuolla joka kerta ennen yhdyntää. Vaimo on myös yleensä imutellut kulliani ennen yhdyntää, varsinkin nykyään, jotta saa hengähdysaikaa orgasminsa jälkeen. 

Ihmettelen naisia, jotka ei sano miehelle mistä pitävät, mitä miehen pitää tehdä ja missä asennossa haluavat ja nauttivat yhdynnöissä eniten. Perimmiltään miehet haluaa tuottaa kullillaan naiselle nautintoa yhdynnässä. Jos mies ajattelee vain itseään on tyhmä. Siksi naisen kannattaa, sanoa missä asennossa haluaa ja varsinkin jos on mahdollista saada orgasmi yhdynnässä. 

Vierailija
191/207 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25% naisista ujostelee ekatreffeillä / ekalla seksikerralla uuden miehen kanssa sen verran, että ei halua pilluaan nuoltavan. 10% ei halua pillun nuolentaa kerta kaikkiaan ollenkaan.

Vierailija
192/207 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25% naisista ujostelee ekatreffeillä / ekalla seksikerralla uuden miehen kanssa sen verran, että ei halua pilluaan nuoltavan. 10% ei halua pillun nuolentaa kerta kaikkiaan ollenkaan.

Olen nainen, ja minä kyllä haluan 100% seksikerroista, että pilluani nuollaan aluksi, ja jos panemalla en ole tullut, myös lopuksi ja loppuun asti. Ja lähes 100% miehistä ovat tämän tehneet ihan mielellään. Tiedän myös, että hyvin harva nainen antaa nuolla ensitreffeillä, ja ehkä vain puolet naisista nauttii pillun nuolemisesta yleensäkään.

Vierailija
193/207 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja minä kyllä haluan 100% seksikerroista, että pilluani nuollaan aluksi, ja jos panemalla en ole tullut, myös lopuksi ja loppuun asti. Ja lähes 100% miehistä ovat tämän tehneet ihan mielellään. Tiedän myös, että hyvin harva nainen antaa nuolla ensitreffeillä, ja ehkä vain puolet naisista nauttii pillun nuolemisesta yleensäkään.

Kyllä minä olen yli 50% naisista nuollut ekatreffeillä

Vierailija
194/207 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen yli 50% naisista nuollut ekatreffeillä

Itse en ekatreffeillä ole juurikaan nuollut, ja hyvin hyvin harva on millään tavoin vihjaillut tms., että nuolisin. Voisiko olla, että tiedostamatta lähestyt sellaisia naisia, jotka haluavat pillunsa nuolemista ekoilla treffeillä, tai naiset jotka tykkäävät saada pillunsa nuolluksi, ovat vaistonneet, että siinä on mies joka muuten nuolee. Win-win tilanne.

Vierailija
195/207 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jäänyt pariin kertaan, kun baarissa on tultu iskemään seksi mielessä, ja mies on suoraan sanonut, että haluaa nuolla mun pillua. Ei siinä mitään, jos mies on siinä taitava, niin saatan saada siitä parempia orgasmeja kuin panemisesta, mutta silti siitä tulee vähän ällötys fiilis jos mies heti sanoo, että haluaa nuolla mun pillua. Eipä miehetkään taitaisi ihastua, jos nainen heti alkuun ilmoittaisi, että "haluun imeä sun kullia ja saada sun spermat mun kurkkuun."

Vierailija
196/207 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jäänyt pariin kertaan, kun baarissa on tultu iskemään seksi mielessä, ja mies on suoraan sanonut, että haluaa nuolla mun pillua. Ei siinä mitään, jos mies on siinä taitava, niin saatan saada siitä parempia orgasmeja kuin panemisesta, mutta silti siitä tulee vähän ällötys fiilis jos mies heti sanoo, että haluaa nuolla mun pillua. Eipä miehetkään taitaisi ihastua, jos nainen heti alkuun ilmoittaisi, että "haluun imeä sun kullia ja saada sun spermat mun kurkkuun."

Tuosta ei kukaan mies kieltäydy.

Vierailija
197/207 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei olisi ollut mitää aikeita lähteä kenenkään matkaan, niin tuo olisi niin houkuteleva ja housuissa paisumusta aiheuttava tarjous, että olisi lähes mahdoton kieltäytyä. Ehdottaisin kyllä, että käydään tuolla veskissä, niin saat pahimman spermanälänän heti tyydytettyä, ja tarjoan oluen jolla voit huuhtoa alas loputkin mällinjämät.

Vierailija
198/207 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kyllä nuolla ja miehet sekä nykyinen naisystävä pitävät siitä. Minusta vaan sormet tuntuu paremmilta. Nuoleminen ei juuri miltään, mutta ajatuksena se on innostava. Nuolen mielelläni naisystävääni ja olen myös pitänyt suuseksistä miehen kanssa.

Vierailija
199/207 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 52v enkä ole vielä oppinut tykkäämään siitä. 

Vierailija
200/207 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pillu haisee en nuole