Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä suhde takana ja miehen nopea siemensyöksy edelleen

Vierailija
13.05.2017 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä teinistä saakka yhdessä ja nyt jo 10 vuotta yhteensä. Ongelma on miehen nopea tuleminen yhdynnässä (5 sek-1 min ehkäpä).. Teininä ajattelin että kuuluu asiaan mutta nyt aikuisena olen miettinyt että olis kiva joskus olla pidempään yhdynnässä. Suurin osa seksistämme on esileikkiä, jossa joskus tulen mutta yhdynnässä en nykyään koskaan (teininä olin nopeampi ja silloin tuo lyhyt aika riitti :D). Mietin että miten ottaisin asian puheekseni, en kuitenkaan halua loukata miestäni? Tai onko teillä ollut jostain apua?

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 sekunnissa :D

Ei oo hauskaa :D ap

Minäkin nauroin tuollaiselle viidelle sekunnille ennen, kunnes kohtasin miehen, joka oikeasti laukeaa viidessä sekunnissa. Siinä ajassa ehtii kaksi tai kolme työntöä. Se ei oikeasti ole yhtään hauskaa enää :(

N39

niin... ehkäpä tätä keskustelua lukiessa tajuan että on se oikesti kyllä tosi nopeasti jos ei minuttiakaan kestä.. jotenkin olen niin tottunut että olen ajatellut että se on normaalia. Varmaan jos nyt harrastaisinkin miehen kanssa seksiä jolla menis jonku 10 min niin ajattelisin ensimmäisenä että minussa on jotain vikaa :D vaikka eihän se tietenkään sitä tarkottaisi... ap

Vierailija
62/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamekangasta saisi ostaa joidenkin ketjun miesystävien päälle. Olen 36v mies ja voin hyvin laueta kuudesti päivässä ja melkein heti uudestaan. Olen toki lihaksikas ja viriili, rasvaprosentti melko pieni (n. 14).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kypsempi yli 50 v mies. Hän saa hormonikorvaushoitoa ja on siihen tosi tyytyväinen. Hoitelee minua usein 20 min tulematta, pystyy jarruttelemaan välillä ja jatkaa sitten.

Jos hän on pehmeänä, minun on helppo tehdä suulla pitkäänkin.

Hän pitää huolen että vähintäänkin minä saan ensin, leluilla, suulla, käsin ym. Ja sitten hän, mutta ei edes välttämättä aina.

Sori ap, ihmettelen että edes tuollaista viitsit kun et saa siitä mitään.

Halailemme kyllä joka ilta, mutta ei se kunnon menoa korvaa tietenkään jos ei olisi muuta.

Mieheni on myös raitis ja hyväkuntoinen, sekin voi vaikuttaa.

N50

Vierailija
64/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo kypsempi yli 50 v mies. Hän saa hormonikorvaushoitoa ja on siihen tosi tyytyväinen. Hoitelee minua usein 20 min tulematta, pystyy jarruttelemaan välillä ja jatkaa sitten.

Hän pitää huolen että vähintäänkin minä saan ensin, leluilla, suulla, käsin ym. Ja sitten hän, mutta ei edes välttämättä aina.

Halailemme kyllä joka ilta, mutta ei se kunnon menoa korvaa tietenkään jos ei olisi muuta.

N50

kiitos kommentistasi! luulen että miehelläni koko homma on aika paljon korvien välissää.. että jos haluis yrittää pidentää niin jarruttelis välillä.. mut sit se vaan alkaa tykittää niin ettei ilo kauaa kestä.

Hän siis ihan hyvin hoitelee muilla keinoilla, mutta itse kaipaisin pidempää yhdyntää. ei sinänsä että minun olisi edes pakko nimenomaan yhdynnässä saada orgasmia, mutta tykkään siitä tunteesta kun ollaan ihan lähekkäin.. kyllä se vaan on seksissä parasta vaikka kaikki muukin hoitelu osan korvaa..

ap

Vierailija
65/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo 2-5 minuuttia on mainittu jopa telkussa lääkärin (Christian Jessen) toimesta. On kuulema brittien normi kesto.

Vierailija
66/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 sekunnissa :D

Ei oo hauskaa :D ap

Minäkin nauroin tuollaiselle viidelle sekunnille ennen, kunnes kohtasin miehen, joka oikeasti laukeaa viidessä sekunnissa. Siinä ajassa ehtii kaksi tai kolme työntöä. Se ei oikeasti ole yhtään hauskaa enää :(

N39

Ei ole hauskaaa ei. Kaipaan usein sellaista tavallista seksiä, panoa, jyystöä. Sori niille, jotka eivät ymmärrä. Mutta se tunne kun yhdyntä alkaa ja tietää, että homma loppuu ihan näillä sekunneilla...

