Mies ei maksa osuuttaan ruokaostoksista
Jo kolme kertaa jättänyt maksamatta. Sopimus oli että minä käyn kaupassa ja mies maksaa kuitit tarkistettuaan loppusummasta puolet mulle. Aluksi systeemi toimi, mutta tänään oli kolmas kerta kun kieltäyi maksamasta :(
Kommentit (91)
Täti-ihminen täällä ehdottaa suoraa puhetta. Jos ei toimi, mies vaihtoon, tuskin tarvitset hyväksikäyttäjää elämääsi.
Ja sinä teet myös kotityöt - pyykkäät, siivoat jne? Siivoat ja järjestelet myös miehen sotkun.
Sopimus wtf??! Kuulostaa mieheltä joka on lapsentasolla ja napanuorasta kiinni mammassa. Peset varmaan teidän pyykit ja siivoot kämpän jne?
Mitäs luulet että tänne kirjoittaminen auttaa? Hyvä ihminen,eikö sinulla ole yhtään selkärankaa puolustaa itseäsi? Mikset sano että nyt rahat tänne, kuten on sovittu? Ei täältä kukaan tule antamaan mitään kurinpalautusta puolisollesi.Se sinun on tehtävä ihan itse.
Miksi et osaa aikuinen ihminen sanoa kumppanillesi, että ei, et voi syödä ruokiani koska et ole niistä maksanutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käy kaupassa tai osta ruokaa vain itsellesi
Jos mä en käy kaupassa niin jääkaappi on tyhjä ja haluan kuitenkin syödä jotain. Mies on kaikkiruokainen, niin ei auta edes tehdä mitään ns. pahaa ruokaa, koska hyvin maistuu kaikki mitä teen.
Ei auta kieltäminen, viime viikolla tein makaronilaatikkoa kasvisversiona niin mies söi puolet :/
Välillä sentään käy vanhempiensa luona syömässä. Ap
Tee vain yhden hengen annos kerralla ja laita se saman tien lautasellesi.
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappiin oma lukollinen laatikko sun tavaroille.
Mistä te noita "miehiä" löydätte?
Mitä sanoi, kun ensin kävi kuitin läpi ja sitten kieltäytyi maksamasta? Liian kallista? Väärää ruokaa?
Tähän minäkin haluaisin vastauksen.
Niin mitä ap jättää kertomatta? Ei tule vastausta, eli ei kerro puoliakaan koko totuudesta. Ja muilla palstamammoilla on taas paikat kosteana miehen haukkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet että tänne kirjoittaminen auttaa? Hyvä ihminen,eikö sinulla ole yhtään selkärankaa puolustaa itseäsi? Mikset sano että nyt rahat tänne, kuten on sovittu? Ei täältä kukaan tule antamaan mitään kurinpalautusta puolisollesi.Se sinun on tehtävä ihan itse.
Tässähän se selkäranka syntyy, kun saa vahvistusta sille sisäiselle tunnolleen, että on itse oikeassa ja mies väärässä. Nuoret vasta opettelevat parisuhteessa toimimista.
Toivon todellakin , että tämän ketjun naiset ovat sinkkuja ja sellaisina ikuisesti pysyvätkin.
Käsittämätöntä passiivisaggressiivisuutta. Tamponit pitää miehen näille sankarittarille varmaan kuitenkin kotisohvalle kuskata? Eikö niin?
Mies alkaa käydä kaupassa, on hänen vuoronsa maksaa..
Nainen, huomaatko millainen panostus hänellä on yhteistalouteen ja millainen vastuunkantokyky, lupausten pitokyky? Missään nimessä älä avioidu tai hanki lapsia tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä käyt kaupassa, valmistat ruuan ja mies syö sen hyvällä ruokahalulla ja nyt ihmettelet, miksi mies ei maksa omaa osuuttaan.
Sun mies loisii sun kukkarolla ja käyttää sinun hyväuskoisuutta hyväksi.
Yleensä parisuhteessa käydään kaupassa ja valmistetaan ruuat vuoron perään (meillä viikko viikko systeemi) ja maksetaan puoliksi.
