Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder mies taisi pahoittaa mielensä kun en suostunut toisiin treffeihin

Vierailija
10.05.2017 |

Jutusta ei olisi tullut mitään kun ollaan liian erilaisia. Kieltävän vastauksen annettuani vastasi mies ikävään sävyyn (passiivis-agressiiviset hymiöt) mulle "omapa on menetyksesi"

Kysyi siis uusille treffeille pari päivää ekojen jälkeen.. Joka oli hiukan yllättävää kun ensimmäiset oli kiusalliset.

Ovatko miehet oikeasti näin herkkänahkaisia etteivät kestä pakkeja?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi märehdit asiaa, kun karusellissasi on tuhansia k***eja odottamassa ?

Kai sait kuitenkin ilmaisen illallisen?

Katkera spotattu 😃

Eli käyt treffeillä vain hyötyäksesi itse taloudellisesti ja saadaksesi ilmaisia illallisia. Tämä selvä.

Mitä illallisia? Kuka menee oikeasti treffeille ravintolaan? Siis muualla kuin amerikkalaisissa sarjoissa? Jotenkin veikkaan, että Suomessa kaksi kahvia huoltosemalla on yleisempää, paljon yleisempää.

Vierailija
22/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain treffipyynnön eräältä herrasmieheltä jonka kanssa olimme viestitelleet.Mies oli todella hyvännäköinen mutta miehen kanssa keskustelu oli kiusallista.Seuraavana päivänä mies pyysi uusille treffeille josta kieltäydyin vastaamalla ettei nyt kolahtanut.Sain mieheltä takaisin viestin "haista paska" :D

En tarkoita etteikö saisi olla ujo mutta en ymmärrä ettei jotkut voi nähdä sen verta vaivaa että miettisi valmiiksi kysymyksiä jne.Todella kiusallista tuijotella seiniin kun itse yrittää kannattella keskustelua.

Tää oli jo paha :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi märehdit asiaa, kun karusellissasi on tuhansia k***eja odottamassa ?

Kai sait kuitenkin ilmaisen illallisen?

Katkera spotattu 😃

Eli käyt treffeillä vain hyötyäksesi itse taloudellisesti ja saadaksesi ilmaisia illallisia. Tämä selvä.

Mitä illallisia? Kuka menee oikeasti treffeille ravintolaan? Siis muualla kuin amerikkalaisissa sarjoissa? Jotenkin veikkaan, että Suomessa kaksi kahvia huoltosemalla on yleisempää, paljon yleisempää.

Palstalla on kyllä tehty varsin selväksi se, että yksikään nainen ei huoltoasematreffeille lähde.

Vierailija
24/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaileva mies joutuu torjutuksi aivan jatkuvasti, mitä et varmaankaan naisena aivan hahmota. Jos miehenä ei usko, että on arvokas ja hyvä, tuo muuttuu sietämättömän raskaaksi. Itse olen ajatellut monta kertaa, että omapa on menetyksesi, ja vilpittömästi uskonut sen.

Tuon viestittäminen toiselle tekstarissa on sitten toinen juttu. "Harmi homma, mutta kiitos että vastasit suoraan" jättää yleensä paremman fiiliksen molemmille.

Vierailija
25/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki ihmiset käsittelevät pakkeja eri tavoin, mutta kovin harva niistä ilostuu.

Asian olisi voinut hoitaa paremminkin. Hetki sitten tää mies kysyi uudestaan lähtisinkö leffaan kun ei yksin haluaisi mennä.. mitä uskallan vastata etten pahoita hänen mieltä? Ap

Vierailija
26/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki ihmiset käsittelevät pakkeja eri tavoin, mutta kovin harva niistä ilostuu.

Asian olisi voinut hoitaa paremminkin. Hetki sitten tää mies kysyi uudestaan lähtisinkö leffaan kun ei yksin haluaisi mennä.. mitä uskallan vastata etten pahoita hänen mieltä? Ap

Toivottavasti et vastannut mitään

Vierailija
27/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt pahoittavat kaikesta mielensä. Kuuluuko hän Isät Äitien Niskassa ry:hyn?

Miesasiamiehillä on sota naisia vastaan, erityisesti äitejä vastaan.

Ja yksinhuoltajaäidit,

ne ammutaan aamunkoitteessa.

Vierailija
28/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että ei ikävä kyllä nyt käy. olet mukava mies, ja toivon sulle hyvää jatkoa. en vain ole kiinnostunut lähtemään leffaan kanssasi.

jos vielä laittaa niin sitten et laita valitettavasti enää mitään.

Vierailija
29/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutusta ei olisi tullut mitään kun ollaan liian erilaisia. Kieltävän vastauksen annettuani vastasi mies ikävään sävyyn (passiivis-agressiiviset hymiöt) mulle "omapa on menetyksesi"

Kysyi siis uusille treffeille pari päivää ekojen jälkeen.. Joka oli hiukan yllättävää kun ensimmäiset oli kiusalliset.

Ovatko miehet oikeasti näin herkkänahkaisia etteivät kestä pakkeja?

Miten olisit itse naisena sietänyt pakkeja?

Ai niin, et välttämättä edes tiedä. Miehet joutuvat olemaan koko ajan aloitteellisia, naisten ei tarvitse. Naiset saavat leikkiä vielä tahallaan vaikeasti tavoiteltavaa, vaikka olisivat kiinnostuneitakin.

Mitä jos miettisit välillä, millaista se on, kun joutuu koko ajan olemaan aloitteellinen.

Vierailija
30/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harmi homma, mutta kiitos että vastasit suoraan" jättää yleensä paremman fiiliksen molemmille.

Pakit antaneelle naiselle ei tarvitse jättää mitään hyvää fiilistä. Pakit saanut ei ole tippaakaan vastuussa pakkien antajan onnellisuudesta. 

