Minkälaiset kengät 5v. pojalle kevääksi, suosittele!
Hankintalistalla on ainakin jotkut varrelliset kosteusuojalenkkarit tai vastaavat ja siistimmät nahkakengät.
Koko pitäis olla sitten 31-32 eli esim. Tepsut ei valitettavasti mene :(
Jalka on rintava ja leveä.
Kommentit (5)
pohjat vaikuttavat aika jäykiltä. Olen ehkä ihan väärässä...??? Mitä sanot melba?
Muuten, piiiitkästä aikaa olen palannut palstalle ja muistan et juttelin melba sun kans täällä mm. kenkäasioista jo vuonna 2001 ;)) jos olet samainen nimimerkki.
Kiva nähdä " tuttuja" täällä. Olen tosiaan se ikivanha sama melba, joka on palstaillut täällä kai vuodesta 2000 asti.
Mitä noihin Vikingeihin tulee, niin voi olla, että pienemmissä koissa ovatkin jäykkiä. Jotenkin minusta tuntuu, että monella valmistajalla on aika eri laatuisia eri kokoiset kengät. Meillä on nyt ekat Vikingin lenkkarit ja ne on ainakin minusta ihan ok, mut ovatkin kokoa 34.
Timberlandilla on nahkaisia kävelykengiä, waterproof nupukkinilkkureita ja goretex-lenkkareita. Nuo waterproof nilkkurit von myös aivan ihanannäköisiä (toffee-valkoinen, vaaleansininen, ym.) ja käytännöllisiä.
Vikingillä on ollut sopivat kumpparit ja talvigoret (saappaat).
Timpparit kuulostavat kyllä tosi makeilta, täytyy kaydä sovittamassa. Mutta voipi olla että otamme nyt Vikingit " testattavaksi" tänä keväänä.
Ja vielä voi listata tähän lisääkin kenkämerkkejä :)
Meillä on samanikäiselle pojalle hankittuna kahdet nahkaiset kengät, lenkkarit ja kumpparit. Meillä Vikingin goret lenkkareina ja sitten kenkinä Espritin ja Kavatin kengät. Nuo Vikingin goret ja Kavatin kengät vois mennä varmaan vähän pulleampaankin jalkaan??? Niin ja Stockalla taisin katsella Columbian varrellisia goreja, tais olla vähän saman tapaiset kuin mitä on tän kuun kantistarjouksessa olevat, mutta siis korkeammat ja goret.