Mies ei maksa osuuttaan ruokaostoksista
Jo kolme kertaa jättänyt maksamatta. Sopimus oli että minä käyn kaupassa ja mies maksaa kuitit tarkistettuaan loppusummasta puolet mulle. Aluksi systeemi toimi, mutta tänään oli kolmas kerta kun kieltäyi maksamasta :(
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aloittaja on hyvä ja eroaa? Samaa suosittelen ketjun muillekin nalkuttajille, miksi edes olette miesten kanssa yhdessä jos miehen kanssa eläminen on niin kamalaa tuskaa?
Ongelmanne on ratkaistu kun pysytte ikisinkkuina maailman tappiin asti ja maksatte omasta pussistanne kaiken, myös ne aina ulisemanne tamponit. Aloittajankin asumiskulut on vain puolet siitä mitä sinkkuna joutuisi maksamaan, eroa ihmeessä.
Ei miehen kanssa eläminen ole mitään tuskaa. Tuskaa aiheuttaa miestä esittävän, äitiä etsivän keskenkasvuisen kanssa eläminen. Aloittajan asumismenot varmaan kasvavat, mutta ruokamenot pienenevät, lisäksi ei tarvitse huolehtia toisen sotkuista. Aloittajan poikaystävän asumismenot kasvavat, mutta myös ruokamenot. Tuollaisesta poikaystävästä ei ole mitään iloa.
Poikkishan syö aloittajan mukaan koulussa, montako lämmintä ruokaa päivässä muka tarvitaan?
Aloittaja ostelee kalliita ruokiaan ja omia kosmetkiikkatavaroitaan K-marketista, ei kuulu poikkiksen maksettavaksi. Kuvitteletko että yksikään mies ei ole koskaan itse ruokaa laittanut?
Minkä ikäisiä oikein ootte? Kuulostaa ihan joltain teinien kotileikeiltä
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos kauppalaskujen osuuksista on hiusvärejä, tamponeita, siteitä, dödöjäsi, silmämeikin poistoaineita, hoitoaineitasi, rasvojasi ja muita omia tuotteitasi?
Mitäs luulet että noihin menee kuukaudessa rahaa? Heitä joku villiveikkaus? 5e? 100e?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos kauppalaskujen osuuksista on hiusvärejä, tamponeita, siteitä, dödöjäsi, silmämeikin poistoaineita, hoitoaineitasi, rasvojasi ja muita omia tuotteitasi?
Mitäs luulet että noihin menee kuukaudessa rahaa? Heitä joku villiveikkaus? 5e? 100e?
Itse laskin että mulla menee noihin sellaiset 20 euroa vuodessa. Todella huima summa per kuukausi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aloittaja on hyvä ja eroaa? Samaa suosittelen ketjun muillekin nalkuttajille, miksi edes olette miesten kanssa yhdessä jos miehen kanssa eläminen on niin kamalaa tuskaa?
Ongelmanne on ratkaistu kun pysytte ikisinkkuina maailman tappiin asti ja maksatte omasta pussistanne kaiken, myös ne aina ulisemanne tamponit. Aloittajankin asumiskulut on vain puolet siitä mitä sinkkuna joutuisi maksamaan, eroa ihmeessä.
Ei miehen kanssa eläminen ole mitään tuskaa. Tuskaa aiheuttaa miestä esittävän, äitiä etsivän keskenkasvuisen kanssa eläminen. Aloittajan asumismenot varmaan kasvavat, mutta ruokamenot pienenevät, lisäksi ei tarvitse huolehtia toisen sotkuista. Aloittajan poikaystävän asumismenot kasvavat, mutta myös ruokamenot. Tuollaisesta poikaystävästä ei ole mitään iloa.
Poikkishan syö aloittajan mukaan koulussa, montako lämmintä ruokaa päivässä muka tarvitaan?
Aloittaja ostelee kalliita ruokiaan ja omia kosmetkiikkatavaroitaan K-marketista, ei kuulu poikkiksen maksettavaksi. Kuvitteletko että yksikään mies ei ole koskaan itse ruokaa laittanut?
Miksi keksit aina päästäsi asioita näissä keskusteluissa? Missään ei puhuttu kosmetiikkaostoksista.
Jaksaako tämä "mies" edes kauppakaseeja kantaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-market on niin kallis, että jo se pelkkä sidepaketti on 5 euroa. Aloittajan puolestako vastaat?
Mitä jos aloittaja ihan itse vastaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-market on niin kallis, että jo se pelkkä sidepaketti on 5 euroa. Aloittajan puolestako vastaat?
Mitä jos aloittaja ihan itse vastaisi?
Sehän sanoi aikaisemmassa viestissä että osti vain tarjouksia eikä rahaa mennyt sen enempää kuin olisi mennyt lidliin
Vierailija kirjoitti:
Ei käy edes kaupassa 😂
"Kuule kulta, olen vähän ajatellut, että haluaisin sittenkin asua yksin. Voitko muuttaa takaisin äidillesi? Tai jonnekin. Katellaan sitten, mihin tämä suhde jatkuu. Musta tuntuu, että meidän ei pitäisi asua yhdessä."
