Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Pitkä teksti, nyt sen tiedät. Kaipaan asiallisia viestejä kiitos

Vierailija
12.05.2017 |

Jätin miesystävän, koska olin suhteessa yksin murheideni kanssa, miesystävä KADEHTI (kyllä vain...) minua, mikä sitten ilmentyi piikittelynä ja ilkeyksien laukomisena. Miesystävä yritti myös musertaa itsetuntoni, koska en jatkuvasti nuoleskellut häntä ja yrittänyt vakuuttaa Häntä siitä, että hän on ainoa josta olen kiinnostunut. Kaikki tämä miesystävän ilkeä käytös johti siihen, että aloin aina raportoimaan miestä jos joku toinen mies katsoi, flirttaili tmv. Halusin näyttää, että kyllä minulle ottajia riittää, jos oma kohtelee kuin tiskirättiä.
Tästähän miesystävä luonnollisesti suuttui ja katkeroitui vain lisää. Umpikuja.

Eron jälkeen sain selville, että miesystävä oli ollut meidän suhteemme aikana deittisivustolla. Olen ikuisesti katkera itselleni, että luotin sokeasti, ettei mies tekisi sellaista ikinä enkä siis selvittänyt asiaa jo suhteen aikana. Oikeastaan ensimmäisen kerran mies jäi kiinni asiasta livenä, kun kivan illan jälkeen olin lähdössä kotiin ja näin hänen sulkevan deittisivun koneeltaan. Suutuin tietysti ja siitä syntyi iso show. Hän ei ole suostunut puhumaan asiasta sanaakaan. Ei silloin eikä nyt myöhemmin.
Toisaalta miesystävä epäili minua kaikesta (syy: ks. ylempää) ja väitti olleensa minun profiiliani etsimässä sivulla. Sen enempää ei asiasta ole puhunut eikä vastannut kysyttäessä kunnolla mihinkään. Voi kunpa olisin ollut vähän fiksumpi ja selvittänyt asian salapoliisityöllä suhteen aikana! :( Miksi luotin kuin idiootti?

Ex-miesystävä ei ole todellakaan mikään naistennaurattajatyyppi enkä tuntenut mitään jatkuvaa, liiallista mustasukkaisuutta hänen kanssaan. Toisinaan jotain pientä, mutta aina mies selitti asiat ja sitten olin ok. Hänen epäilynsä sen sijaan jatkuivat jatkumistaan.

Eksä on selkeästi todella katkera ja vihainen minulle asioista. Hän ei ole kertaakaan (!) sanonut minulle livenä että "jätä minut rauhaan, en rakasta sinua" tmv. Ei kertaakaan. Kysymyksiin ei vastaa. Haukkuu minua ympäriinsä (tiedän sen, todisteita on).

Nyt hän on saattanut käydä ulkona jonkun toisen kanssa, ellei se sitten ollut valhe sekin. Nyt on taas takaisin deittisivustolla, hahhah...
Olen miettinyt todella paljon... Pitäisikö meidän yrittää puhua asiat halki? Eivät tunteeni ole kuolleet mihinkään, vaikka välillä niin luulenkin. Miten edes voisin ehdottaa puhumista, kun eksä vihottelee eikä vastaa minulle... ja samaan aikaan käytös on todella katkeraa.

Toisaalta olen miettinyt, että tunsinko todellista eksää ollenkaan. Feikkasiko hän kaiken?
Voisinko enää tuntea samoja tunteita tietäen, että hän tapasi jonkun naisen? Jos tapasi. Jostain syystä ajatus ällöttää.

Ero ei tapahtunut viikko sitten, enkä ole mitenkään sekavassa mielentilassa, päinvastoin olen rauhallinen. Hukassa olen silti. En yksinkertaisesti tiedä mitä tehdä. Jollain tavalla uskon, että kaikesta huolimatta kuulumme yhteen. En vain tiedä.

Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: deittisivustoasiaan mies kommentoi silloin, että jos hänellä olisi salattavaa, hän olisi vain sulkenut koneen eikä antanut minun nähdä sitä deittisivua välilehdissä. Kuulostaa melko huonolta selitykseltä minun korvaani, mutta tosiaan miesystävä epäili minun hengailevan kyseisellä sivulla (en hengaillut), joten...

Vierailija
2/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, anna olla ja unohda. Miksi ihmeessä haikailet tuollaisen kamalan miehen perään? Jatka elämääsi, etsi joku kunnon tyyppi ja unohda ex.

Vierailija
4/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, unohda koko mies, ette te kuulu millään tasolla yhteen.

Vierailija
5/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika, anna olla ja unohda. Miksi ihmeessä haikailet tuollaisen kamalan miehen perään? Jatka elämääsi, etsi joku kunnon tyyppi ja unohda ex.

Kai haluaisin uskoa, että voisimme puhua asiat halki. Samaan aikaan en tiedä, voisinko koskaan olla onnellinen eksän kanssa. Siis sen jälkeen, kun asiat olisi puhuttu halki ja jätetty menneisyyteen. Tiedän, etten ole valmis ajattelemaan muita. Mutta ehkä minun ei kuulukaan ajatella muita? Mitä jos ero olikin virhe? EN TIEDÄ.

Vierailija
6/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin?

Vierailija
7/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin?

Lue aloitus ajatuksella.

Vierailija
8/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei ollut virhe! Et voisi olla täysin onnellinen suhteessa, jossa sinua syyllistetään ja epäillään ilman pätevää syytä.

Erosta toipuminen vie aikaa, joten sinulla ei vielä ole tarvetta alkaa miettiä muita miehiä. Kannattaa kuitenkin muistutella itseäsi syistä, miksi erositte.

