Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko joku vähitellen luopumassa omista Emmaljunga Duo Edgeistä?

27.05.2006 |

Haluaisin ostaa hyväkuntoiset Emmaljunga Duo Edge -yhdistelmät :) Vm. mielellään 2004 ja sitä uudemmat... Ja lisävarusteet esim. hoitolaukku olisivat kiva plussa :) Maksan hyvistä hyvän hinnan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuotiset (2005) Sport safari väriltään.. Voisin myydä, kun ovat niin vähällä käytöllä. Tulee käytettyä kaksostenrattaita niin paljon ;)

Vierailija
2/10 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mahdollista saada kuvaa ja hintapyynnön sähköpostiini, olisi kiva :) Osoite on mineli@netti.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos löytyisi joku... Kovasti kaipailisin yhteydenottoja :)

mineli@netti.fi

Vierailija
4/10 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=32423166

Satuin vain huomaamaan tämän, liekö tuolla on enempikin näitä.

Toivottavasti löytyy menopelit!

Vierailija
5/10 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tarkistanut huuto.netin ja kokeilen edelleen päivittäin, mutta juuri nuo kyseiset ovat juuri vielä sitä vanhempaa mallia... Nimenomaan etsisin 2004 ja siitä eteenpäin olevia yhdistelmiä :)

Muuten, juuri tuolla huuto.netissä oli viime viikon lopulla huudettavana ihanat tälläiset mustat, mutta olimme juuri silloin laivalla, enkä saanut ketään huutamaan puolestani loppumetreillä, kun kohde sulkeutui, joten sivusuun menivät nekin :(

Mutta toivottavasti löytyisi joku, joka olisi siirtymässä pienempiin rattaisiin ja luopuisi omistaan :) Hyvä koti olisi odottamassa :)

Vierailija
6/10 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kuvia kunhan kerkeän ja laitan tulemaan :)

Tosin voi mennä iltaan ainakin jos ei huomisen..

Vierailija
7/10 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä sulkeutuneidenkin kohteiden perään, ainakin jos hintavaraus ei ole ylittynyt. Olen itse myynyt monia tuotteita kun innokas ostaja on kysellyt jälkikäteen. Itse olen myös kysellyt joidenkin tavaroiden perään kun kohde on sulkeutunut aikaisemmin ja aika usein tuote on myymättä.

Vierailija
8/10 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Matkalle: Mulla ois viimevuotiset (2005) Sport safari väriltään.. Voisin myydä, kun ovat niin vähällä käytöllä. Tulee käytettyä kaksostenrattaita niin paljon ;))

Laittaisitko minullekin kuvia ja hintaäyynnön sähköpostiin k3stta00@students.oamk.fi

Kiitos!:)

Vierailija
9/10 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö tänään laittamaan kuvia?:) Kovasti täällä odotellaan...:)

Vierailija
10/10 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenottoja kaipaillaan :) Monella eri palstallakin jo osto -ilmoitus, mutta edelleen Juuri Näiden Emmaljungien omistajat, huhuu :)

Ja sähköpostihan oli mineli@netti.fi

Kiitos :)