Monennessako kodissasi asut nyt lapsuudenkodista muuttamisen jälkeen?
Mulla on menossa 3. oma asunto eikä ekaan olekaan montaa metriä väliä :)
Kommentit (64)
Kuudennessa, kotoa muutin 11 vuotta sitten.
Kahdestoista. Kymmenen muuttoa maasta toiseen.
Muutin 28 vuotta sitten. Menossa koti nro 13.
Yhdeksäs asunto kotoa muuton (7 v. sitten) jälkeen.
8. Muutin 14 vuotta sitten pois kotoa. Tässä asunnossa toivon mukaan asun ainakin seuraavat 25 vuotta.
Viidestoista asunto. Muutin kotoa 22 vuotta sitten. Tämä on toinen omistusasunto.
Tämä on 16. asunto ja vihdoinkin se lopullinen.
N49v. Muutin kotoa 16v.
Asuin kotoa muuttamisen jälkeen viitisen vuotta kerrostaloasunnossa ja nyt jälleen lapsuudenkodissa jonka nykyään omistan
Mulla oli lapsuudessa kuusi kotia. Muutettuani viimeisimmästä omilleni on koteja ollut kuusi ja edellinen kerrosta alempana. :)
Viides. Toivottavasti viimeinen koti myös (oma talo). Kotoa muutin kahdeksan vuotta sitten.
9. koti. Muutin 15 vuotta sitten.
Muutin kotoa 7 vuotta sitten, tämä on 4 asunto, kaikki asunnot olleet samalla paikkakunnalla. Nyt asun omistusasunossa, jossa tulen asumaan vuosia, muut ovat olleet vuokra-asuntoja.
9. Koti. Ekan muuton jälkeen olin hetken aikaa lapsuudenkodissa takas.... 12 vuotta vapautta sen jälkeen (Y)
Asuin ennen omilleen muuttoa 10 paikassa. Omillani olen asunut 6 paikassa.
Koti numero 4, kotoa muutin 20 vuotta sitten. Kerrostaloasunto Helsingissä, okt ympäryskunnassa ja kaksi itse rakennettua okt:ta.
Kahdeksas. Lapsuudenkodista lähdin noin 40v sitten. Kaikki asunnot on olleet koteja.
Muutin kotoa 13 vuotta sitten. Menossa on asunto numero 6. Viisi viimeisintä olleet tässä samassa kaupungissa.