Pitkä suhde takana ja miehen nopea siemensyöksy edelleen
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä teinistä saakka yhdessä ja nyt jo 10 vuotta yhteensä. Ongelma on miehen nopea tuleminen yhdynnässä (5 sek-1 min ehkäpä).. Teininä ajattelin että kuuluu asiaan mutta nyt aikuisena olen miettinyt että olis kiva joskus olla pidempään yhdynnässä. Suurin osa seksistämme on esileikkiä, jossa joskus tulen mutta yhdynnässä en nykyään koskaan (teininä olin nopeampi ja silloin tuo lyhyt aika riitti :D). Mietin että miten ottaisin asian puheekseni, en kuitenkaan halua loukata miestäni? Tai onko teillä ollut jostain apua?
Kommentit (140)
Mitä noin huonoilla miehillä sängyssä tekee? Miksi ette käy vieraissa? Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tuollaiseen surkeuteen!
N31
Vierailija kirjoitti:
Hamekangasta saisi ostaa joidenkin ketjun miesystävien päälle. Olen 36v mies ja voin hyvin laueta kuudesti päivässä ja melkein heti uudestaan. Olen toki lihaksikas ja viriili, rasvaprosentti melko pieni (n. 14).
Tämä kommentti näköjään kalahti oikein kunnolla. Vaikka testot oikeasti vaikuttavat viriiliyteen.
Minullakin on tuollainen. Ei se ole iästä kiinni, ennenaikainen siemensyöksy vaivaa myös iäkkäämpiä miehiä.
Siihen on olemassa lääkehoitoja, mutta kaikille ne eivät käy, ei munkaan miehelle.
Ja quite frankly, on aika tylyä vastuuttaa naista "antamaan useammin" ja jaksamaan monta kertaa peräkkäin jotain, joka ei ANNA YHTÄÄN MITÄÄN. Kauanko yksikään mies viitsi seksiä, joka päättyy AINA kesken? No ei varmasti kauaa.
Millainen mies ei itse älyä hakea apua itselleen, jos on tuolainen minuuttimuna? Itsekäs paska, sanoisin.
Ps. Minäkin olen harkinnut vaihtoa tsiljoona kertaa, mutta tuo mun itsekäs paska on kumminkin muissa suhteissa hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamekangasta saisi ostaa joidenkin ketjun miesystävien päälle. Olen 36v mies ja voin hyvin laueta kuudesti päivässä ja melkein heti uudestaan. Olen toki lihaksikas ja viriili, rasvaprosentti melko pieni (n. 14).
Tämä kommentti näköjään kalahti oikein kunnolla. Vaikka testot oikeasti vaikuttavat viriiliyteen.
Varmasti. Mutta ehkä viriiliys ja fiksuus ei sitten mahdu samaan pakettiin.. Alapeukutin kommenttisi törkeyttä enkä mahdollista faktaosiota, etkä edes tajunnut sitä.
Sitten taas kaukana aidan toisella puolella on joka ikinen kerta yhdyntä, joka kestää 30min. Siis puoli tuntia jyystöä. Se tietysti tuntui aivan mahtavalta suhteen alkuvaiheessa, mutta nyt kun toinen on jo läpikotaisin tuttu, niin aina se puoli tuntia mitäänsanomatonta jyystöä... Voitais joskus tehdä vaihtarit näitten minuuttimunien puolisoitten kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. Mutta ehkä viriiliys ja fiksuus ei sitten mahdu samaan pakettiin.. Alapeukutin kommenttisi törkeyttä enkä mahdollista faktaosiota, etkä edes tajunnut sitä.
Törkeyttä? Jos miehellä ei seiso ja siemenet ei oikein lennä, niin siinä on pois iso osa kovaa miehekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan näin.
Keskustelun innoittamana päädyin tutkimaan lääkäriasemia. Mietin voisiko asiaa lähteä hoitamaan esim tuollaisen terveystalon chatin kautta? Tarvitaanko asiassa fyysisiä tutkimuksia, kokemusta kellään? Tuossa sanottiin että chatin kautta voidaan määrätä reseptejä, antaa lähetteitä ym jos vaiva ei vaadi lääkärin tekemää fyysistä tutkimusta.
Olisi miehelle varmasti paljon pienempi kynnys hoitaa asia, jos ei tarvitse mennä vastaanotolle saakka asiaa punastelemaan (niin luonnollista kuin se onkin!)