Aluksi maksoi puolet loppusummasta, että sen suhteen ei ollut ongelmaa. Mies ei osaa tehdä ruokaa niin siksi minä olen suhteen se osapuoli joka tekee ruuan ja tykkään käydä kaupassa. Nyt vaan alkanut suututtamaan kun ei maksa omaa osuuttaan enää jostain syystä. Ap
Yksinasuessaan mies käyttäisi ostoksiin 1/3 tai 1/4 käyttämästäsi rahasta aina kerrallaan. Kyllä muakin vituttas jos nainen kantais kymmenillä tai sadoilla euroilla safkaa ja siitä osaa menisi täysin hukkaan roskapönttöön. t. Sinkku_miäs27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappiin oma lukollinen laatikko sun tavaroille.
Mistä te noita "miehiä" löydätte?
Mitä sanoi, kun ensin kävi kuitin läpi ja sitten kieltäytyi maksamasta? Liian kallista? Väärää ruokaa?
Tähän minäkin haluaisin vastauksen.
Löysin miehen monta vuotta sitten ylä-asteen valinnaiselta liikuntatunnilta. Kun tarkisti kuitin niin sanoi että olisi pitänyt käydä lidlissä k-marketin sijaan, ostin lähinnä tarjouksessa olevia tuotteita niin ei tullut hintaa kovin paljoa. Ap
On myös miehiä jotka tuossa tilanteessa tarjoutuisivat automaattisesti maksamaan enemmän kun heidän ei tarvitse käydä kaupassa eikä tehdä ruokaa. Sua vituttaa syystä. Kannattaa miettiä mitä tää käytös kertoo siitä miten ihmisiä on miehen mielestä ok kohdella, ja sitten edetä sen perusteella jatkossa, ei välttämättä ole tyyppi johon kannattaa sitoutua tai jos sitoutuu niin on hyvä tietää jo ennestään että toinen ei näe loisimisessa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies alkaa käydä kaupassa, on hänen vuoronsa maksaa..
Nainen, huomaatko millainen panostus hänellä on yhteistalouteen ja millainen vastuunkantokyky, lupausten pitokyky? Missään nimessä älä avioidu tai hanki lapsia tuollaisen kanssa.
Tämä. Juuri tämä.
Kuinka moni nainen oikeasti uskookin "sit kun ollaan aviossa niin kaikki muuttuu"
Kun ei kuule muutu kun olet opettanut sen passattavaksi!
Vierailija kirjoitti:
Yksinasuessaan mies käyttäisi ostoksiin 1/3 tai 1/4 käyttämästäsi rahasta aina kerrallaan. Kyllä muakin vituttas jos nainen kantais kymmenillä tai sadoilla euroilla safkaa ja siitä osaa menisi täysin hukkaan roskapönttöön. t. Sinkku_miäs27
No eikös olisi reilua, että sinä kävisit kaupassa ja ostaisit sitä ruokaa jota haluat. Jos se kelpaa naisellekin, voisit ostaa tuplamäärän, saada puolet rahoista ja naisesi voisi laittaa ruokaa. Jos hän haluaisi herkkuja tai turhuuksia, hän voi ostaa ne itse tai pyytää sinua tuomaan samalla, mutta ne lisätään hänen osuuteensa. En tajua ihmisiä, jotka yrittävät määrätä, millaista ruokaa toisen on syötävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä käyt kaupassa, valmistat ruuan ja mies syö sen hyvällä ruokahalulla ja nyt ihmettelet, miksi mies ei maksa omaa osuuttaan.
Yleensä parisuhteessa käydään kaupassa ja valmistetaan ruuat vuoron perään (meillä viikko viikko systeemi) ja maksetaan puoliksi.
Aluksi maksoi puolet loppusummasta, että sen suhteen ei ollut ongelmaa. Mies ei osaa tehdä ruokaa niin siksi minä olen suhteen se osapuoli joka tekee ruuan ja tykkään käydä kaupassa. Nyt vaan alkanut suututtamaan kun ei maksa omaa osuuttaan enää jostain syystä. Ap
Mies sittten varmaan opettelee tai käy vanhemmillaan tai ulkona syömässä, jos ei halua enää maksaa sinun tekemästä ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten ihmiset on erilaisia. Meillä ei mene ruokaa roskiin, mutta mies syö paljon minua enemmän ja kalliimpaa ruokaa. Kauppakuitista näkee yhdellä silmäyksellä loppusummasa, kumpi on käynyt kaupassa.
Ap, miten teillä muuten yhteiselämä menee? Poikaystäväsi taitaa olla vielä keskenkasvuinen. Suosittelen, että jätät hänet vielä kasvamaan ja lähdet itse eri suuntaan. Poikaystävä pitää sinua äitinäsi, se ei toimi pitkän päälle.