Pitkä suhde takana ja miehen nopea siemensyöksy edelleen
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä teinistä saakka yhdessä ja nyt jo 10 vuotta yhteensä. Ongelma on miehen nopea tuleminen yhdynnässä (5 sek-1 min ehkäpä).. Teininä ajattelin että kuuluu asiaan mutta nyt aikuisena olen miettinyt että olis kiva joskus olla pidempään yhdynnässä. Suurin osa seksistämme on esileikkiä, jossa joskus tulen mutta yhdynnässä en nykyään koskaan (teininä olin nopeampi ja silloin tuo lyhyt aika riitti :D). Mietin että miten ottaisin asian puheekseni, en kuitenkaan halua loukata miestäni? Tai onko teillä ollut jostain apua?
Kommentit (140)
Eipä tuohon oikein mikään tunnu auttavan. Puudutusgeeliä ja tauottamista täällä kokeiltu, mutta ne sitten vie myös naisen nautintoa. Osta dildo. Tai vaihda miestä, jos tuo on kynnyskysymys.
Vaikea sitä on hallita, jos se vaan meinaa tulla... Miten pian mies saa kalun pystyyn yhden laukeamisen jälkeen? Ja kestääkö sitten toinen erä pidempään, niin kuin miehillä yleensä? Eli mitä jos laukaiset miehen kerran heti alkuun käsin tai suulla, sitten mies voi vuorostaan hyväillä ja/tai nuolla sinua, ja sitten mies olisi jo uudestaan taas valmis panemiseen, joka kestäisikin nyt jo pidempään. Toimisiko näin?
-M40
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kihottava tapaus ;)
Haha :D no se on kyllä tottakin ;) mutta en usko että se on syy. Jatkan vielä sen verran että miehelleni olen uskotellut että tämä nopeus ei haittaa! Mutta nyt kun luin jostain että vain 10-15 % kärsii samasta niin se sai miettimään.. että olis aika monta miestä kenen kanssa ei ois samaa... karua. Olin ajatellut että olis yleisempää. Mies on ainoa seksikumppanini..
T. Ap
Oliko tää mun kirjoitus? Sama ongelma ja yhtä pitkä suhde takana.. Ongelma alkoi ehkä 1-2v seurustelun alettua. Ja meillä siis tästä on puhuttu, lääkäriin mies ei ole itseään saanut..
T. Nainen28v
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sitä on hallita, jos se vaan meinaa tulla... Miten pian mies saa kalun pystyyn yhden laukeamisen jälkeen? Ja kestääkö sitten toinen erä pidempään, niin kuin miehillä yleensä? Eli mitä jos laukaiset miehen kerran heti alkuun käsin tai suulla, sitten mies voi vuorostaan hyväillä ja/tai nuolla sinua, ja sitten mies olisi jo uudestaan taas valmis panemiseen, joka kestäisikin nyt jo pidempään. Toimisiko näin?
-M40
Kiitti vastauksesta! Tuo vois kyllä toimiakin.. aika nopeasti on välillä saanut uudestaan.
Juota sitä. Ihan rehellistä alkoholia, olutta tai viiniä. Ja sitten hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää mun kirjoitus? Sama ongelma ja yhtä pitkä suhde takana.. Ongelma alkoi ehkä 1-2v seurustelun alettua. Ja meillä siis tästä on puhuttu, lääkäriin mies ei ole itseään saanut..
T. Nainen28v
Kiva kuulla etten ole ainoa. Onko miehes sitten ottanut itteensä kun ootte puhunu? Mietin vaa että voiko ongelma jopa pahentua jos siitä paljon puhuu. En halua miehelle suorituspaineita :)
T. Ap
Naitteko kerran viikossa vai kerran päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M40Kiitti vastauksesta! Tuo vois kyllä toimiakin.. aika nopeasti on välillä saanut uudestaan.
Tai toinen vaihtoehto on, että mies on itse runkannut aika äskettäin, tai että harrastatte seksiä tosi usein. :D Itsellä ainakin laukeaminen on aika nopeaa, jos edellisestä kerrasta on pitkä aika. Ja toisinpäin; jos aamulla on runkannut, voi illalla vaimon kanssa laukeaminen kestää vähän liiankin pitkään. Vähän taitolaji olla oikeassa herkkyystilassa. :D
-M40
Vierailija kirjoitti:
Naitteko kerran viikossa vai kerran päivässä?
Hmm nykyään ehkä 1-2 kertaa viikossa.. usein sitä on kuutenkin aika väsynyt iltaisin. Luulen että mies masturboi pari kertaa viikossa, mutta en tiedä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Anna römpsää useammin?
En torju miestä mutta ei hänkään tee aloitetta.. 1-2 viikossa molempien aloitteista. Ap
Tuollainen mies on täysin turha seksimielessä, yllättävän kauan olet tuollaista katsellut, mutta se johtuu ehkä siitä, ettet tiedä paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna römpsää useammin?
En torju miestä mutta ei hänkään tee aloitetta.. 1-2 viikossa molempien aloitteista. Ap
No pankaa sitten useammin. Tee yllätyshyökkäyksiä. Esim. yhtäkkiä ruokapöydässä sukellat pöydän alle, avaat vetskarin ja imet kullia hajusta ja mausta huolimatta jne. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna römpsää useammin?
No pankaa sitten useammin. Tee yllätyshyökkäyksiä. Esim. yhtäkkiä ruokapöydässä sukellat pöydän alle, avaat vetskarin ja imet kullia hajusta ja mausta huolimatta jne. :D
Minä teen tuollaista, mutta mitä se hyödyttää? Mies laukeaa silti aina 20 sekunnissa. t. ei ap
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen mies on täysin turha seksimielessä, yllättävän kauan olet tuollaista katsellut, mutta se johtuu ehkä siitä, ettet tiedä paremmasta.
Rakastan miestäni ja periaattessa seksi on myös hyvää... mutta täytyy kyllä myöntää että välillä haaveilen ehkä hiukan vanhemmasta miehestä jonka kanssa vois naida pidempään. Nykyään yhdynnän alkaessa en voi kuin ajatella että kohta se on ohi :D vaikka kyllä se hetki hyvältä tuntuu ja lähentää suhdett! Ap
Uskaltaisko kokeilla ssri:n avulla? Ne toimivat monilla niin että on vaikeampi saada orgasmia, mutta ei estä kiihottumista ja jäykistymistä. Sopiva annos löytyy kokeilemalla kun saa ensin reseptin. Vaikutus ei ala heti vaan parin, kolmen viikon kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan miestäni ja periaattessa seksi on myös hyvää... mutta täytyy kyllä myöntää että välillä haaveilen ehkä hiukan vanhemmasta miehestä jonka kanssa vois naida pidempään. Nykyään yhdynnän alkaessa en voi kuin ajatella että kohta se on ohi :D vaikka kyllä se hetki hyvältä tuntuu ja lähentää suhdett! Ap
Vaihda pappaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on 40, ja hän kestää iästään huolimatta vain sen viisi työntöä.. Eli haaveile vaan muista miehistä, mutta älä luule että vanhempi mies olisi se vastaus :) . Tuo liian nopea siemensyöksy on miehen ominaisuus, joka ei aikuisiässä enää liity ikään vaan joihinkin muihin juttuihin. Jollain 15-vuotiailla pojilla se saattaa johtua nuoruudesta.
Olet niin kihottava tapaus ;)