T. N28
Ei valitettavasti hoidu chatin kautta vaan miehesi joutuu nyt rohkaisemaan itsensä ja menemään reilusti lääkärin puheille. Fyysisiä tutkimuksia ei käytännössä tarvitse vaan asia hoituu lääkärin kanssa keskustelemalla, siis ihan reilusti sanoo, että laukeaa liian nopeasti ja siitä on haittaa seksielämälle.
Lääkevaihtoehdoiksi tarjotaan käytännössä Priligyä (ennenaikaisen ejakulaation hoitoon suunniteltu lääke) tai sitten SSRI-lääkitystä (huomattavasti halvempi, mutta haittavaikutukset kovempia). Molemmat vaihtoehdot pohjautuvat samaan SSRI-lääkkeiden ejakulaatiota hidastavaan vaikutukseen, mutta Priligy on lyhytkestoinen ja nopeavaikutteinen vaihtoehto, kun taas tavallisilla SSRI-lääkkeillä halutun vaikutuksen saaminen kestää pidempään ja niitä joutuu syömään jatkuvasti, joka ei liene järkevää jos ei ole masennusta, ahdistusta tms. mielenterveyteen liittyviä oireita.
Vierailija kirjoitti:
Voi,voi totuttaudu vain tilanteeseen. Iän myötä laukeaminen pitkittyy. Mulla nykyään tuollainen 30 min. Tyttöystäväni mielestä jo liian pitkä. Laukeamisvaivaan saatavissa monenlaista hoitoa.
Ei se kaikilla parane. Meillä miehellä kestää nykyään sen 5 työntöä ja niidenki välillä pitää pitää taukoa. Ennen ei sentään noin äkkiä tullut, vaikka aina on nopeaa toimintaa ollut. AP:llä sentään on esileikkiä, Meillä ei edes sitä kunnollista. Ei enää jaksa ne hommat kamalasti innostaa. Mies kai on tyytyväinen, mutta minä en siitä saa enää yhtään mitään. En jaksa vieraisiinkaan mennä, mutta mieluusti olisin muutakin kun toisen tyhjennyspussi. Ällöttää jo koko homma. Mies tiedostaa itsekin ongelmansa, mutta mitäpä se auttaa.
näin se hoituu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan näin.
Keskustelun innoittamana päädyin tutkimaan lääkäriasemia. Mietin voisiko asiaa lähteä hoitamaan esim tuollaisen terveystalon chatin kautta? Tarvitaanko asiassa fyysisiä tutkimuksia, kokemusta kellään? Tuossa sanottiin että chatin kautta voidaan määrätä reseptejä, antaa lähetteitä ym jos vaiva ei vaadi lääkärin tekemää fyysistä tutkimusta.
Olisi miehelle varmasti paljon pienempi kynnys hoitaa asia, jos ei tarvitse mennä vastaanotolle saakka asiaa punastelemaan (niin luonnollista kuin se onkin!)
T. N28
Ei valitettavasti hoidu chatin kautta vaan miehesi joutuu nyt rohkaisemaan itsensä ja menemään reilusti lääkärin puheille. Fyysisiä tutkimuksia ei käytännössä tarvitse vaan asia hoituu lääkärin kanssa keskustelemalla, siis ihan reilusti sanoo, että laukeaa liian nopeasti ja siitä on haittaa seksielämälle.
Lääkevaihtoehdoiksi tarjotaan käytännössä Priligyä (ennenaikaisen ejakulaation hoitoon suunniteltu lääke) tai sitten SSRI-lääkitystä (huomattavasti halvempi, mutta haittavaikutukset kovempia). Molemmat vaihtoehdot pohjautuvat samaan SSRI-lääkkeiden ejakulaatiota hidastavaan vaikutukseen, mutta Priligy on lyhytkestoinen ja nopeavaikutteinen vaihtoehto, kun taas tavallisilla SSRI-lääkkeillä halutun vaikutuksen saaminen kestää pidempään ja niitä joutuu syömään jatkuvasti, joka ei liene järkevää jos ei ole masennusta, ahdistusta tms. mielenterveyteen liittyviä oireita.
No sittenhän se nimenomaan hoituu tuon chatin kautta, jos ja kun fyysisiä tutkimuksia ei tehdä. Sehän se palvelun idea nimenomaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen mies on täysin turha seksimielessä, yllättävän kauan olet tuollaista katsellut, mutta se johtuu ehkä siitä, ettet tiedä paremmasta.
