Miksi isorintaiset naiset tykkäävät niin kovin jauhaa tisseistään ja niihin liittyvistä asioista?
Oli se sitten niskavaivat, miesten tuijottelu, sopivien rintaliivien löytämisen vaikeus tai mitä vaan, niin hemmetin usein heillä pyörii jutut utareidensa ympärillä.
Kommentit (69)
Monet käskevät isorintaisia pukeutua löysempiin vaatteisiin, ettei ole ns. tissit tyrkyllä. Mistä ihmeestä joillakin tämä käsitys tulee? Löysemmät vaatteet saavat ihmisen usein näyttämään läskiltä, vaikka olisi hoikkakin. Eikä isorintaisella tai kenelläkään muullakaan ole mitään velvollisuutta pukeutua löysempiin vaatteisiin, ellei itse halua, vaan on oikeus pukeutua juuri sellaisiin, kuin itse haluaa! Jos joku pahoittaa siitä mielensä, niin sitten ei voi mitään.
Mä en kyllä tosiaan halua puhua mun tisseistä, kun muutenkin yritän pukeutua ja olla niin ettei huomio kiinnity niihin. Mä vihaan näitä kannuja
Häh, evvk tisseistä keskusteleminen. Kyllä se on aina joku muu, joka sen keskustelun aloittaa, en minä. Ja olen kuullut, että ihmiset puhuvat selkäni takana tisseistäni myös keskenään, on ne vaan niin helvetin mielenkiintoinen puheenaihe!
Nuo terveyshaitat ei oo vielä paha puheenaihe. Oon monesti kuullu miten kehuvat rintojansa ihan niiden kokonsa vuoksi. Niinkin pimeitä löytyy. Pitäiskö munkin alkaa puhumaan muille että kattokaas muuten miten piukka perse mulla on, eiks ookki hyvä. Tai vielä parempi jos kulkisin persevako esillä!
Isot tissit aiheuttavat samalla tavalla ongelmia kuin lottovoitto. Ovista ja ikkunoista tulee niin paljon mahdollisuuksia, että aikaa menee ihan hirveästi niiden kaikkien puntaroimiseen ja arviointiin.
Kyllä nainen poikkeuksetta aina ottaisi mielummin isommat kuin pienemmät rinnat. Kertoohan siitä jo se, että rintojen suurennusleikkauksia tehdään aivan jumalattomat määrät verrattuna rintojen pienennysleikkauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nää on vaan niin ihanat.. Ihana nähdä kaupassakin kuinka sun miehen pää kääntyy niin että meinaa mennä niskat nurin
Ai kun sun kaks läskipussia roikkuu navassa.
Ei nää vielä ihan navassa onneks roiku ainakaan vielä ja liiveillä onneks saa nostettua kaulaan asti.. Lihastakin taitaa löytyä ku vaikka kuinka laihduttais niin tissit ei tunnu lähtevän. Mutta kyllä, juuri näitä pusseja ne miehet tuppaa vahtaamaan.
Siinä vaiheessa kun niitä pitää alkaa liiveillä nostelemaan niin peli on jo menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit aiheuttavat samalla tavalla ongelmia kuin lottovoitto. Ovista ja ikkunoista tulee niin paljon mahdollisuuksia, että aikaa menee ihan hirveästi niiden kaikkien puntaroimiseen ja arviointiin.
Kyllä nainen poikkeuksetta aina ottaisi mielummin isommat kuin pienemmät rinnat. Kertoohan siitä jo se, että rintojen suurennusleikkauksia tehdään aivan jumalattomat määrät verrattuna rintojen pienennysleikkauksiin.
Jospa jatkossa kommentoisit vain aiheita joista sulla on kokemusta.
Mitähän mahdollisuuksia isot tissit naiselle tuovat?
Toi on muuten totta! :D Meilläkin töissä yks isorintainen (ehkä siksi että huomattavan lihava) nainen mainitsee tissinsä jossain yhteydessä melkein päivittäin. Heittää myös tosi kiusallista läppää esim. viereensä istuvan miespuolisen kollegan motiiveista yms. Kaikille epämukavaa.
Mutta kun nyt tuli puhe niin toi on kyllä yleinen ilmiö! Tulee mieleen moniakin keskusteluja jotka isorintainen nainen on saanut jotenkin käännettyä tisseihinsä. Ja satoja muita mainintoja.
"Kiva paita! Mulle ei tommonen meniskään kun on nää rinnat.."
"Inhottavaa kun on kuuma sää kun on vielä nää rinnatkin!"
"Sulla on niin näppärän kokoset tissit ku ne ei oo aina tiellä."
Nyt aloin epäillä että isorintaisilla naisilla osa aivoista on niissä rinnoissa.
Eihän niitä liivejä juu tarvitse rintaa kohottamaan jos ei ole tissejä.
Ei uskoisi että oikeasti on ihmisiä, jotka peukuttavat ajatusta "mikä menee tisseihin, on päästä pois". Huh huh. Aikuiset ihmiset? Sama kuin sanoisi että lyhytsääriset, kiharahiuksiset tai vasenkätiset ovat tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mahdollisuuksia isot tissit naiselle tuovat?
Yhden yön jännämiehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi että oikeasti on ihmisiä, jotka peukuttavat ajatusta "mikä menee tisseihin, on päästä pois". Huh huh. Aikuiset ihmiset? Sama kuin sanoisi että lyhytsääriset, kiharahiuksiset tai vasenkätiset ovat tyhmiä.
Eihän niitä liivejä tarvitse kohottamaan jos rinnat on kiinteät. Mikäs siinä nyt niin pistää suututtamaan?
Mitä tästä opimme? Naiset: älkää puhuko omista vartaloistanne. Jättäkää se muiden tehtäväksi.
Aloittaja olis ihan hyvä kalanperkuulauta, ellei olis pilattu reiällä.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Naiset: älkää puhuko omista vartaloistanne. Jättäkää se muiden tehtäväksi.
Tissit = vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä liivejä tarvitse kohottamaan jos rinnat on kiinteät. Mikäs siinä nyt niin pistää suututtamaan?
Tuota, tämä voi tulla sinulle yllätyksenä mutta iso rinta ei kiinteänäkään törrötä suoraan eteenpäin painovoimaa uhmaten. Tästäkin aiheesta olisi mukavampaa keskustella jonkun sellaisen kanssa, jolla on isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nää on vaan niin ihanat.. Ihana nähdä kaupassakin kuinka sun miehen pää kääntyy niin että meinaa mennä niskat nurin
Ai kun sun kaks läskipussia roikkuu navassa.
Ei nää vielä ihan navassa onneks roiku ainakaan vielä ja liiveillä onneks saa nostettua kaulaan asti.. Lihastakin taitaa löytyä ku vaikka kuinka laihduttais niin tissit ei tunnu lähtevän. Mutta kyllä, juuri näitä pusseja ne miehet tuppaa vahtaamaan.
Siinä vaiheessa kun niitä pitää alkaa liiveillä nostelemaan niin peli on jo menetetty.
Niin minkäs teet, mut jos sua lohduttaa niin kyllä ne pienetkin rinnat alkaa iän myötä roikkumaan. Se nyt vaan on sitä elämää se. Vaikka rinnat roikkuukin pidän niistä silti ja outoa kyllä mieheni oikein palvoo niitä..
Olen huomannut ihan saman. Niistä tisseistä riittää asiaa. Kun mulla on nää tissit... Pääkin täynnä jotain tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit = vartalo.
Kyllä, tissit ovat osa vartaloa sellaisilla joilla on tissit. Onko naisessa jokin kohta jota nainen itse siis saisi kommentoida? Etenkään positiivisesti?
Koska joskus niistä aiheutuu aidosti harmittavia ongelmia. Onneksi mun parhaalla ystävällä on myös isot tissit, joten voin hänelle avautua tissiongelmistani. Hän ymmärtää eikä ala märistä että miksi minun pitää puhua tisseistäni. Samalla tavalla puhun lapsiin liittyvistä asioista sellaisten kanssa, joilla on lapsia.