Löydänkö miestä Suomesta näillä kriteereillä??
*Ikä 27-34
*Perhekeskeinen
*Uskollinen & rakastava
* Tumma (silmät ja hiukset), vaaleaa saa olla vain iho
*Pituus 178-189cm , paino 72-85kg
*Työssäkäyvä
*Yliopistokoulutus
*Puhuu sujuvasti vähintään 3 kieltä
*Osaa näyttää tunteensa
*Osaa käyttää alkoholia sivistyneesti
*Harrastuksina voisi olla kuntosali, jalkapallo, golf, veneily, matkailu jne
*Hyvä kokki ja viiniasiantuntija
*Romanttinen
*Ei puhu murteella eikä mumise
*Hyvä keskustelija
*Hyvä siivoamaan ja tekemään kotitöitä
Kommentit (62)
Jos olet kun Anu Hälvä nuorena, niin mikä ettei.
Muuten osui , mutta on vaaleat hiukset.
mies
Vaikutat vaatimattomalta luonteelta, joten mahdollisuutesi on hieman paremmat kuin jättipotti lotossa.
Minun listani noista olisi "uskollinen ja rakastava", "osaa käyttää alkoholia sivistyneesti" ja "hyvä keskustelija", mutta olenkin ollut jo vuosikaudet naimisissa, onnellisesti.
N38
Vierailija kirjoitti:
*Ikä 27-34
*Perhekeskeinen
*Uskollinen & rakastava
*Työssäkäyvä
*Yliopistokoulutus
*Osaa näyttää tunteensa
*Romanttinen
*Hyvä keskustelija
En golffaa, enkä pelaa jalkapalloa. Veljeni tietää enemmän viineistä.
Ai niin, olen myös liian lyhyt.
M33
Vierailija kirjoitti:
Teepä vastaava luettelo omista ominaisuuksistasi niin osaamme paremmin vastata kysymykseesi.
*Ikä alle 30
*Perhekeskeinen
*Uskollinen & rakastava
* Blondi, siniset silmät
*Pituus 172cm , paino 50kg
*Työssäkäyvä
*Yliopistokoulutus
*Osaa näyttää tunteensa
*Harrastuksina voisi olla kuntosali, kirpputorit, ruoanlaitto
*Hyvä kokki
*Romanttinen
*Hyvä keskustelija
Olet nostanut riman kaksi metriä liian ylös, joten et tule löytämään.
Tosta listasta puuttuu rakastajan taidot :)
Mun eksä täyttää kaikki nuo kriteerit. Valitettavasti hän muuttui suhteen myötä todella itsekkääksi, ilkeäksi ja henkisesti etäiseksi. Hän ei myöskään uskonut yhteiseen talouteen. Eli hänen tulot n. 6000 kuussa ja minä opiskelijana kituutin. Seksin kanssa myös ongelmia. En jaksanut itsekästä pihtailijaa joten jätin hänet.
Jos olet valmis hieman tinkimään noista kriteereistä niin Suomesta voit saada puolikaljun, haisevan, möhömahaisen ja kaljaa lipittävän löppäpöksysedän.👌 Se puoli prosenttia muunlaisista suomimiehistä on jo varattu.
Kyllä varmasti löytyy tuollainen mies, varmaan useampikin. Niillä saattaa osalla olla sellainen ominaisuus myös kuin varattu ja sitten toinen miksi niistä ei ehkä tule sun miestä niin on toi lista. Jos tekee tuollaisen listan, jossa on silmien ja hiusten värikin määritelty niin ei ehkä kelpaa sille miehelle. Mulla on muuten sun kriteerit täyttävä mies paitsi liian vanha (sulle) ja se nauraisi huvittuneena kuinka voi joku olla noin vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tunnen yhen varakkaan suomenruotsalaisen kaverin joka on just tuollainen paitsi 176cm. On sinkku tällä hetkellä. Tuskin kauan aikaa kun sattuu olemaan myös ihan hyvännäköinen.
Kyllä nainen saa itse valita ketä tapailee ja jos ei sovi kriteereihin, niin on turha tulla tuollaisia lyhytkasvuisia ehdottelemaan.
Saako se tapailtava mies päättää mitään vai päättääkö nainen itse ketä tapailee?
Vierailija kirjoitti:
*Ikä 27-34
*Perhekeskeinen
*Uskollinen & rakastava
*Työssäkäyvä
*Yliopistokoulutus
*Osaa näyttää tunteensa
*Romanttinen
*Hyvä keskustelija
Löydät hyvän, kivan ja onnellisen parisuhteen vasta sitten, kun ymmärrät sellaisen tosiasian, että parisuhde ei voi perustua minkäänlaisiin vaatimuksiin. Niin kauan kun etsit ihmistä lista kourassa, tulet olemaan joko onneton tai yksin. Pitkä ja kivinen kasvun tie on sinulla edessäsi.
Ai etsit miehen muotoista esinettä glamour-elämäntyyliisi?
Miksi pitää osata kolmea eri kieltä? Muilta osin periaatteessa ymmärrän vaatimuksesi.
Eli mikä tahansa yliopistokoulutus käy, mutta mikään matalampi koulutus ei? Esimerkiksi myyjänä toimiva KTM kelpaa, mutta samoissa tehtävissä työskentelevä AMK- tai lukiopohjainen myyjä ei käy? Diplomi-insinööri käy, mutta AMK-insinööri ei. Filosofian maisterin papereilla varustettu kampaaja käy, mutta ammattikoulupohjalla oleva keskisuuren yrityksen toimitusjohtaja ei?
Kyllähän nuo kaikki kriteerit täyttävä mies löytyy helpostikin, vaikka Stockan leluosastolta. Ken, Barbien poikaystävä. Voit keksiä sille lennossa muitakin vaatimuksia ja pukea mielesi mukaan.
On se kumma, että etukäteen pitää määritellä minkä väriset hieukset ja silmät pitää miehellä olla ja tarkka paini- ja pituusraja... AP on niuho perfektionisti ja jää ikisinkuksi!
Ei käy, aivan liian vanha.