Rakastan miestäni ja periaattessa seksi on myös hyvää... mutta täytyy kyllä myöntää että välillä haaveilen ehkä hiukan vanhemmasta miehestä jonka kanssa vois naida pidempään. Nykyään yhdynnän alkaessa en voi kuin ajatella että kohta se on ohi :D vaikka kyllä se hetki hyvältä tuntuu ja lähentää suhdett! Ap
Se ei iästä kiinni vaan miehestä. Tuollaista oli exäni kanssa 20 vuotta. Ex löysi uuden eli ero ei edes tullut minun aloitteesta. Mutta mikä taivas aukenikaan, kun löysin nykyisen miesystäväni, joka on exää 12 vuotta nuorempi. En tosiaan tiennyt, miten ihanaa seksi voi olla. Joskus naurattaa, kun ajattelen, mitä exän uusi sai. Eihän mies tuolle vaivalle oikein mitään voi, mutta seksi nopean kanssa ei anna naiselle mitään.
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän se nimenomaan hoituu tuon chatin kautta, jos ja kun fyysisiä tutkimuksia ei tehdä. Sehän se palvelun idea nimenomaan on.
Melko harvoja reseptilääkkeitä suostutaan antamaan ensimmäistä kertaa täysin ilman lääkärin näkemistä. Tuossakin tapauksessa voi olla vaikka mitä muita (fyysisiä) muuttujia, joista emme tiedä näiden viestien perusteella.
Toisaalta taas se, että aikuinen ihminen ei uskalla mennä lääkärille puhumaan ihan normaalista vaivasta viittaisi siihen, että muitakin kuin alapääongelmia löytyy.
ollaan Suomessa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko harvoja reseptilääkkeitä suostutaan antamaan ensimmäistä kertaa täysin ilman lääkärin näkemistä. Tuossakin tapauksessa voi olla vaikka mitä muita (fyysisiä) muuttujia, joista emme tiedä näiden viestien perusteella.
Toisaalta taas se, että aikuinen ihminen ei uskalla mennä lääkärille puhumaan ihan normaalista vaivasta viittaisi siihen, että muitakin kuin alapääongelmia löytyy.
Hei älä nyt jaksa. Ei viittis lähteä tässä keskustelussa noin alhaiselle linjalle, kun tämä on ollut tähän saakka poikkeuksellisen asiallinen. 👍 Kiitos kaikille asiallisille keskustelijoille, jotka ei sortuneet lapsellisuuksiin.
T. N28
Vierailija kirjoitti:
Hei älä nyt jaksa. Ei viittis lähteä tässä keskustelussa noin alhaiselle linjalle, kun tämä on ollut tähän saakka poikkeuksellisen asiallinen. 👍 Kiitos kaikille asiallisille keskustelijoille, jotka ei sortuneet lapsellisuuksiin.
T. N28
Niin, en tarkoittanut lääkäripelkoa negatiivisena asiana, vaan lähinnä mietin, että miehelläsi saattaa vaikuttaa myös mentaalipuolen asiat kehon toimintaan, joten siihen voisi myös kiinnittää huomiota tätä alkuperäistä ongelmaa ratkoessa. Ilmeisesti melko häveliäs mies kyseessä sinun tapauksessasi.
Meillä kesti seksi ennen kauemmin, mutta nykyään ainoastaan jos perseeseen panee niin kestää kauemmin. Mutta vain normaali yhdyntä on lyhytkestoista. Suihinotto voi kestää helposti sen parikymmentä minuuttia ja käsin jos hoitelen yhtä kauan, mutta yhdyntä ei kestä. Mies monesti pahoittelee "mä en vaan voi sille mitään ku sä tunnut niin hyvältä!", mutta ihmetyttää kun muuten löytyy liikaakin kestoa että miksi yhdyntä sitten jää niin lyhyeen? :D
Käyttäjä2594 kirjoitti:
Meillä kesti seksi ennen kauemmin, mutta nykyään ainoastaan jos perseeseen panee niin kestää kauemmin. Mutta vain normaali yhdyntä on lyhytkestoista. Suihinotto voi kestää helposti sen parikymmentä minuuttia ja käsin jos hoitelen yhtä kauan, mutta yhdyntä ei kestä. Mies monesti pahoittelee "mä en vaan voi sille mitään ku sä tunnut niin hyvältä!", mutta ihmetyttää kun muuten löytyy liikaakin kestoa että miksi yhdyntä sitten jää niin lyhyeen? :D
Joo sama juttu. Paitsi peppujuttuja ei harrastella. Mutta käsipelillä ja suuhoidollakin mies kestää huomattavasti pidempään.