Jotenkin noilla sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä vaihtoehtoa miettinyt.. mutta uskon, että mies käy sitten syömässä vanhempiensa luona. Kerran olin kolme päivää pelkän kouluruuan varassa eli kotona jääkaappi oli tyhjä, mies marssi vanhempiensa luo syömään. Ap
No mene sinäkin sinne miehen vanhempien luokse syömään? Tai soita miehen äidille ja kerro, että hänen poikansa on sinulle velkaa, että olet pienistä tuloistasi ruokkinut häntä ja että hän varastaa ruokasi.
Vanhemmat (ja erityisesti kohdistan syyllisen katseeni pojan äitiin) ovat vähintään osallisesti vastuussa siitä, etteivät ole kasvattaneet lastaan ja nyt heidän poikansa syö hentoisen naisopiskelijan vararikkoon, kun ei suostu maksamaan ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi maksoi puolet loppusummasta, että sen suhteen ei ollut ongelmaa. Mies ei osaa tehdä ruokaa niin siksi minä olen suhteen se osapuoli joka tekee ruuan ja tykkään käydä kaupassa. Nyt vaan alkanut suututtamaan kun ei maksa omaa osuuttaan enää jostain syystä. Ap
Miksi hitossa olet muuttanut yhteen noin avuttoman miehen kanssa!? Saat kyllä nyt syyttää itseäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy edes kaupassa 😂
No onpa paska mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laskin että mulla menee noihin sellaiset 20 euroa vuodessa. Todella huima summa per kuukausi siis.
Mulla ei mene hiusväreihin rahaa ollenkaan, kuukautissuojiin ehkä n. euro kuussa (käytän lähinnä kestosuojia), uuden deodorantin (2€) ostan kerran tai pari vuodessa, silmämeikinpoistoaineena ja kasvovoiteena käytän kookosöljyä eli vuodessa ehkä 5€ siihen, hoitoaine ja shampoo Lushista palamuodossa, niihin törsään eli 9€ kerran tai kaksi vuodessa. Eli juu kyllähän tuo selittää sen että mies viisinkertaistaa ruokamenot...
Niin, aloittaja ei vastannut miksei jo eroa ja ala maksamaan ihan kaikesta itse täyttä hintaa?
Eikä ole vastannut mihinkään muuhunkaan oikeaan kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aloittaja ei vastannut miksei jo eroa ja ala maksamaan ihan kaikesta itse täyttä hintaa?
Eikä ole vastannut mihinkään muuhunkaan oikeaan kysymykseen.
Perus lompakkoloinen. :p
Jaa kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan reilua, sillä kaiken saamansa energian hän käyttänee pääasiallisesti sinuun.
Ei tuota paljoa kotona näy, kun aina kavereidensa kanssa jossain menossa. Energia menee kavereihin, eikä minuun. Ap
No ok, mikä sä sen käytöksen perusteella sitten sille sitten olet? Et ainakaan tyttöystävä.Se halus sut kämppikseksi vain siksi että sen omat kulut pienenee.Nyt kohtelet sitä sitten kuin kämppistä: et pese pyykkejä, et osta/laita ruokaa, et vietä iltoja kotona sitä odotellen kun se on liesussa, et anna seksiä.
Soita likkakavereille ja sano että vietät jatkossa samanlaista sinkkuelämää kuin toi sun kämppis. Kotona ei tarvitse olla. Sua on tyttöparka viilattu linssiin. Ei tuo ole parisuhde :(
Aloittaja kaikkosi , eli selkeä trolli. Eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinasuessaan mies käyttäisi ostoksiin 1/3 tai 1/4 käyttämästäsi rahasta aina kerrallaan. Kyllä muakin vituttas jos nainen kantais kymmenillä tai sadoilla euroilla safkaa ja siitä osaa menisi täysin hukkaan roskapönttöön. t. Sinkku_miäs27
Jännä, miten ihmiset on erilaisia. Meillä ei mene ruokaa roskiin, mutta mies syö paljon minua enemmän ja kalliimpaa ruokaa. Kauppakuitista näkee yhdellä silmäyksellä loppusummasa, kumpi on käynyt kaupassa.
Ap, miten teillä muuten yhteiselämä menee? Poikaystäväsi taitaa olla vielä keskenkasvuinen. Suosittelen, että jätät hänet vielä kasvamaan ja lähdet itse eri suuntaan. Poikaystävä pitää sinua äitinäsi, se ei toimi pitkän päälle.
Välillä tuntuu kuin olisin hänelle ilmaa ja arvoasteikossa vasta kavereiden ja vanhempien jälkeen. Lapsellinen mies kyllä on, ihan samanlainen kuin ylä-asteella että henkistä kasvua ei ole juuri tapahtunut. Ap
Mut niinhän sä oletkin arvoasteikossa viimeisenä ihan selvästi. En käsitä miksi sä ees aloit seukkaamaan ja muutit vielä yhteenkin sen kanssa kun se on tuollainen kakara. Varsinkin jos se ei ees kehity... herrajumala oikeesti. Mitä sä saat tuosta suhteesta, oi kynnysmatto?
Kaikenlaisia suhdesäätöjä sitä onkin 😁