Miksi isorintaiset naiset tykkäävät niin kovin jauhaa tisseistään ja niihin liittyvistä asioista?
Oli se sitten niskavaivat, miesten tuijottelu, sopivien rintaliivien löytämisen vaikeus tai mitä vaan, niin hemmetin usein heillä pyörii jutut utareidensa ympärillä.
Kommentit (69)
Ei ole kyllä ensimmäisen tuhannen keskusteluaiheen joukossa.
T. 80E
Vierailija kirjoitti:
Itse olen isorintainen ja koskaan en niistä puhu mutta kaikki laudat niitä voivottelee sitäkin enemmän ja kommentoi
Niin totta!! Aina puhetta mun rinnoista. Hävettää oikein..
Tulee keskusteltua kivuista, kipujen hoitomuodoista, avoimesta halveksunnasta ja häirinnästä, jotka nämä maitorauhaset aiheuttavat. Ei niistä kyllä sulle ap jutella, vaan muiden samasta kärsivien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä liivejä juu tarvitse rintaa kohottamaan jos ei ole tissejä.
Ei uskoisi että oikeasti on ihmisiä, jotka peukuttavat ajatusta "mikä menee tisseihin, on päästä pois". Huh huh. Aikuiset ihmiset? Sama kuin sanoisi että lyhytsääriset, kiharahiuksiset tai vasenkätiset ovat tyhmiä.
Eihän niitä liivejä tarvitse kohottamaan jos rinnat on kiinteät.
Noin sanovan on pakko olla mies. Kyllä pieni rintainenkin ymmärtää liivien tärkeyden.
Nämä tissiprovot on niin väsyneitä ja aina joidenkin ohukaisten omaavien akkojen lässytyksiä.
Kukaan mies EI saa pitää isoista rinnoista ja jos sanoo niin valehtelee, kaikki haluaa nämä AA-kupit koska mulla on ne ja isorintaiset naiset on vähintäänkin rumia huoria.
Jos oikeasti on noin kateellinen niin kasva aikuiseksi ensin.
Ei ole itselläni tarvetta kommentoida niin pieniä kun isojakaan ja ihan sama mitä joku muu niistä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tissiprovot on niin väsyneitä ja aina joidenkin ohukaisten omaavien akkojen lässytyksiä.
Kukaan mies EI saa pitää isoista rinnoista ja jos sanoo niin valehtelee, kaikki haluaa nämä AA-kupit koska mulla on ne ja isorintaiset naiset on vähintäänkin rumia huoria.Jos oikeasti on noin kateellinen niin kasva aikuiseksi ensin.
Ei ole itselläni tarvetta kommentoida niin pieniä kun isojakaan ja ihan sama mitä joku muu niistä ajattelee.
Onhan sulla tarvetta kommentoida. Mukavasti koitit asettaa itses muiden yläpuolelle. Jos päässä on noin paljon tyhjää niin sama se mitä siinä nenän alla roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Koska nää on vaan niin ihanat.. Ihana nähdä kaupassakin kuinka sun miehen pää kääntyy niin että meinaa mennä niskat nurin
Kaikki me esittelemme mielellämme parhaita puoliamme. Jollakin se on tyyli, hoikkuus, kauniit kasvot tai kaunis käytös. Toisilla ei ole muuta esiteltävää, kuin tissit. Ja toki, jos jokin asia on huomiota herättävän esillä, siihen huomio kiinnittyy kyllä. Mutta ei aina sillä tavalla,että ajattelisi positiivisesti asiasta
Ei ole koosta kiinni, minulla on ollut myös pieni- tai keskikokorintaisia tuttuja, jotka ovat jauhaneet jatkuvasti tisseistä. Joko omistaan tai muiden.
Itselläni on suht isot, enkä ole niistä ikinä juurikaan jauhanut vaan lähinnä hävennyt. Muut ympärilläni sen sijaan ovat keskustelleet niistä ihan avoimesti.
E-kuppi kirjoitti:
Kyllä on taas kateellisten puheita 😂 Mulla on isot rinnat ja oon ylpee niistä. Ei mun tartte niitä piilotella siks, että pienirintaisille tulee paha mieli. Ja kyllä, mulla on myös aivot 😂 Voi kyynel näitä keskusteluja 😂😂😂
Tämä jatkuva vihjailu isorintaisten naisten tyhmyydestä tuntuu siltä kuin olisi joutunut johonkin suljettuun yksinkertaisten kylähullujen yhteisöön, jossa uskotaan niihin lapsille kerrottaviin "näin seepra sai raitansa"-tarinoihin tai taivaan putoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nää on vaan niin ihanat.. Ihana nähdä kaupassakin kuinka sun miehen pää kääntyy niin että meinaa mennä niskat nurin
Kaikki me esittelemme mielellämme parhaita puoliamme. Jollakin se on tyyli, hoikkuus, kauniit kasvot tai kaunis käytös. Toisilla ei ole muuta esiteltävää, kuin tissit. Ja toki, jos jokin asia on huomiota herättävän esillä, siihen huomio kiinnittyy kyllä. Mutta ei aina sillä tavalla,että ajattelisi positiivisesti asiasta
Aika moni mies ajattelee ihan positiivisesti isoista rinnoista. :) Eivät tietenkään kaikki.
E-kuppi kirjoitti:
Kyllä on taas kateellisten puheita 😂 Mulla on isot rinnat ja oon ylpee niistä. Ei mun tartte niitä piilotella siks, että pienirintaisille tulee paha mieli. Ja kyllä, mulla on myös aivot 😂 Voi kyynel näitä keskusteluja 😂😂😂
Jos sulla on aivot, niin miksi käytät noin paljon hymiöitä ja vieläpä yhtä ja samaa?
Kyllä se taitaa olla enemmän niin että pienirintaiset valittavat isorintaisista, kuten juuri ap tässä aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla ei ole muuta esiteltävää kuin kaunis käytös. Joillain ei sitäkään.
Hymiöiden käyttöhän se kertoo fiksuudesta? 😉 Sun kommentti kertoo jotain omasta "fiksuudestas" 😘
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla enemmän niin että pienirintaiset valittavat isorintaisista, kuten juuri ap tässä aloituksessa.
Enemmän kuin mikä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt sattuvat pitämään isoista rinnoista. En tiedä ketään miestä, joka ei pitäisi. Kurvikas nainen on nyt paljon parempi kuin luuranko nainen.
Joo, kyllähän monet miehet isoista rinnoista pitävät, mutta mitä tekemistä sillä on ketjun aiheen kanssa? Kyse oli siitä, että (monet) isorintaiset naiset jauhavat niistä tisseistään jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt sattuvat pitämään isoista rinnoista. En tiedä ketään miestä, joka ei pitäisi. Kurvikas nainen on nyt paljon parempi kuin luuranko nainen.
Tääkin kertoo paljon kirjoittajastaan. Peukkujen puolesta voisin jo yleistää.
Kyllä ne muut on jotka sen asiasta puhumisen aina aloittaa. Ollaan kiinnostuneita, lempinimet rintoihin liittyviä, asia kun asia saadaan käännettyä niihin. Sut tunnetaan "Tissi Tiinana", tai " Hinkki Heidinä", tai muuna rintoihin liittyvän etuliitteen kautta. Miehille oot pelkkä tissipari, naisille uhka ja paha.
Ja sen kerran kun itse niistä jotain mainitsee, esim.pienirintaisen työkaverin uutta nappipaitaa ihaillen, koska itselleen moinen vaate ei koskaan olisi vaihtoehto, saa usein silmienpyöritystä ja vaivaantuisuutta. Myönnän olevani kateellinen ihmisille jotka voivat lainata kavereiden paitoja, jotka pystyvät käyttämään narubikinejä, ja joiden urheiluliiveihin ei saisi piilotettua pientä melonia per kuppi. Ja kun ihmiset niistä kysyy, ja siihen vastaa, sitten olet tissityrkky joka niistä vaan puhuu.
H75
Onhan nämä aika suuri osa mun elämääni. Iloja ja vaivoja niihin liittyy paljonkin.
Tulin juuri hierojalta, kun niskahartiajumi on valtava. Juurikin näiden läskipussieni ansiosta. Ei auta vaikka olisi tieteen mukaan hankitut rintaliivit ja jumpat. Tää on suht kallistakin ylläpitää valtavia rintoja.