Monennessako kodissasi asut nyt lapsuudenkodista muuttamisen jälkeen?
Mulla on menossa 3. oma asunto eikä ekaan olekaan montaa metriä väliä :)
Kommentit (64)
Mä en tiedä. Mikä lasketaan lapsuudenkodiksi? Vanhempieni luokse olen tavallaan muuttanut kolme kertaa takaisinkin.
Jos laskin oikein 14. Muutin pois vanhemmilta kohta 16 vuotta sitten. Tänä aikana olen asunut myös lähes vuoden muitten nurkissa, kun ei ole aina ollut asuntoa uudella opiskelupaikka kunnalla tai olen ollut kesätöissä ja vaihdossa asumassa perheissä. Muiden nurkissa ole asunnut 8 eri paikassa.
Lapsuudessa, kun asuin vanhempieni kanssa, muutimme kahdesti, eli asuimme kolmessa asunnossa. Sitten muutin heistä erilleen ja nyt on menossa asunto nro 9. Uskon ettei tämäkään ole vielä lopullista.
3. Muutin 4 vuotta sitten kun olin 18.
Olen muuttanut vanhempieni luota pois 4 kertaa. Asuntoja on äkkiseltään laskettuna ollut 13. Ja omillani olen asunut yhteensä 27 vuotta, jos en ihan väärin laskenut. Tästä nykyisestä tosin olimme välillä poissa, mutta muutimme sitten takaisin. Eli jos tämä lasketaan kahdeksi, niin oikea luku on 14.
Yhdeksäs. Aikoinaan muutettiin paljon isän töiden takia. (Japani - Tokio, Kioto, Kiina - Hong Kong, Peking. USA - New York, Utah, Boston. Ruotsi - Tukholma. Ja viimeinkin takaisin Helsingissä.
En ole muuttanut vielä. Syksyllä sitten, jos saan opiskelupaikan. N19
Kotoa muuttamisen jälkeen tää on muistaakseni 17. Asuntoni. Tässä olen asunut pisimpään, jo 14 vuotta.
8. asunto, kodiksi en osaa kutsua opiskeluaikaisia kimppakämppiä. Olen nyt päälle 30 ja toivon etten joudu muuttamaan kuin pari kertaa enää.
Muutin kotoa 15 vuotta sitten ja nyt on asunto nro 5.
Tämä on toinen asunto kotoa muuttamisen jälkeen ja tässä olen asunut 31 vuotta, mutta tänä vuonna on muutto edessä.
Kahdeksas koti lapsuuden kodista muuttamisen jälkeen 22 v sitten.
Yhdeksäs :)
Olen 45 v.
Piti oikeen muistella:
- ulkomaille työkämppään
- ulkomaille au pairiksi
- opiskelukaupunkiin, asunto 1
- opiskelukaupunki, asunto 2
- Perheasunto miehen kanssa
- Asumisoikeusasunto miehen kanssa
- Eka omistusasunto miehen kanssa
- "välikoti" rakennusaikana
- Nykyinen omakotitalo vuodesta 2005.
Kolmannessa. Muutin lapsuudenkodistani 15 vuotta sitten.
8. asunto, ensimmäinen oma. Muutin lapsuudenkodista 9 vuotta sitten.
Muutin 15 v sitten, nyt neljäs asunto sen jälkeen. Kolme ekaa oli vuokra, nyt oma.
3. jos vain varsinaiset asunnot lasketaan, mutta 6., jos opiskelusoluasunnot ym. lasketaan.
3. oma asunto, muutin 19 vuotta sitten. Nyt on käynnissä asunnon numero 4 etsintä.