Pakkien jälkeen voi vain hiljentyä. Keskustelua ei tarvitse mitenkään jatkaa, vaikka naisilla on välillä tuon jälkeenkin hirveä tarve jäädä lässyttämään, että sori pakeista, oikeesti oot ihan mahtava tyyppi ja löydät jonkun, eihän vain jäänyt huono fiilis jne. 

Vierailija
31/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Harmi homma, mutta kiitos että vastasit suoraan" jättää yleensä paremman fiiliksen molemmille.

Pakit antaneelle naiselle ei tarvitse jättää mitään hyvää fiilistä. Pakit saanut ei ole tippaakaan vastuussa pakkien antajan onnellisuudesta. 

Pakkien jälkeen voi vain hiljentyä. Keskustelua ei tarvitse mitenkään jatkaa, vaikka naisilla on välillä tuon jälkeenkin hirveä tarve jäädä lässyttämään, että sori pakeista, oikeesti oot ihan mahtava tyyppi ja löydät jonkun, eihän vain jäänyt huono fiilis jne. 

Tätä jälkeenpäin lässytystä en oikein tajua mikä siinä on se pointti?

Vierailija
32/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi reaktio. Ja mitä väliä sillä sulle on? Onko mullekin kiukuteltu, mut mä ajattelen vaan että onneks annoin pakit : D

Vierailija
33/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ei vaan elä maan pinnalla saati edes tiedä mitä suhteelta haluaa. Jos nainen on nätti ja ihan mukavan oloinen niin se nykyään riittää.Monet miehet jotka itse tunnen ottaa kenet tahansa kainaloon vain ettei tarvitse olla yksin. Niitä ketuttaa kun joutuu taas pyydystämään uuden naisen. Perus lapsellinen sanoisinko. Mulle on tärkeetä oikeesti tutustua ja saada se 100% varmuus et ukko on mulle oikea. Ja en todellakaan anna pakkeja itsekkään helposti koska tottakai ihmisiin pitää paremmin tutustua ennenku päättää miten siinä jatketaan. Sit on näitä fiksuja miehiä jotka ymmärtää että kestää jonkin aikaa ennekuin se oikea osuu kohdalle eikä aina onnista. Etsi fiksumpi mies :'D

Vierailija
34/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksutt kirjoitti:

Monet miehet ei vaan elä maan pinnalla saati edes tiedä mitä suhteelta haluaa. Jos nainen on nätti ja ihan mukavan oloinen niin se nykyään riittää.Monet miehet jotka itse tunnen ottaa kenet tahansa kainaloon vain ettei tarvitse olla yksin. Niitä ketuttaa kun joutuu taas pyydystämään uuden naisen. Perus lapsellinen sanoisinko. Mulle on tärkeetä oikeesti tutustua ja saada se 100% varmuus et ukko on mulle oikea. Ja en todellakaan anna pakkeja itsekkään helposti koska tottakai ihmisiin pitää paremmin tutustua ennenku päättää miten siinä jatketaan. Sit on näitä fiksuja miehiä jotka ymmärtää että kestää jonkin aikaa ennekuin se oikea osuu kohdalle eikä aina onnista. Etsi fiksumpi mies :'D

Hyvä kirjoitus. Miehille tosiaan riittää kun on joku nainen joka ei ole liian paha pirttihirmu

Vierailija
35/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä jälkeenpäin lässytystä en oikein tajua mikä siinä on se pointti?

no ettei hän ottais sitä niin hen.kohtasesti jatkoa ajatellen, vaan löytäisi jonkun toisen tyttöystävän. mutta ei kai sitä niin voi kelata

Vierailija
36/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksutt kirjoitti:

Hyvä kirjoitus. Miehille tosiaan riittää kun on joku nainen joka ei ole liian paha pirttihirmu

Miksi naiset sitten ottavat sen miehen? Aina kun pariudutaan, niin molemmat kelpuuttavat toisensa. Te mammat vaan olette jossain prinsessaharhaisessa ikisinkkukuplassa.

Jos kaikki naiset tyytyisivät ainoastaan parhaaseen, niin Suomessa olisi 5 miljoonaa sinkkua

Vierailija
37/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksutt kirjoitti:

Miksi naiset sitten ottavat sen miehen? Aina kun pariudutaan, niin molemmat kelpuuttavat toisensa. Te mammat vaan olette jossain prinsessaharhaisessa ikisinkkukuplassa.

Jos kaikki naiset tyytyisivät ainoastaan parhaaseen, niin Suomessa olisi 5 miljoonaa sinkkua

Moni nainen pelkää jäävänsä yksin ja pitähän ne lapset saada tehtyä niin siksi lopulta kelpuuttavat jonkun

Vierailija
38/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todella arka miesten suhteen ja päätin pitkän harkinnan jälkeen kokeilla Tinderiä. Vaivoin sain muutaman matchin ja yksi vastasi viesteihini sen verran että saatiin treffit sovittua. Olin todella hermostunut koko ajan ja lopuksi kun hän kysyi että tavataanko uudestaan, en saanut sanaa suustani. Mies siitä sitten veti pultit.

Kiitos hei ja poistin Tinderin :(.

Vierailija
39/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksutt kirjoitti:

Moni nainen pelkää jäävänsä yksin ja pitähän ne lapset saada tehtyä niin siksi lopulta kelpuuttavat jonkun

Moni mies pelkää jäävänsä yksin ja pitäähän ne lapset saada tehtyä niin siksi lopulta kelpuuttavat jonkun. 

Vierailija
40/44 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksutt kirjoitti:

Paras ja itselle sopiva on kaksi eri asiaa. En halua mitään prinssiä, vaan miestä jonka kanssa synkkaa ja on kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi