Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen hyttisiivoojana laivalla ja netto 2600€.

Vierailija
12.05.2017 |

Teen töitä 2 viikkoa ja sitten 2 viikkoa vapailla. Noita teidän palkkoja kun lukee niin ei tässä oikein voi itse valittaa.
Lisäksi ostan tupakat 8€ kartonki ja viinat ja viinit slabihintaan.
Ruoka laivan päällä on verotettava etu mutta se on hyvää ja monipuolista. Kuntosali miehistölle ja Mepa tuo kirjat luettavaksi.
Siivoan miehistön hyttejä ha puuhastelen jotain itsekseni. Ei voi sanoa että työt rasittais koskaan.
Ja vapailla ei tarvi töitä ajatella ollenkaan.
Turvallisuus tehtävät pitää osata ja siihen oltava koulutus. Kielitaito on etu ja ilman ruotsin osaamista en olisi paikkaa saanut.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyssanasäännöt voisit opetella joutoaikoinasi. Tuommoinen työ sopii hyvin kaltaisellesi kouluttautumattomalle moukalle. Minä en edes rahasta suostuisi siivoamaan muitten sotkuja ja notkumaan laivalla väliajan. Mutta eipä minun tarvitsekaan.

No onneks olkoon vaan 😂

Ootko ajatellut, että ilman siivoajia ja esim roskakuskeja me hukuttais omaan pskaamme ja olot olis aika erilaisia. Mm nää koronan kuolleisuusluvut olis aika paljon korkeampia jos tätä ala-arvoisena pitämääsi ammattikuntaa ei olisi, heidän ansiosta julkisissa tiloissa pysyy hygieniataso eivätkä taudit leviä. Ne on niitä enkeleitä, jotka taka-alalla piilossa huolehtii meistä muista.

Itse ainakin arvostan heitä paljon enemmän kun toimistoissaan istuvia pukupellejä, jotka tekevät duunia mitä ilmankin maailma pyörisi ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi