Löydänkö miestä Suomesta näillä kriteereillä??
*Ikä 27-34
*Perhekeskeinen
*Uskollinen & rakastava
* Tumma (silmät ja hiukset), vaaleaa saa olla vain iho
*Pituus 178-189cm , paino 72-85kg
*Työssäkäyvä
*Yliopistokoulutus
*Puhuu sujuvasti vähintään 3 kieltä
*Osaa näyttää tunteensa
*Osaa käyttää alkoholia sivistyneesti
*Harrastuksina voisi olla kuntosali, jalkapallo, golf, veneily, matkailu jne
*Hyvä kokki ja viiniasiantuntija
*Romanttinen
*Ei puhu murteella eikä mumise
*Hyvä keskustelija
*Hyvä siivoamaan ja tekemään kotitöitä
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Olet nostanut riman kaksi metriä liian ylös, joten et tule löytämään.
Päättelet näin, koska....? En halua sikaa säkissä
Vierailija kirjoitti:
*Ikä 27-34
*Perhekeskeinen
*Uskollinen & rakastava
*Työssäkäyvä
*Yliopistokoulutus
*Osaa näyttää tunteensa
*Romanttinen
*Hyvä keskustelija
*Hyvä siivoamaan ja tekemään kotitöitä
Noilla kriteereillä täytyy miehen iän olla vähintään 45 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
mä tunnen yhden aivan täydellisen just sulle. mutta hän on valitettavasti 35 eli menee vähän ohi kriteereistäsi. sorry
:D :D
Olisin muuten match sun aspektistas, mutta täytän kriteerisi aivan törsäten, joten en voi sua kelpuuttaa, mm. kielivaatimukseni on vähintään 9 sujuvasti hallittua kieltä, siis sekä suullisesti että kirjallisesti.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Ikä 27-34
*Perhekeskeinen
*Uskollinen & rakastava
*Työssäkäyvä
*Yliopistokoulutus
*Osaa näyttää tunteensa
*Romanttinen
*Hyvä keskustelija
*Hyvä siivoamaan ja tekemään kotitöitäLöydät hyvän, kivan ja onnellisen parisuhteen vasta sitten, kun ymmärrät sellaisen tosiasian, että parisuhde ei voi perustua minkäänlaisiin vaatimuksiin. Niin kauan kun etsit ihmistä lista kourassa, tulet olemaan joko onneton tai yksin. Pitkä ja kivinen kasvun tie on sinulla edessäsi.
Lähdetkö treffeille naistenhakkaajan kanssa tai seurusteletko ihan minkälaisen miehen kanssa vaan, jopa sellaisen joka käyttää henkistä väkivaltaa? Olet typerä ja naiivo jos sinulle kelpaa kuka tahansa hullu. En minä listaa orjallisesti noudata, se on vain kehykset ideaalimiehelle ja eiköhän kaikki lopulta halua löytää sen oikean eikä väärää!
Mä tunnen yhden, on kyllä umpihomo, joten ei kai sua haittaa.
Siis, kuka puhuu missään yleiskieltä? Luultavasti itsekin puhut murretta.
Olet kyllä vaativa, toivottavasti täytät itsekin nämä vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Ikä 27-34
*Perhekeskeinen
*Uskollinen & rakastava
*Työssäkäyvä
*Yliopistokoulutus
*Osaa näyttää tunteensa
*Romanttinen
*Hyvä keskustelija
*Hyvä siivoamaan ja tekemään kotitöitäLöydät hyvän, kivan ja onnellisen parisuhteen vasta sitten, kun ymmärrät sellaisen tosiasian, että parisuhde ei voi perustua minkäänlaisiin vaatimuksiin. Niin kauan kun etsit ihmistä lista kourassa, tulet olemaan joko onneton tai yksin. Pitkä ja kivinen kasvun tie on sinulla edessäsi.
Lähdetkö treffeille naistenhakkaajan kanssa tai seurusteletko ihan minkälaisen miehen kanssa vaan, jopa sellaisen joka käyttää henkistä väkivaltaa? Olet typerä ja naiivo jos sinulle kelpaa kuka tahansa hullu. En minä listaa orjallisesti noudata, se on vain kehykset ideaalimiehelle ja eiköhän kaikki lopulta halua löytää sen oikean eikä väärää!
Ehkä kyseinen vastaaja ei tarkoittanut ettei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia. Hän sanoo hyvä, kiva ja onnellinen parisuhde eli siihen tuskin silloin kuuluu väkivalta missään muodossa. AP olet erittäin vaativa kyllä, mies voi olla tuolla jossain mutta vaikeaksi teet kyllä onnellisuuden haun itsellesi.
Löytyyhän noita miehiä. Jopa itsekin täytän kaiken noista paitsi en yliopisto koulutusta ja 3 kieltä.
Muuten tienaan sen 4000e kuukaudessa.
Ainoa ongelma on se minä eikö kukaan muukaan tuon listan täyttävä mies katso sinua silmälläkään. Nimittäin saa olla naisella aika paljon annettavaa itsellään ennen kun rakkauden sopimus syntyy täällä päässä.
Eikö tuollaisia listoja tee vain teiniritsat? Mikä on ikäsi ja miksi luulet että aikuiset miehet olisivat kiinnostuneita jostain sakkolihasta,tai ainakin henkisen tason kakarasta?
Voisitko vielä laittaa tähän vastaavan listan omista ominaisuuksistasi?
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän noita miehiä. Jopa itsekin täytän kaiken noista paitsi en yliopisto koulutusta ja 3 kieltä.
Ainoa ongelma on se minä eikö kukaan muukaan tuon listan täyttävä mies katso sinua silmälläkään. Nimittäin saa olla naisella aika paljon annettavaa itsellään ennen kun rakkauden sopimus syntyy täällä päässä.
Kannattaisi hakeutua terapiaan noiden lapsuuden aikaisten traumojen takia, ehkä sinun on aika päästä yli siitä etteivät vanhempasi osanneet rakastaa sinua. Et osaa rakastaa ketään, et naisia etkä itseäsi etkä löydä kumppania sen takia.
Nuo kaikki harrastukset vaativat kohtuullisesti sekä aikaa että rahaa. Harva noin nuori on ehtinyt itse kokoamaan riittävää varallisuuta eli haet jotakuta joka on perinyt omaisuutta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää osata kolmea eri kieltä? Muilta osin periaatteessa ymmärrän vaatimuksesi.
Suomi, ruotsi ja englanti. Ei tämä oo paha vaatimus.
Englanti, mandariinikiina ja tanska näin esimerksiksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Muuten joo mutta ikä 40 ja paino 135. Muuten osuu kaikki.
Mitä paikkaa pelaat futiksessa tuolla painolla? Tuskin keskikenttää?
Minulta puuttuu yliopistokoulutus ja jalkapallon harrastaminen. Lisäksi olen 2kg liian painava kriteereihisi nähden vaikka muuten pitkä olenkin. Kokata osaan mutta en tiedä osaisinko riittävän hyvin kun vaikutat melko nirsolta.
Entä mitä tarjottavaa ap sinulla olisi minulle?
Vierailija kirjoitti:
mä tunnen yhden aivan täydellisen just sulle. mutta hän on valitettavasti 35 eli menee vähän ohi kriteereistäsi. sorry
Mäkin tunnen yhden melkein sopivan mutta se on 1cm liian pitkä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Ikä 27-34
*Perhekeskeinen
*Uskollinen & rakastava
*Työssäkäyvä
*Yliopistokoulutus
*Osaa näyttää tunteensa
*Romanttinen
*Hyvä keskustelija
Ehkä kyseinen vastaaja ei tarkoittanut ettei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia. Hän sanoo hyvä, kiva ja onnellinen parisuhde eli siihen tuskin silloin kuuluu väkivalta missään muodossa. AP olet erittäin vaativa kyllä, mies voi olla tuolla jossain mutta vaikeaksi teet kyllä onnellisuuden haun itsellesi.
Ei se ole mikään vaatimus, että toinen ei ole hullu, naistenhakkaaja tai henkisen väkivallan käyttäjä. Minun mielestä se on ihan vaan normaalin ja terveen ihmisen oletusarvo! Vaatimukset on sitten aivan erikseen, ymmärryksessä täytyy olla jotain rikki, mikäli näitä asioita ei erota toisistaan. Vaatimukset romukoppaan, ja lähtee etsimään ihmistä, jonka kanssa on kiva ja hyvä olla! Lämmin ja lempeä suhtautuminen toisen heikkouksia kohtaan, niin jostain sieltä se mukava puoliso löytyy.
Vierailija kirjoitti:
"Jopa itseKIN täytät KAIKEN NOISTA paitsi et yliopisto koulutusta JA 3 kieltä"
Pitäisikö itkeä vai nauraa?
Vierailija kirjoitti:
Minulta puuttuu yliopistokoulutus ja jalkapallon harrastaminen. Lisäksi olen 2kg liian painava kriteereihisi nähden vaikka muuten pitkä olenkin. Kokata osaan mutta en tiedä osaisinko riittävän hyvin kun vaikutat melko nirsolta.
Entä mitä tarjottavaa ap sinulla olisi minulle?
Mikä on bravuurisi?
Suomi, ruotsi ja englanti. Ei tämä oo paha vaatimus.