Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka salaa tykkäävät tästä viileästä ja raikkaasta säästä, vaikka muodin mukaisesti päivittelevätkin "tätä kamaluutta" toisten seurassa?

Vierailija
09.05.2017 |

Täällä yksi. Ihanaa!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä on se, että ihmiset eivät valita liiasta lämmöstä. Jos nimittäin nyt olisi +23 ja aurinkoista, ihmiset marmattaisivat, että tähän ne tämän kesän lämmöt sitten haaskautuvat ja lomalla on ihan varmaan kylmää ja märkää.

Vierailija
2/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan viileää. Viime viikolla jo ahdisti kun oli +16. Mutta en viitsi kommentoida säätä, koska se saa monet raivon valtaan. Ihmettelen vaan itsekseni miksevät he muuta päiväntasaajalle asumaan jos tykkäävät helteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös viileän sään ystävä :)

Vierailija
4/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tykkäisin tästä viileästä säästä, mutta en näistä räntä- ja raekuuroista oikein perusta.

Vierailija
5/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riippuu seurasta, jos juttelen ihmisen kanssa jota tuskin enää koskaan tulen tapaamaan, nyökyttelen vaan mukana "onpas ihanaa kun lämpenee" mutta useimmiten kyllä kehtaan sanoa että tykkään enemmän viileästä. Mun lempivuodenaika on ehdottomasti talvi, vaikka nyt on kyllä kiva kun pääsee pitkästä aikaa pyöräilemään.

Vierailija
6/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään viileistä keleistä. Varsinkin nyt, kun lumet on suunnilleen sulaneet ja suht kuivaa... Kiva ulkoilla.

Mutta en kyllä mitenkään "muodin mukaisesti päivittele". Miks ihmeessä niin tekisin?

Vierailija
7/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mua ei haittaa tää viileys koska eihän nyt mikään kylmä oo. Teen fyysistä työtä, pyöräilen töihin ja mun asunto on kuumalla ilmalla hyvin kuuma. Kaiken kaikkiaan en valita, vaan nautin. Kamalan kylmästä tuulesta en niinkään välitä. Mut en päivittele muiden kanssa miten kylmää nyt on siis. ☺

Vierailija
8/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään viileistä keleistä. Varsinkin nyt, kun lumet on suunnilleen sulaneet ja suht kuivaa... Kiva ulkoilla.

Mutta en kyllä mitenkään "muodin mukaisesti päivittele". Miks ihmeessä niin tekisin?

Ei muuten, mutta tulisi niin lämmin, että ruoho vihertäisi ja lehdet tulisivat puihin.  Katupölyongelma lieventynyt, mutta kasvukausi sen vasta poistaa.

Vierailija
9/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kylmät yöt vasta ihania ovatkin. Tuuletusikkuna yöksi auki ja kylläpä nukuttaa hyvin peitto korvilla. Muuten minusta on hyvä, että kylmä on nyt eikä kesäkuussa. Se vasta kauheaa onkin, kun ensin on melkein täysi kesä ja sitten iskee pitkä kylmä kausi lumisateineen. Sellaistakin on ollut.

Vierailija
10/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!! Ihanaa kun saa luvan kanssa pukeutua takkiin ja villapaitaan :D

Vierailija
11/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tykkäisin mutta täällä rannikolla tuulee niin perkeleesti. Ostin uuden villakangashatunkin kevättä varten mutta eihän sitä uskalla käyttää kun vähän väliä sataa räntää tai rakeita sekä tuulee taukoamatta, joten ei muuta kuin pipo tiukasti päähän.

Vierailija
12/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tästä, mutta en salaile sitä :D

Vierailija
13/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulee syyllistyttyä itsekin tuohon.

Terveyssyistä kestän erittäin huonosti lämpöä. Ennen jos uskaltauduin sanomaan rakastavani talvea sain usein kuulla, että "muuta sitten pohjoisnavalle". Tuo tuntuu erikoiselta, sillä eihän minun mieltymyksilläni ole vaikutusta säähän.

Vierailija
14/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään viileästä, mukavampi käydä lenkillä

Vierailija
15/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen ikkunasta toukokuisen lumista maisemaa:)

Vierailija
16/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi nää on ihan just mun kelit. Vielä kun menis toi kesä äkkiä että tulis syksy <3

Vierailija
17/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan talvea ja viileämpiä ilmoja. Siksi kaikki aina sanoivat, muuta Lappiin. Muutinkin. Tulin kuitenkin takaisin. En salaile.

Vierailija
18/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä ihan kiva päästä jo kasvimaalle istuttamaan.

Vierailija
19/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sen takia tykkään viileämmästä koska asun kerrostalossa ilman ilmastointia. Muuten tykkään kaikista vuodenajoista. En toki yli 30 C:n helteistä taikka alle -15 C:n pakkasista.

Vierailija
20/24 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen +30 olisi juuri sopiva lämpötila. Odotan helteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi