Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ihmeessä miehet pystyvät olemaan sellaisten naisten kanssa

Vierailija
11.05.2017 |

yhdynnässä, jotka eivät sitä itse halua? Esim haluttoman vaimon, prostituoidun jne?? Eikö akti tunnu miehestä pahalta, kun tietää, että toinen vain näyttelee mukana tai antaa aktin tapahtua.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maissa jossa on järjestetyt avioliitot tuo on tavallista. Eikö ne miehet kaipaa rakkautta? Että itse ja se toinen tuntee rakkautta ja halua? Eikä mies vain tyydytä itsensä. Kai sekin "onnistuu", mutta ei kai mieskään voi olla siten rakennettu, että on ihan sama, mitä se toinen tuntee?! Olen aina ihmetellyt tätä. Olisi mielenkiintoista kuulla miesten mielipiteitä.

Kyllä tuo on tavallista ihan joka paikassa. Täälläkin jos alkaa keskustelemaan aiheesta, niin jopa naiset tulevat saarnaamaan miten naisen pitää joka kerta levittää jalkansa perherauhan takia, vaikka ei itseä huvittaisikaan. Niin hekin tekevät ja niin teki jo mummo vainaa.

Vähän eri juttu levittää jalat sille itse valitsemalleen kumppanille kuin jollekin yleensä vielä reilusti vanhemmalle ukolle jonka kanssa perhe pakotti naimisiin. Pakkoavioliitto on laillistettu raiskaus ja seksiorjuus. Perherauhan nimissä antaminen on sentään oma valinta.

Miehen kannalta kokemus on todennäköisesti jota kuinkin sama.

Vierailija
22/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maissa jossa on järjestetyt avioliitot tuo on tavallista. Eikö ne miehet kaipaa rakkautta? Että itse ja se toinen tuntee rakkautta ja halua? Eikä mies vain tyydytä itsensä. Kai sekin "onnistuu", mutta ei kai mieskään voi olla siten rakennettu, että on ihan sama, mitä se toinen tuntee?! Olen aina ihmetellyt tätä. Olisi mielenkiintoista kuulla miesten mielipiteitä.

Kyllä tuo on tavallista ihan joka paikassa. Täälläkin jos alkaa keskustelemaan aiheesta, niin jopa naiset tulevat saarnaamaan miten naisen pitää joka kerta levittää jalkansa perherauhan takia, vaikka ei itseä huvittaisikaan. Niin hekin tekevät ja niin teki jo mummo vainaa.

Vähän eri juttu levittää jalat sille itse valitsemalleen kumppanille kuin jollekin yleensä vielä reilusti vanhemmalle ukolle jonka kanssa perhe pakotti naimisiin. Pakkoavioliitto on laillistettu raiskaus ja seksiorjuus. Perherauhan nimissä antaminen on sentään oma valinta.

Tämä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät kaikki miehet siihen pysty. Osa pystyisi kai olemaan suhteessakin sellaisen naisen kanssa, joka ei halua suhdetta heidän kanssaan. Tämä päätellen siitä, kuinka kova hinku osalla on seurustelemaan, vaikka nainen ilmaisee selkeästi että ei ole kiinnostunut.

En käsitä miten jotkut kuvittelevat tuolla tavalla tulevansa onnellisiksi.

Miehet eivät kaipaa kehuja, palvontaa ja lahjoja. He haluavat antaa niitä ja vaikka rakkauden kohde ei miestä rakastaisikaan, niin silti hänelle voi tehdä kaikkia noita.

Ymmärrän todella hyvin naisten puolelta sen, ettei pysty mitenkään olemaan miehen kanssa, joka ei rakasta ja siten ei mitään noista naiselle tee.

Vierailija
24/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulta meni puurot ja vellit sekaisin.

Naiset ja miehet valitsevat meillä kumppaninsa ja päätyvät avioon vapaaehtoisesti.

Jos ei joskus haluta, on ihan eri asia kuin ettei koskaan ole tuntenut seksuaalista vetovoimaa, rakastanut eikä halunnut parisuhteeseen k.o. puolisonsa kanssa.

Kyllä se riippuu sen järjestetyn avioliiton luonteestakin. Jokunen vuosi sitten oli tutkimus mm. jenkeissä järjestetyssä avioliitossa asuvista juutalaisista ja intialaisista ja näissä parit olivat ajan kanssa (5-10v) keskimäärin ns. rakkausavioliittoja onnellisempia ja rakastuneempia. Mutta näissä ei siis ole kyse siitä, että isukki vaihtaa tyttären muutamaan vuoheen vaan vanhemmat/sukulaiset tai tehtävään valittu henkilö/henkilöt yrittävät tosissaan löytää kaikin puolin sopivaa kumppanin.

Vierailija
25/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen aina ihmetellyt

Vierailija
26/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen, että miten joku pystyy näyttelemään. 

Sinkkumies

Vierailija
27/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkimiehetsitäjatätä.

Mitäs aloittaja on mieltä kehitysmaiden rantapoikien kanssa hengaavista naisista?

Vierailija
28/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
29/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää näytteleekö toinen vai ei?

