Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, ettei mies suostu nuolemaan pillua?

Vierailija
13.05.2017 |

Entä kuinka yleistä on, ettei nainen halua pilluaan nuoltavan?

Kommentit (207)

Vierailija
161/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies ei tuohon ala, koska kuolema on tuossa touhussa mahdollinen seuraus. Naisilla kun on niin paljon papilloomavirusta.

Vierailija
162/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolethan nainen myös miehesi reikää?

Vai oletko passiivinen lahna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kurkkutulehdusta.

Vierailija
164/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehiä, jotka ei osaa tyydyttää naistaan peniksellä, eivät löydä oikeaa aurauskulmaa, lantio ei ole joustava. Silloin täytyy nuolenta ottaa avuksi.

Sama juttu naisilla, eivät kaikki osaa antautua penetraatiolle, nuoleminen sivelee vain pintaa rauhoittavasti. :) Ikävä vain, että ihmisen suu on täynnä bakteereja, jotka ovat haitallisia emättimen bakteeriflooralle ja naisten vagina on täynnä bakteereja, jotka eivät ole terveellisiä miesten kurkulle.

https://www.terve.fi/artikkelit/suuseksi-voi-aiheuttaa-syopaa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miehen-antama-suuseksi-vaarallisemp…

Tervemenoa syöpäsairaalaan sitten kymmenen vuoden päästä. Kannattaisiko sittenkin treenata sitä lantiota? :)

Luulisi syöpäsairaalan olevan pullollaan pillunnuolijoita, mutta eipäs olekaan. Miten selitän tämän omituisuuden?

Vierailija
165/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan varmasti posliini? Jos on, niin silloin mies nuolee.

Vierailija
166/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekseni viimein tainnut löytää miehen joka mieluummin antaa kuin vastaanottaa suuseksiä :) Toki sitä annan hänellekin.

Vierailija
167/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sitä. Mielestäni koiramaista ja ällöä. En tykkää että mies alistuu.

Ja olen nainen.

Ai, mun mies haluaa ja nauttii siitä. Olen käsittänyt, että hyvin moni mies haluaa ja nauttii naisensa nuolemisesta.

Kun tajusin sen itse, että mies tosiaan nauttii, niin osaan nauttia itsekin. Ei se tosiaankaan ole alistumista. Se on halu. Ja se on kiehtovaa.

Vierailija
168/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suuseksiä suhteessa. Miehenä olisi ajoittain halu nuolla ja saadakkin suuhölkän, mutta ei...

Vierailija
169/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ällöä, eikä tunnu miltään. Ja eikös taas olisi asiallisempia puheenaiheita?

Vierailija
170/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on ällöä, eikä tunnu miltään. Ja eikös taas olisi asiallisempia puheenaiheita?

Vaikka kuinka tunnoton vulva naisella voikaan olla?

Vierailija
171/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko mulla on kurkkusyöpä? Aamulla olikin kurkku hiukan karhean oloinen. Pirautanpa syöpäpäivystykseen.

Vierailija
172/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hätäillään jostain kurkkusyövästä, mutta edelleen 90% miehistä vetäisi paljaalla tuntematontakin alapäätyä...

Vierailija
173/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti yleistä     en  minäkään mitään lipojaa halua

Vierailija
174/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On miehiä, jotka ei osaa tyydyttää naistaan peniksellä, eivät löydä oikeaa aurauskulmaa, lantio ei ole joustava. Silloin täytyy nuolenta ottaa avuksi.

Sama juttu naisilla, eivät kaikki osaa antautua penetraatiolle, nuoleminen sivelee vain pintaa rauhoittavasti. :) Ikävä vain, että ihmisen suu on täynnä bakteereja, jotka ovat haitallisia emättimen bakteeriflooralle ja naisten vagina on täynnä bakteereja, jotka eivät ole terveellisiä miesten kurkulle.

Tervemenoa syöpäsairaalaan sitten kymmenen vuoden päästä. Kannattaisiko sittenkin treenata sitä lantiota? :)

Luulisi syöpäsairaalan olevan pullollaan pillunnuolijoita, mutta eipäs olekaan. Miten

No voi kauhistus. Vaimoni on saanut nauttia suuseksistä kohta 47 vuotta joka viikko. Saanut silti tai juuri siksi tuhansia yhdyntäorgasmeja ja myös suuseksillä. Hänellä ollut varaa valita. 

Olen nuollut pillua eläissäni varmaan enemmän kuin enemmistö tulee koskaan nuolemaankaan. Jos nyt siitä saa syövän vanhoilla päivillä niin on ollut sen väärti. Hymyssä suin täältä lähden. Tiedän ainakin saaneeni tarpeeksi pillua, toissa päivänä viimeksi. ;)))))

Vaimoni on ollut aina tyytyväinen ja halukas, syystäkin.

Vierailija
175/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi syöpäsairaalan olevan pullo

Kiinnostaa ku kilo paskaa.

Vierailija
176/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä 30 miehen kanssa ja heistä noin viisi on nuollut mua. Pari selvästi ihan pakosta eikä nauttinut siitä mutta pari ihan innolla ja selvästi rakastaen sitä touhua. Lienee vaikea arvata kenet kelpuutin fuckbuddyiksi noista 30 sankarista? N28

Kuka idiootti menee nuolemaan yhden yön panon tortusta itselleen kaikki taudit?

Voi käyttää suuseksisuojaa ja kuka sitä edes yhdyntään alkaisi ilman esileikkiä?

Vierailija
177/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hätäillään jostain kurkkusyövästä, mutta edelleen 90% miehistä vetäisi paljaalla tuntematontakin alapäätyä...

Näinpä ja tuossahan se syöpä vasta tarttuukin, naiseen nimittäin. Lisäksi raskaus. Mutta eihän sillä ole väliä, kunhan mies ei vain saa suusyöpää.

Vierailija
178/207 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä ja tuossahan se syöpä vasta tarttuukin, naiseen nimittäin. Lisäksi raskaus. Mutta eihän sillä ole väliä, kunhan mies ei vain saa suusyöpää.

Siis voiko raskauskin tarttua? Kauheetta, ihan kauheeta!

Vierailija
179/207 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi nuolla vieraan naisen pillua? Mulla tulee mieleen, että tuonkin on joku äijä pannut alulle ja on kuin sen munia nuolisi.

Vierailija
180/207 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies ei tuohon ala, koska kuolema on tuossa touhussa mahdollinen seuraus. Naisilla kun on niin paljon papilloomavirusta.

Sama riski naiselle yhdynnässä... Eli naisen ei pidä olla yhdynnäsäs papilloomaviruksen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi