Ritari Hämeenlinnasta
Oletteko seuranneet tätä funny car centeriä? Äijä on sössinyt asiansa ja langennut nigerialaiseen vedätykseen, mutta ei ole sen vika? Kenen sitten?
Kommentit (5)
Hulvaton farssi, mitä on ollut erityisen hauska seurata. Onneksi täältä Hämeenlinnan naapurista eikä muutama kilometri kuntarajan toiselta puolelta :D
Vierailija kirjoitti:
Hulvaton farssi, mitä on ollut erityisen hauska seurata. Onneksi täältä Hämeenlinnan naapurista eikä muutama kilometri kuntarajan toiselta puolelta :D
Mä olen hämeenlinnalainen ja kyllähän tämä sotku hävettää. Kaupunki tuhlannut verorahoja ja persuja kuskataan tämän takia käräjille. Kuulin, että Ritakuoma olisi ollut ihan normaali työtätekevä mies, itekin kehuu tehneen hienoa uraa. Voiko se pitää paikkansa..?
Kyllä tällä herralla on ollut aiemmin helvetin hyvä tuuri, jos on menestynyt.
En tiedä, mutta olisin aika saatanan ihmeissäni, jos saisin yhteydenoton vaikka Sambian presidentiltä, ja hän haluaisi sijoittaa 30meur rahaa minun nakkikioskiin.
Niinpä, aika kipee saa olla, että menee nigerialaiseen...
Jotain outoahan tuossa on. Muistan lukeneeni, että jopa poliisit varoittivat huijauksesta Ritaluomaa, mutta hän vain tahtoi rahat lähettää Afrikkaan. Vai onko saanut muilutettua rahansa Amerikkaan eikä aio tullakaan Suomeen poliisikuulusteluun ja oikeudenkäyntiin? Vai minne muualle ne rahat katosivat kuin Afrikkaan, kyse kuitenkin miljoonista?