N43

Vierailija
67/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

kiitos kommentistasi! luulen että miehelläni koko homma on aika paljon korvien välissää.. että jos haluis yrittää pidentää niin jarruttelis välillä.. mut sit se vaan alkaa tykittää niin ettei ilo kauaa kestä.

Hän siis ihan hyvin hoitelee muilla keinoilla, mutta itse kaipaisin pidempää yhdyntää. ei sinänsä että minun olisi edes pakko nimenomaan yhdynnässä saada orgasmia, mutta tykkään siitä tunteesta kun ollaan ihan lähekkäin.. kyllä se vaan on seksissä parasta vaikka kaikki muukin hoitelu osan korvaa..

ap

No minun mies ainakin yrittää aina kestää pidempään. Pitää taukoja ja hidastaa tahtia jne.. Mutta laukeaa silti aina alle minuutissa. Ja harmittelee ääneen, että taasko tässä kävi näin :(

t. eri

Vierailija
68/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota toista kertaa peräkkäin jäin nyt miettimään, koska sen lisääminen voisi kyllä toimia.. naisena mietin että ahdistaako se miestä jos heti kysyn että otettaisko toinen kierros? mielestäni se olisi kuitenkin jollain tapaa miehen tehtävä ehdottaa, koska enemmän se on hänelle ongelma onnistuuko edes ollenkaan, kyllä nainen siihen yleensä kykenee :) ... en haluaisi kuitenkaan painostaa miestä. toisaalta harvoin mies nyt toista kertaa omaalotteisesti ehdottaisikaan, koska hänen tilansa on jo tyydytetty.. joten auttamattomasti se jäisi minulle se ehdottaminen. ap

Vierailija
69/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii aika hyvin se että annan miehen laueta ensin esim. vaikka suuseksillä tai sitten vaan runkkaan häntä kunnes häneltä tulee.  Yleensä n. 5 - 10 minuutin päästä hänen kalunsa jaksaa taas seistä kovana, sillä aikaa hän lämmittelee minua ja kerää itsekin kierroksia, leikkii rinnoillani ym. että kiihottuisi uudelleen. Tokalla kierroksella hän kestää ihanasti nopeaakin työntelyä.

Vierailija
70/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen joka olisi halunnut vielä lisää, on parempi tuoda se asia esille. Ikinä ei pidä olettaa, että toinen vain tietäisi tai keksisi itse.

Vierailija
71/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

ap

Ihan oikeasti kannattaa yrittää sitä miestä sinne lääkärille.. kyllä näihin apuja on jos uskaltaa hakea. Vaikka kyllä minäkin luulen että näin monen vuoden jälkeen iso osa siitä on jo sitä henkistä painetta. Ei vaan pysty vaikka miten yrittää.

Ja kyllä meilläkin mies on kehittynyt erittäin hyväksi suu-, sormi- jne leikeissä, saan ihan joka kerta jos haluan. Mutta kun sitä jatkuu 10 vuotta, niin kyllähän sitä alkaa kaipaamaan kunnon panoa. Anteeksi vain suorasanaisuus. No, jos jotain positiivista tästä etsii, niin ollaan kyllä molemmat opittu tuntemaan meitsin anatomia melkoisen hyvin sen ainaisen sormettelun lomassa...

T. N28

Vierailija
72/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämäni aikana kolmessa pitkässä seurustelusuhteessa (yhden illan juttuja ei ole ollut), ja kyllä kaikki näistä miehistäni ovat olleet hyvin nopeasti tulevia. Ei nyt ehkä sekunneissa, mutta ilman tauotusta helposti alle minuutissa. Olen kyllä tosi kireä, ehkä siinä syy? Itse en tule yhdynnässä noin lyhyessä ajassa, eikä se tauottaminen auta itseäni kyllä yhtään, päin vastoin. 

Humalassa kestää kauemmin, samoin jos alla on jo laukeaminen. Olen nyt vain ottanut tämän asian niin, että minä en tule yhdynnässä, koska en millään siinä ajassa ehdi. 

Vierailija
73/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoo..

Vierailija
74/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotteko toisianne ns. 'syvälle silmiin' yhdyntänne aikana, vai keskityttekö siinä  kumpikin lähinnä vain  omiin aistumuksiinne ja siihen omaan nautintoonne  keskittyen , esim. antaumuksellisessa 'takaapäin'-asennossa, josta siis käytetään nimitystä 'doggy style' viitaten jotenkin sen 'eläimellisyyteen'  ?  (itse en muuten, jostain syystä,  erityisemmin pidä koko tuosta nimityksestä)

Kummassakin asennossa on mielestäni omat etunsa (toisiinsa verrattuna) ja parisuhteessa niitä kannattaa parhaiten vaihdella. (olen esim. huomannut,että miehelläni todellakin on aina voimakkaampi ja hallitumpi erektio silloin kun olen ns. antanut hänen tulla minuun takaapäin.Itse kyllä pidän enemmän asennosta jossa voimme katsoa toisiamme suoraan silmiin.