Ainoa ihminen, jota voit muuttaa, on sinä itse, joten keskustelu ja asioiden puhuminen halki ei tulisi muuttamaan suhteessanne mitään, koska exäsi ei kertomasi perusteella vaikuta henkilöltä, joka haluaisi tai edes osaisi myöntää virheitään ja muuttaa itseään ihmisenä.

Tiedän, että sulle löytyy vielä joku ihana mies, joka arvostaa sinua itsesi vuoksi! :)

9/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää tenipaskaa. Anteeksi, että sanon suoraan.

Jatka sinä Ap omaa elämääsi ja keskity itsesi kehittämiseen, kuten opiskelu jne. Et ole vielä valmis olemaan parisuhteessa. Sitten kun olet, saat kumppaniksi aikuisen miehen, eikä tuollaista pikkupoikaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onpa paska mies. Luepa tuo tekstisi sellaisen ulkopuolisen silmin (esim. että olisi sinun kaverisi, joka pyytäisi neuvoja), niin toivottavasti huomaat itsekin.

Tuskin kukaan sulle tosissaan sanoo,e ttä yritä vielä.

Anna olla ja mene elämässä eteenpäin. Ei tuollaisten miesten kanssa voi olla.

Vierailija
11/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän vastauksenne avaavat silmäni lopullisesti, toisaalta yritän myös kuunnella omia tunteitani.

Vierailija
12/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen että ette kuulu yhteen. Katuisit vielä jonain päivänä.

Vierailija
13/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero ei ollut virhe! Et voisi olla täysin onnellinen suhteessa, jossa sinua syyllistetään ja epäillään ilman pätevää syytä.

Erosta toipuminen vie aikaa, joten sinulla ei vielä ole tarvetta alkaa miettiä muita miehiä. Kannattaa kuitenkin muistutella itseäsi syistä, miksi erositte.

Ainoa ihminen, jota voit muuttaa, on sinä itse, joten keskustelu ja asioiden puhuminen halki ei tulisi muuttamaan suhteessanne mitään, koska exäsi ei kertomasi perusteella vaikuta henkilöltä, joka haluaisi tai edes osaisi myöntää virheitään ja muuttaa itseään ihmisenä.

Tiedän, että sulle löytyy vielä joku ihana mies, joka arvostaa sinua itsesi vuoksi! :)

Tiedän, etten ole valmis mihinkään suhteisiin ja minun kuuluu nyt olla itsekseni ja olla oman elämäni herra. Eksä ei tosiaankaan myöntänyt omia virheitään ikinä. Kaikkeen löytyi syy minusta (mitä en tietenkään sulattanut) -> riita jne.

Vierailija
14/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tiedän, että myös minä olin osallinen asioihin. En yritä kaunistella omia tekojani. Kuitenkin se on totta, että olin yksin murheideni kanssa, miesystävä paasasi omista sukulaisistaan mutta ei koskaan kysynyt minulta mitään. Olemme erilaisissa elämäntilanteissa (minä reilusti nuorempana reilusti pidemmällä joiltain osin), mikä aiheutti kateutta miehessä. Sain kuulla olevani kultalusikka perseessä syntynyt.

Mutta sekin on totta, että minä yritin puhua pahasta olostani, yritin saada edes pientä tukea ja ymmärrystä, mutta jäin aina yksin. Miehen aikataulut sanelivat oikeastaan kaiken. Tietenkin työt vievät paljon aikaa, se on selvää. Silti kaikki meni liikaa miehen ehdoilla.

Vierailija
15/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme pari kertaa leffassa, molemmilla kerroilla leffa oli miehen mieleinen. Toisaalta ensimmäinen oli vähän oma mokani, kun kuvittelin sen joksikin aivan muuksi. Lähdimme kesken kaiken pois ja jälkeenpäin sain kauheaa mesoamista, että exä ei ole koskaan aiemmin lähtenyt kesken elokuvan pois, mutta minun takiani jouduttiin lähtemään (kun en jaksanut keskittyä huonoon leffaan). Toinen oli ihan menettelevä, mutta ei todellakaan sellainen, jonka itse valitsisin. Toisaalta mies maksoi liput molempiin leffoihin ja menimme miehen autolla.

Jossain vaiheessa eksä alkoi urputtamaan, kuinka minä yritän hyötyä hänen autostaan enkä koskaan edes yritä tarjota bensarahaa. Myönnän, sitä en todellakaan tehnyt enkä tee jatkossakaan. Jos minä saan olla POIKAYSTÄVÄN autossa rahaa vastaan, niin sellaisen miehen kanssa en halua edes olla.

Vierailija
16/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Vierailija
18/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda exä. Mies 29v+3 on sun sielunkumppani.

Vierailija
19/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää mielipiteitä?

Vierailija
20/26 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sekavaa tekstiä ja vaikuttaa siltä, ettet ole itsekään ihan tasapainossa itsesi kanssa. Miksi haluaisit edes ylipäätänsä olla tämän miehen kanssa kun itse kirjoitat, että toinen kadehtii, on uskoton ja käyttäytyy huonosti? Miksi sinulla on yhä tunteita sellaista ihmistä kohtaan? Ei tuo ole rakkautta, vaan huono tapa, sisäisen tyhjiön täyttämistä, ego-boostausta, tai oksitosiini koukkua.  Anna olla. Harvoin mies sanoo suoraan rumasti, vaan tekee juuri noin, että alkaa käyttäytyä ikävästi ja kuvittelee, että toinen tajuaa siitä kun ei enää kiinnosta. Varsinkin kuvailemasi kaltaiset keskenkasvuiset miehet usein lopettavat suhteen näin, joko rumasti kohtelemalla tai katoamistempun tekemällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä