Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen terapeuttiin. Riudun rakkaudessani.

Vierailija
10.05.2017 |

Otsikossa tulikin se oleellisin. Oletteko sitä mieltä, että ns. normaali parisuhde terapeutin ja potilaan/asiakkaan välillä on mahdoton ajatus? Osaakohan terapeutti katsoa potilasta romanttisessa mielessä, vai onko potilas hänelle aina vain se potilas, joka painii ongelmiensa kanssa? Tiedän olevani naurettava tämän ihastumiseni kanssa ja olen tietoinen transferenssi-käsitteestä, mutta jotenkin kuvittelen tämän tunteen olevan jotain ihan muuta. Mitään ajatuksia tästä aiheesta?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/61 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko terapeuttisi tietoinen tästä? Tuoko tällaiset tunteet sinulle vaikeuksia keskustella ongelmistasi hänen kanssaan? Sinun olisi hyvä selvittää onko tässä nimenomaan kyse tunteidensiirrosta vai onko se jotain muuta. Ei kai siinä mitään ongelmaa ole jos suhde pysyy tunteista huolimatta ammattimaisena. Uskon että terapeutit joutuvat tilanteeseen usein ja osaavat toimia tilanteessa kuten ammattilaisen kuuluu.

Ei ole tietoinen, enkä usko, että tulen tästä hänelle kertomaankaan ainakaan kovin pian. Se nolottaisi liikaa, vaikka muuten kerronkin hänelle kaikesta. Ja kyllä, kieltämättä nämä tunteet vähän vaikeuttavat meidän keskusteluita. Pitää katsella, että miltä tuntuu jatkossa.

Kannattaisi kertoa mahd. pian. Jos on taitava ja osaava terapeutti, niin hän auttaa sinua tässäkin prosessissa eteenpäin. Jos hämmentyy, vaihda terapeuttia heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihastunut

Vierailija
44/61 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta nyt tuntuu ap lukea näitä vanhoja vuodatuksiasi?

Eilisessä ketjussasi sivusit aihetta ja jotenkin rivien välissä myönsit jo hölmöytesi.

Vierailija
45/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huuma jatkuu, vai kuinka?

Vierailija
46/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilenpä vahvasti, että ap on saanut terapeutiltaan jo kenkää...

Vierailija
47/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tosiaan riutunut jo pois rakkaudessaan.

Vierailija
48/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä ketjussasi sivusit aihetta ja jotenkin rivien välissä myönsit jo hölmöytesi.

Oikeasti...? Olen iloinen ap:n puolesta jos näin on. Hän on jumittanut tuossa jo niin kauan, hyvä jos pääsee eteenpäin.

Vierailija
49/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla terapiaistunnolla kuvittele hänet täysistunnolle vessaan. Naurattaako? :)

pk fetissi

Vierailija
50/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttihuuma alkaa ilmeisesti olla jo ohi, mutta uutta kohdetta ei kai ole löytynyt tilalle. Ainakana mitään nimenomaista uutta kohdetta.

Vierailija
51/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhä ulkonäkökeskeisemmäksi on mennyt touhu. Suunnittelee nyt päivästä toiseen plastiikkakirurgille menemistä.

Vierailija
52/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan tämän tapauksen! Kuinkahan tossa lopulta kävi, tietääkö kukaan?

Vierailija
53/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan riutui loppuun se rakkaus. Mutta mielen ongelmat kukoistaa entiseen tapaan, ja niitä jauhetaan loppumattomissa ketjuissa.

Vierailija
54/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mensa-älyllä ei pitkälle potkita, jos muuten heittää isopyörä.

Vierailija
55/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä eiliseen ketjuun? Olen seurannut tämän henkilön/trollin saagaa ainakin vuodesta 2014.

Vierailija
56/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan tämän tapauksen! Kuinkahan tossa lopulta kävi, tietääkö kukaan?

Kirjoittelee täällä edelleen harhaista settiä. Suunnittelee oman ulkonäkönsä muokkaamista kirurgisesti, jotta miellyttäisi enemmän muita (eli ex-terapeuttiaan), ja kyselee, mikä hänessä on vikana, kun kaikki vihaavat häntä.

Tosin olen kääntynyt sille kannalle entistä enemmän, että kyseessä on ylläpidon oma trolli. Tai ainakin ylläpito ymmärtää kys. henkilön viihdearvon ja siksi nämä ketjut saavat olla rauhassa palstalla ja ap:ta kyseenalaistavat kommentit katoavat sekunneissa.

Vierailija
57/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä eiliseen ketjuun? Olen seurannut tämän henkilön/trollin saagaa ainakin vuodesta 2014.

En muista enää otsikkoa. Mutta jossain välissä oli sen suuntainen huomautus, että terapeuttihöyrähdys jo (melkein) kaduttaa. Ehkei ihan kokonaan ole liekki sammunut, mutta melkein.

Vierailija
58/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta enää. Just kertoi toisessa ketjussa olevansa edelleen ihastunut samaan terapeuttiin. Vaikka ei ole häntä enää pitkään aikaan tavannutkaan.

Vierailija
59/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös 12 vuoden takaiseen eksäänsä.

Harvinaisen voimakkaasti läheisriippuvainen.

Vierailija
60/61 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia! Tää on pakkomielteisesti spämmänny tästä ja parista muusta teemasta tänne jo vuosia.