Ehkä avain miehen psyykkisistä syistä johtuviin  erektio-ongelmiin (elleivät ne siis johdu jostain ihan fysiologisista syistä,jolloin sen  ainoan todellisen  avun voi tarjota vain joku urologispesialisti-lääkäri ja hänkin vain varauksella 'ehkä'...) onkin jo siinä  naisen suhtautumisessa mieheen ja hänen heräävään miehuuteensa  ja siis  naisen oikeassa "erektiokatseessa",se on mielestäni hyvin tärkeä elementti hallita  ja ikäänkuin 'alkusoittoa ja johdantoa' kumpaakin osapuolta parhaalla mahdollisella tavalla tyydyttävään ,kehojen ja sielujen kokonaisvaltaiseen kohtaamiseen miehenä ja naisena, siis optimaalisen tyydyttävään rakasteluun.

Vierailija
75/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Pitkä suhde ja mies laukeaa nopeasti. Nuorempana hän jaksoi 2-3 kertaa peräkkäin, silloin kesto piteni.

Nyt yli 40v. ei seiso kun kerran ja tulee nopeasti. Ei kiva. Olis ihana rakastella pitkään.

Vierailija
76/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli juuri sellainen että tuli aina liian nopeasti. Hänen kanssa olin onnistunut koko neljän vuoden suhteen aikana saamaan vain muutaman kerran orgasmin, koska hän tuli aina liian äkkiä, nuo kerrat oli joskus suhteen alkupuolella kun tulin itsekin nopeammin kun olin kiihottuneempi kun oli vielä sellaista "uutuudenviehätystä". Mutta kyllä se rupesi raastamaan jossain kohtaa, kun tiesi jo valmiiksi asennoitua siihen että orgasmia ei kuitenkaan saa...eikä suulla tai käsipelillä ole sama asia. Ja varsinkin kun eksä vaikutti siltä että teki sitäkin vain koska "oli pakko", eikä siksi että oikeasti tahtoisi antaa mulle nautintoa, sitä tuntui kiinnostavan oma napa eniten... Kumman kauan jaksoin noin paskaa seksielämää, mutta mäkään en tiennyt paremmasta silloin. Nykyisen miehen kanssa on NIIIN paljon parempaa seksiä! Hän kestää lähes joka kerta tarpeeksi kauan (vain muutaman kerran vahingossa tullut liian nopeaan jos ollut esim. liian pitkä tauko... :D) ja toisinaan olen saanut jopa useamman orgasmin saman yhdyntäkerran aikana, en osannut edes kuvitella sellaista eksän kanssa, onneksi erosin hänestä! (syy ei kuitenkaan ollut tuo seksiasia vaan meidän suhteessa oli muutakin vikaa)

Vierailija
77/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee nopeasti eka,mutta seuraavassa saa jo"tehdä töitä"pitkään

Vierailija
78/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea samaistua miehenä, kun itselläni on päinvastainen tilanne; laukeamista ei tapahdu alle puolen tunnin panemisella. Olisi mielenkiintoista vaihtaa osia nopeasti laukeavan kanssa, jotenkin on vaikea kuvitella ettei mies tuossa tilanteessa pystyisi pitkittämään aktia yhtään pidempään? Haasta mies etsimään itsestään sitä rajaa, jonka yli meneminen johtaa orgasmiin, ja hidastamaan tai vetämään kalunsa kokonaan pois sitä lähestyessä. Hanki hänelle kirja nimeltään "Moniorgasminen mies" luettavaksi. 

M40

Vierailija
79/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tulee nopeasti eka,mutta seuraavassa saa jo"tehdä töitä"pitkään

Kuinka nopeasti pystyt uusintaan?

Vierailija
80/140 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea samaistua miehenä, kun itselläni on päinvastainen tilanne; laukeamista ei tapahdu alle puolen tunnin panemisella. Olisi mielenkiintoista vaihtaa osia nopeasti laukeavan kanssa, jotenkin on vaikea kuvitella ettei mies tuossa tilanteessa pystyisi pitkittämään aktia yhtään pidempään? Haasta mies etsimään itsestään sitä rajaa, jonka yli meneminen johtaa orgasmiin, ja hidastamaan tai vetämään kalunsa kokonaan pois sitä lähestyessä. Hanki hänelle kirja nimeltään "Moniorgasminen mies" luettavaksi. 

M40

Eräs nainen täällä miettii, että kyse on varmaan siitä, että osaako mies kontrolloida omaa laukeamistaan. Minä ainakin naisena osaan kontrolloida omaa laukeamistani eli nopeuttaa tai hidastaa sitä. Ja minunkin on vaikea ymmärtää, että miksi muka joku mies ei yhtään osaisi kontrolloida omaansa.