Anna ystävämme Netflixissä
Netflix original versiona kylläkin, nimellä "Anna, A lopussa (Anne with an E)"
Itse tykkäsin siitä alkuperäisestä ja aloitin nyt katsomaan tuota Netflixin versiota. Saa nähdä, kuinka paljon häiritsee eri näyttelijät ym.
Kommentit (66)
Aloitin myös katsomaan. En pidä Annan näyttelijästä, mutta Marillan ja Matthew'n näyttelijät on ihan hyvät.
Tunnusmusiikki karmea. Nykyaikainen musiikki ei sovi kun kyseessä 1800-luvulle sijoittuva ohjelma. Puistattaa.
Minusta alkutekstit ovat kauniit, tai siis se animaatio. Tunnarista en niin välitä
Höh, ehdin jo innostua että se alkuperäinen olisi tullut Netflixiin! Se on niin ihana. Megan Follows on ainoa oikea Anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain Montgomeryn kirjoihin perustuvaa pitää tehdä niin olisivat tehneet mieluummin runotytön. Siitä ei ole vielä tehty oikeasti hyvää sarjaa., Annasta on.
Joo mä en oo nähnyt kuin yhden Runotyttö-sarjan, sen oudon. Runotytöt on ihania, niissä on synkkyyttä jota Annassa ei ole.
Tässä uudessa Annassa on synkkyyttä. Olen lukenut netistä arvosteluja ja nähnyt filmipätkiä ja niiden mukaan tämä sarja on realistisempi. Aiempi sarja on minunkin lemppareitani, mutta on pakko myöntää, että siinä sivuutetaan aika nopeasti Annan kurja elämä orpona. Uudessa sarjassa näytetään takautumina, millaista hänen elämänsä oli ennen Vihervaaraan saapumista.
"Uuden Annan" näyttelijä, AmyBeth, on sympaattinen. Ei niin kaunis kuin Megan Follows, mutta miksi pitäisikään olla. Onhan melkein vaikea uskoa, että Meganin näköistä lasta olisi pidetty rumana. AmyBeth on selkeästi roolin vaatiman näköinen. Koko sarja on saanut hyviä arvosteluja.
Minulla ei ole Netflixiä (en edes tiedä miten se toimii), joten en uutta sarjaa näe, mutta kaiken lukemani jälkeen uskon, että se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain Montgomeryn kirjoihin perustuvaa pitää tehdä niin olisivat tehneet mieluummin runotytön. Siitä ei ole vielä tehty oikeasti hyvää sarjaa., Annasta on.
Joo mä en oo nähnyt kuin yhden Runotyttö-sarjan, sen oudon. Runotytöt on ihania, niissä on synkkyyttä jota Annassa ei ole.
Tässä uudessa Annassa on synkkyyttä. Olen lukenut netistä arvosteluja ja nähnyt filmipätkiä ja niiden mukaan tämä sarja on realistisempi. Aiempi sarja on minunkin lemppareitani, mutta on pakko myöntää, että siinä sivuutetaan aika nopeasti Annan kurja elämä orpona. Uudessa sarjassa näytetään takautumina, millaista hänen elämänsä oli ennen Vihervaaraan saapumista.
"Uuden Annan" näyttelijä, AmyBeth, on sympaattinen. Ei niin kaunis kuin Megan Follows, mutta miksi pitäisikään olla. Onhan melkein vaikea uskoa, että Meganin näköistä lasta olisi pidetty rumana. AmyBeth on selkeästi roolin vaatiman näköinen. Koko sarja on saanut hyviä arvosteluja.
Minulla ei ole Netflixiä (en edes tiedä miten se toimii), joten en uutta sarjaa näe, mutta kaiken lukemani jälkeen uskon, että se on hyvä.
Joo samaa mieltä ihan sarjaa katsoneenakin, minustakin Annen näyttelijä ei voi liian kaunis ollakaan, joten tämä netflix-versio on paljon realistisempi.
Joten suosittelen ottamaan netflixin, ensimmäinen kuukausi on täysin ilmainen, ja senkin jälkeen vain jonkun 9,95e/kk.
Katsoin just ekan tuottarin. Ei ole uskollinen kirjan juonelle. Tykkään näyttelijöistä,tykkäsin myös alkuanimaatiosta, mut outoja "sivujuonia" mitä kirjassa ei ollut. On toki realistisempi ja karumpi. Ei jatkoon.
En ole lukenut kirjoja tai nähnyt aiempia sarjoja, mutta tästä tykkäsin tosi paljon. Annan näyttelijä oli ihan ok, mutta Marillan ja Matthewn näyttelijät oli parhaita ja muutkin sivuosaroolit tosi hyviä.
Harmi että oli vain 7 jaksoa.