N28
Kiitos paljon kommenteista ja asiallisesta keskustelusta :)
Ketjun pohjalta mietin nyt et vois panostaa siihen et sais toisenkin kerran putkeen joko niin että ensin hoitelen miehen käsillä tai yhdynnässä. Moni ehdotti myös lääkäriä tai lääkkeitä mutta itse en ainakaan vielä uskalla ottaa puheeksi miehen kanssa... kokeillaan nyt ensin muut tiet :)
Oon myös huomannu viime aikoina että haluan pidempää yhdyntää niin paljon et jätän usein esileikin vähemmälle koska usein se kiihottaa ilmeisesti miestä sen verran että tulee nopeammin... mutta sillon tosiaan vielä harve.min saan tyydytyksen... ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea samaistua miehenä, kun itselläni on päinvastainen tilanne; laukeamista ei tapahdu alle puolen tunnin panemisella. Olisi mielenkiintoista vaihtaa osia nopeasti laukeavan kanssa, jotenkin on vaikea kuvitella ettei mies tuossa tilanteessa pystyisi pitkittämään aktia yhtään pidempään? Haasta mies etsimään itsestään sitä rajaa, jonka yli meneminen johtaa orgasmiin, ja hidastamaan tai vetämään kalunsa kokonaan pois sitä lähestyessä. Hanki hänelle kirja nimeltään "Moniorgasminen mies" luettavaksi.
M40
Eräs nainen täällä miettii, että kyse on varmaan siitä, että osaako mies kontrolloida omaa laukeamistaan. Minä ainakin naisena osaan kontrolloida omaa laukeamistani eli nopeuttaa tai hidastaa sitä. Ja minunkin on vaikea ymmärtää, että miksi muka joku mies ei yhtään osaisi kontrolloida omaansa.
Laukeamisen kontrollointi on myös jännäjuttu.. koska kun annan miehelleni suuseksiä pystyn kyllä näkemään koska hän on tulossa ja hidastelen sen mukaan kuinka kauan haluan sitä antaa :) jos sen saman kontrollin voiski tuoda yhdyntään.... ap
Taidat olla vaan tosi kuuma Kisu,jos ei miehesi pysty pidättelemään?Äläkä ota tätä vinoiluna,sillä sitä tämä ei ole!
Mistä johtuu se, että jos käyn yhdynnän aikana erittäin lähellä laukeamispistettäni, mutta en kuitenkaan saavuta orgasmia, kestävyys on sen jälkeen huomattavasti parempi?
Itsellänikin on usein ongelmana lyhyt kesto yhdynnässä, varsinkin lähetyssaarnaaja-asennossa tai takaapäin naidessa. Usein on niin, että en pysty tekemään kuin ehkä 5-10 työntöä ennen kuin on joko alettava hidastella tai pysähtyä etten laukeaisi.
Minulle on käynyt toisinaan yhdynnässä niin, että olen kirjaimellisesti yhden työnnön päässä laukeamisesta ja sattumalta yhdyntäliike pysähtyy juuri sillä nimenomaisella hetkellä. Silloin tunnen kuinka kalussa nykäisee muutaman kerran, aivan kuin laukeaisin. Hetkosen (ehkä 10 - 20 sek.) kuluttua tilanne tuntuu menevän ohi, kalu on tunnottomampi mutta pysyy edelleen kovana. Tämän jälkeen pystyn jatkamaan yhdyntää huomattavasti pitempään kuin normaalisti, ilman pelkoa laukeamisesta. Parhaimmillani olen tuossa tilanteessa kyennyt kestämään yhdynnässä jopa n. 10 min joka alkoi olla vaimolle jo liikaakin.
Harmi etten ole pystynyt toistamaan tuota tapahtumasarjaa kovin usein vaan se on aina tapahtunut enemmän tai vähemmän "vahingossa". Sillä yleensä minulle käy tuossa tilanteessa niin, että laukean pienimmästäkin vaimon tekemästä liikkeestä.
Siis mies on ennallaan ja sinulle on muodostunut ongelma.