Noh sanotaanko, että jos nainen makaa hiljaa miehen alla  tai suostuu nukkumarauhan takia niin ei hän varmastikaan siitä nauti. Tai jos naiselle isketään satanen käteen ja nainen sen jälkeen vaikuttaa himokkaalta, niin eihän siinä ole useinkaan kyse puhtaasta seksuaalisesta himosta. Jos nainen oikeasti haluaisi miestä, miksi ottaa rahaa? Prostituoidun kanssa mies ei ikinä voi olla varma, tykkääkö nainen oikeasti vai ei.  AP

Moni nainen ajattelee sen niin päin, että miksi kieltäytyä rahasta, jos voi saada sekä seksiä että rahaa.

Vierailija
30/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh sanotaanko, että jos nainen makaa hiljaa miehen alla  tai suostuu nukkumarauhan takia niin ei hän varmastikaan siitä nauti. Tai jos naiselle isketään satanen käteen ja nainen sen jälkeen vaikuttaa himokkaalta, niin eihän siinä ole useinkaan kyse puhtaasta seksuaalisesta himosta. Jos nainen oikeasti haluaisi miestä, miksi ottaa rahaa? Prostituoidun kanssa mies ei ikinä voi olla varma, tykkääkö nainen oikeasti vai ei.  AP

Moni nainen ajattelee sen niin päin, että miksi kieltäytyä rahasta, jos voi saada sekä seksiä että rahaa.

Tässä nyt ei ole kyse siitä, mitä nainen tuntee vaan siitä, että miten mies voi olla yhdynnässä naisen kanssa, joka suurella todennäköisyydellä ei sitä halua. Mies ei voi tietää feikkaako maksullinen nainen vai ei.

Vierailija
31/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut seksistä usein ja naiset ovat olleet 90% halukkaita. Kokenut mies tietää vaginasta asian.

Vierailija
32/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ei ole kyse siitä, mitä nainen tuntee vaan siitä, että miten mies voi olla yhdynnässä naisen kanssa, joka suurella todennäköisyydellä ei sitä halua. Mies ei voi tietää feikkaako maksullinen nainen vai ei.

Juurihan sen itsekin selitit: mies ei voi tietää feikkaako nainen vai ei, joten hän voi helposti painaa maksullista. Monet naiset feikkaavat, vaikka eivät maksullisia olekaan. Todennäköisesti maksullinen on keskimääräistä seksuaalisempi nainen, joten voi hyvinkin nauttia seksistä asiakkaan kanssa.

Vierailija
33/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut seksistä usein ja naiset ovat olleet 90% halukkaita. Kokenut mies tietää vaginasta asian.

Entäs ne 10 %? Ja vaginasta :D Maksulliset eivät varmaan joo käytä esim liukkaria.. Huoh.

Vierailija
34/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sen itsekin selitit: mies ei voi tietää feikkaako nainen vai ei, joten hän voi helposti painaa maksullista. Monet naiset feikkaavat, vaikka eivät maksullisia olekaan. Todennäköisesti maksullinen on keskimääräistä seksuaalisempi nainen, joten voi hyvinkin nauttia seksistä asiakkaan kanssa.

Ei vaan maksullisen kanssa mies voi ajatella, että maksullinen SUURELLA todennäköisyydellä feikkaa. Sen sijaan esim omalla rakkaalla yms ei ole sellaista painetta feikata, koska kyseessä on rakkaus- ja seksuaalisuhde eikä naisen ns tarvitse olla mukana jos ei siltä tunnu.

Miksi miehelle ei ole väliä, mistä syystä nainen on mukana seksissä?

Vierailija
35/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pystyn olen käynyt ja käyn maksullisissa, vaikka parasta onkin vaimon kanssa. Se vaan joku juttu joka saa menemään aina uudestaan vaikka kaikki ei niin hyviä. Ja tärkeintähän on että molemmat nauttii sekä mies että ku..i. M36

Vierailija
36/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pystyn olen käynyt ja käyn maksullisissa, vaikka parasta onkin vaimon kanssa. Se vaan joku juttu joka saa menemään aina uudestaan vaikka kaikki ei niin hyviä. Ja tärkeintähän on että molemmat nauttii sekä mies että ku..i. M36

Mutta miksi  et välitä siitä, että haluaako nainen sinua seksuaalisesti?

Vierailija
37/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän ettei maksulliset välitä muuta kuin rahasta, saan silti toteuttaa jotain omia fantasioitani ja olla hetken kunkku joka tekee mitä haluaa ja siihen alistutaan.

Vierailija
38/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa miehiä, jotka välittävät naisen tunteista yhdynnän aikana??

Vierailija
39/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi vastentahtoisen tai minua halveksuvan kanssa, mutta kuvittelen, että jos on sopiva valta-asetelma ja nainen yrittää miellyttää, niin saattaisi onnistua. -M48

Vierailija
40/42 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan maksullisen kanssa mies voi ajatella, että maksullinen SUURELLA todennäköisyydellä feikkaa. Sen sijaan esim omalla rakkaalla yms ei ole sellaista painetta feikata, koska kyseessä on rakkaus- ja seksuaalisuhde eikä naisen ns tarvitse olla mukana jos ei siltä tunnu.

Miksi miehelle ei ole väliä, mistä syystä nainen on mukana seksissä?

Miten niin SUURELLA todennäköisyydellä? Tuo on ihan oman mielikuvituksesi tuotosta.