Juuri luin Annan nuoruusvuodet, Anna opettajana ja Annan jäähyväiset, ja kirosin kun en mistään löydä enää ihanaa tv-sarjaa. Eli kiitos vinkistä!
Pidin alkuperäisestä sarjasta mutta edetessään menu ihan kummalliseksi esim. Anna oli toimittaja ja jossain välissä osti Vihervaaran(?!) ja niin edespäin.
Pitääpä googlata heti Amy Beth.
Mulle alkuperäinen on tuo kirjasarja. En ole nähnyt aiempia Anna-sarjoja, yritin kerran katsoa eikä vastannut mielikuvaa. Tämä uusi vastaa ainakin ulkonäön puolesta, olen vasta toisessa jaksossa. Anna on juuri oikean näköinen ja riittävän höpöttävä.
En kyllä kaipaisi kirjan ulkopuolelta keksittyä draamaa, mieluummin katsoisin kirjoille uskollista kuvitusta. Mutta aion katsoa kyllä loppuun.
Yllätyin positiivisesti! Aivan mahtava!
Mieheni innostui katsomaan tuota sarjaa ihan tunteella, taisi katsoa niitä puolen yötä :D:D itse en jaksanut muutamaa jaksoa pidemmälle.
Ihan hauska sarja, tiesin että remake on tulossa niin en yllättynyt/pettynyt. Jatkoa saadaan varmasti jo sarja ei ole ihan täysi floppi.
Ja sille etusivun "Netflix vain tarjoaa muiden tekemiä katsottavaksi"-tietäjälle niin nykyaikana nämä striimipalvelut ovat yhtä lailla sisällön tuottajia kuin sen tarjoajiakin, kuin kanavia muiden joukossa.
2 jaksoa katsonut ja tykkään kyllä, kummassakin vuodatin kyyneliä. Aion katsoa loppuun asti. Marilla ja Matthew kummatkin sympaattisia omalla tavallaan, ja Anna melkoinen pakkaus.
Ihan hyvä on, aion katsoa kokonaan. Nyt puolessavälissä menossa. Ne sivupolut tosiaan vähän outoja kirjat sata kertaa lukeneelle, mutta onpahan jotain uuttakin.
Tämä Netflixin Anna-sarja on aivan mahtava, juuri sellainen versio jota olen halunnut ja odottanut. Olen lukenut kaikki Anna-kirjat kymmeniä kertoja varmaan. Aikaisempi Megan Follows- versio oli minulle karmea pettymys enkä halunnut edes jatkaa sen katsomista muutamaa jaksoa pitemmälle.
Tässä versiossa on mukana juuri niitä kerroksia joita aikuinen Annan tarinaan kaipaa. Kaikki tuntuu aidolta Annalta, vaikka joitakin tapahtumalisäyksiä on tehty. Annan näyttelijä on valloittava persoona aidolla, ei-imelällä tavalla ja kaikki muutkin näyttelijät ovat ihan huippuluokkaa. Käsikirjoittaja on aikaisemmin kirjoittanut mm. sarjaa Breaking Bad, joten huippuluokan kirjoittajasta on kyse.
Suosittelen tätä New York Timesin arviota sarjasta. Aloin itse katsoa sarjaa sen luettuani
https://www.nytimes.com/2017/05/11/arts/television/review-anne-with-an-…
Vierailija kirjoitti:
Tämä Netflixin Anna-sarja on aivan mahtava, juuri sellainen versio jota olen halunnut ja odottanut. Olen lukenut kaikki Anna-kirjat kymmeniä kertoja varmaan. Aikaisempi Megan Follows- versio oli minulle karmea pettymys enkä halunnut edes jatkaa sen katsomista muutamaa jaksoa pitemmälle.
Tässä versiossa on mukana juuri niitä kerroksia joita aikuinen Annan tarinaan kaipaa. Kaikki tuntuu aidolta Annalta, vaikka joitakin tapahtumalisäyksiä on tehty. Annan näyttelijä on valloittava persoona aidolla, ei-imelällä tavalla ja kaikki muutkin näyttelijät ovat ihan huippuluokkaa. Käsikirjoittaja on aikaisemmin kirjoittanut mm. sarjaa Breaking Bad, joten huippuluokan kirjoittajasta on kyse.
Suosittelen tätä New York Timesin arviota sarjasta. Aloin itse katsoa sarjaa sen luettuani
https://www.nytimes.com/2017/05/11/arts/television/review-anne-with-an-…
Sori, edelliseen tuli linkattua väärä juttu. TÄMÄ on se arvio joka kannattaa lukea
https://www.nytimes.com/2017/04/27/magazine/the-other-side-of-anne-of-g…
Eka jakso katsottu.
No joo, alkuperäistä tuo ei todellakaan päihitä mutta ihan jees korvikkeeksi, jos jättää suosiolla näiden kahden sarjaversion vertailut pois.