Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita nirsoja?

Vierailija
10.05.2017 |

Olen todella nirso ihminen. Haluan syödä vain ja ainoastaan ruokaa josta ihan tosissani pidän. Nyt katselin taas ravintoloiden äitienpäivämenuja enkä löytänyt mistään itselleni syötävää (paitsi jälkiruuat, mansikkakakku maistuu kyllä). Olen myös juomien suhteen nirso, vesi ja mehut ainoat jotka maistuu.

Inhoan olla näin nirso, mutta inhottaa ajatuskin pahan ruuan syömisestä. Myös suutuntuma on tärkeä, en pidä niljakkaista tai liian pehmeistä/vetisistä syömisistä. En koskaan pidä nirsoudestani meteliä, mutta kyllä se harmittaa, kun ei mistään hienommasta ravintolasta vaan löydy ruokaa jota laittaisin suuhuni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

omahan on nälkäs

Vierailija
2/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävä ei pysty syömään kanankoipia kun ne on niin niljakkaita kypsänäkin. et siis ole yksin tämän asian kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kannattaisi tehdä työtä asian eteen, jotta voisit oppia pitämään monenlaisesta ruuasta. Onhan ruoka yksi iso osa-alue elämässä ja on harmi, jos moni ruokanautinto jää kokematta siksi, että ei ole totuttanut makuaistiaan kuin hyvin rajalliseen ruokavalikoimaan.

Tämä oli nyt vähän ohis, kun peräänkuulutit muita nirsoja.

Vierailija
4/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä, ettet haluakaan oppia laajentamaan ruokavaliotasi ja syödä monipuolisemmin. Eipä silloin kannata paljon valittaa. Nirsoile rauhassa.

5/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siellä ravintolassa äitinä vai lapsena joka haluaa kakkua ja mehua?

Vierailija
6/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä sitten on sellaista ruokaa mistä tosissasi pidät, siis mansikkakakun ja mehun lisäksi?

Vierailija
7/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen nirso. En koe mitenkään ongelmaksi, syön kotona (teen ruuat itse) ja sellaisissa harvoissa ravintoloissa/kahviloissa joista saa ruokaa josta pidän.

Vierailija
8/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan taas paljon hupia nirsoilijoista.

Erästäkin on naurettu monet kerrat kun oltiin juhlissa keskimääräistä laadukkaammassa seisovassa pöydässä niin ei vaan löytänyt mitää syötävää. Piti sitten kotimatkalla mennä hampurilaiselle... ei stna!!!! :D

Vierailija
9/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nirsot olette mitä epämieluisinta ruokaseuraa. Ruokanirsoilija on vielä epämiellyttävämpi yön yli kyläilijä. Edelleen hämmästyn, miten aikuinen ihminen ei voi syödä kuin kaupan halvinta makkaraa, leipää, pullaa ja omenamehua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi