Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isorintaiset naiset tykkäävät niin kovin jauhaa tisseistään ja niihin liittyvistä asioista?

Vierailija
09.05.2017 |

Oli se sitten niskavaivat, miesten tuijottelu, sopivien rintaliivien löytämisen vaikeus tai mitä vaan, niin hemmetin usein heillä pyörii jutut utareidensa ympärillä.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossako unohdit ziljoona belfietä joka päivä netissä?

Vierailija
2/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pienirintaiset eivät puhu niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nykyajan fitness babyt joiden iso treenattu perä ei sovi mihinkään housuihin :D Kyllä olen todistanut tälläistä keskustelua niin netissä kuin livenä.

Vierailija
4/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nää on vaan niin ihanat.. Ihana nähdä kaupassakin kuinka sun miehen pää kääntyy niin että meinaa mennä niskat nurin

Vierailija
5/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan pyöri asiat mun isojen tissien ympärillä. En edes koskaan puhu niistä.. miksi ja kelle mun pitäis niistä höpistä? 

Sitäpaitsi eipä nuo miehet niitä tuijottele, ihan rauhassa saan olla. Tosin ei ne ole tyrkylläkään.

Vierailija
6/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisia naisia pitäisi rankaista heidän tisseistään. Ankarasti piiskaamalla.

Vierailija
7/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan jauha, joten älä yleistä.

Vierailija
8/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä riittää puhumista. Pienissä taas ei ;)

Vierailija
9/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nää on vaan niin ihanat.. Ihana nähdä kaupassakin kuinka sun miehen pää kääntyy niin että meinaa mennä niskat nurin

Ai kun sun kaks läskipussia roikkuu navassa.

Vierailija
10/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska niistä aiheutuu juuri noita mainittuja ongelmia, ja ongelmistahan aina halutaan puhua. En mäkään koskaan puhu esim. pikkuvarpaastani, koska en edes muista sen olemassaoloa kun se on niin huomaamaton.

Vierailija
11/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipussit vaan kiinnostaa enemmän kuin rusinat tai kärpäslätkät!

Vierailija
12/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti huomiota kaipaavilla ihmisillä on tapana jauhaa siitä, millä saavat huomiota, olipa se sitten positiivista tai negatiivista.

Vierailija
13/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen isorintainen ja koskaan en niistä puhu mutta kaikki laudat niitä voivottelee sitäkin enemmän ja kommentoi

Vierailija
14/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kun sun kaks läskipussia roikkuu navassa.

Ei nää vielä ihan navassa onneks roiku ainakaan vielä ja liiveillä onneks saa nostettua kaulaan asti.. Lihastakin taitaa löytyä ku vaikka kuinka laihduttais niin tissit  ei tunnu lähtevän. Mutta kyllä, juuri näitä pusseja ne miehet tuppaa vahtaamaan.

Vierailija
15/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä menee tisseihin, on poissa päästä, siinä selitys.

Vierailija
16/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska niistä aiheutuu juuri noita mainittuja ongelmia, ja ongelmistahan aina halutaan puhua. En mäkään koskaan puhu esim. pikkuvarpaastani, koska en edes muista sen olemassaoloa kun se on niin huomaamaton.

Tarkoitat kai, että ongelmista halutaan ulista? Juuri siksihän povekkaat naiset ulisevat tisseistään toisille naisille, kun heillä on niin kovin vaikeaa.

Vierailija
17/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia?

Vierailija
18/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään kyllä puhu tisseistäni pihaustakaan, ellei joku muu aloita tissikeskustelua, esim. joku pienitissinen sanoo haluavansa isommat, niin kerron kyllän rehellisesti isojen tissien aiheuttamista ongelmista. Tai jos joku paheksuu sitä et jollain on isot tissit kamalan tyrkyllä (jos nyt ei ihan överityrkyllä), niin kerron et isotissisenä on vaikeaa löytää sopivan kokoisia, istuvia ja hyvännäkösiä vaatteita, joissa ei ole isoa kaula-aukkoa. Ja esim poolopaita myöskin korostaa isoja tissejä, en itse tykkää sellasia käyttää.

Vierailija
19/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän täällä nytkin meidän isotissisten daisareista jauhat. Mikähän siinä on että muiden pitää niitä kommentoida?

Vierailija
20/69 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vain luulet niin. Olet kateellinen, haluat itsekin isot tissit ja et ole sinut itsesi kanssa.

Sama harha kuin silloin kun haluaa itse raskaaksi niin näkee joka puolella raskaana olevia naisia ja naisia työntelemässä vauvanvaunuja...ne ihan hyppii silmille.

Kateus on paksurintaisten heikkous.

Paksurintainen kaverini nalkuttaa koko ajan,

miten huonot rinnat kaikilla muilla on, silloin kun nämä ovat hänen mielestään jotenkin parempia kuin hän itse.

Kun poikakaveri jätti, hän raivosi päiväkausia tämän uuden naisystävän rinnoista - eivät olleet yhtä paksut kuin hänellä.

Sama jos työkaveri onnistuu jossain, hän kihisee katkerana,

että hänen rintansa ovat sentään paremmat.

Nämä paljastaviin paitoihin itsensä tunkevat paksurintaiset naiset ovat todella epävarmoja, hysteerisiä naisia.

Välttelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän