Päiväkodin vanhempainilta, mies jäi kiinni kusetuksesta. :D
Sanoin että se vanhempainilta on tänään, mies totesi että hän ei sinne ehdi kun menee töissä niin pitkään,kysyi heti perään kuitenkin, että kai minä menen? Sanoin sitten että mites menen, kun ei sinne voi lapsia ottaa mukaan. Mies sanoi:"Joo, voin minä olla lasten kanssa kotona" Sitten hiljeni kun tajusi mitä tuli sanotuksi. :D
Käskin sen mennä sinne vanhempainiltaan ja olen itse muksujen kanssa.
Kommentit (76)
Eli ap makaa ensin päivän kotona, ja makaa sitten vielä mieluummin illankin kotona, koska eihän mies ole mitään muuta kuin heittopussi ja sylkykuppi. Upea puoliso.
Miksi takertua moiseen? On selvää, ettei kaikki miehet ja isät ole halukkaita menemään vanhempainiltoihin. Syy voi olla mikä vaan. Esim. karttaminen sosiaalisia tilanteita, jotka ahdistavat paljonkin monia. Ei pidä pakottaakaan. Jos mies on muutoin kiinnostunut lapsen kehittymisestä ja on hyvä isä lapselleen, niin sekin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä menen käytännössä aina lasten vanhempain iltoihin. Ja hyvin usein olen ainut mies. Siellä sitten saan olla huomion keskipisteenä ja lirkutella äideille. Hapankorpuille en sano mitään. :)
Jos rouva arvaisi, niin varmaan kiinnostaisi itseään mennä. :)
Missähän perähikijällä mahdat asua? Itsekin asun varsin pienellä paikkakunnalla ja vielä kertaakaan ei ole sattunut niin että paikalla olisi vain yhtä tai kahta isää. Yksin tuleviakin isiä on useampia, äitien ollessa töissä esim. iltavuorossa.
Olihan tuo valehtelua. Oma mies olisi sanonut, että mieluummin jää töihin, ku menee sinne vai tarvitaanko häntä kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vittu tässä oli se kusetus???????????????????? Vastatkaa saatana.
Mies ei halunnut mennä vanhempainiltaan, joten hän valehteli (eli kusetti) vaimolleen, että ei pääse, koska joutuu jäämään ylitöihin. Yllättäen ylitöitä ei ollutkaan, kun vaimo kertoi, että hän ei voi mennä sinne perheen muiden lasten kanssa. Mies ei siis edes sanonut, että hänen pitää sanoa esimiehelle, että hän ei voi olla ylitöissä, koska pitää olla lasten kanssa kotona, kun vaimo menee vanhempainiltaan. Selvisikö?
Ei meilläkään mies käynyt yhdessäkään vanhempainillassa tai opettajien tapaamisessa. Minä kävin, koska koin sen tärkeäksi. Kovasti lapset halusivat kuulla, mitä siellä puhuttiin ja olivat kovasti mielissään, kun kerroin opettajan sanoneen kaikenlaista positiivista.
Paskavaippoihin hautautuneen kotona makaavan äitylin tajunnanvirtaa. Tämä selvä.
No jaa, mieluummin olen paskavaippoihin hautautunut, kotona makaava äityli kuin kellarissa elävä, päivänvaloa pelkäävä ja naisia vihaava ikisinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuumia ne lto:t :D
Höpöhöpö siellä on nuoria harjoittelijatyttöjä.
Olen kyllä itsekkin töissä.Ei ne lapset muuten päiväkodissa olisi. - ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi takertua moiseen? On selvää, ettei kaikki miehet ja isät ole halukkaita menemään vanhempainiltoihin. Syy voi olla mikä vaan. Esim. karttaminen sosiaalisia tilanteita, jotka ahdistavat paljonkin monia. Ei pidä pakottaakaan. Jos mies on muutoin kiinnostunut lapsen kehittymisestä ja on hyvä isä lapselleen, niin sekin riittää.
Ei ne kaikki äiditkään jaksa työpäivän jälkeen mennä vanhempainiltaan, mutta kuka sinne sitten menee, jos miehelle sallitaan veto-kortit vanhemmuuteen?
Minun isäni ei koskaan käynyt vanhempainilloissa, äitini kävi meidän kolmen lapsen kaikki vanhempainillat ja kyllä niitä oli lapsena kiva kuunnella mitä siellä oli juteltu ja aikuisena arvostan, että oli kiinnostunut asioistamme. Äiti ei osallistunut leipojaisiin ym. kaikkeen kouluhässäkkään, mutta nuo oman lapsen kuulumiset hoiti aina ja niin hoidan itsekin kun oma lapsi on kouluikäinen. Ja menemme mieheni kanssa yhdessä, koska molempia kiinnostaa yhteisen lapsen asiat.
Tällä ei ole tarkoitus syyllistää niitä, jotka eivät oikeasti pääse esim. vuorotyön ym. takia. Mutta ne, joiden mielestä ISIEN ei tarvitse jaksaa tällaista, niin minä kyllä edelleen ihmettelen miksei isäni viitsinyt sen vertaa vaivautua kun olimme lapsia. Ilmeisesti ei sitten voinut vähempää kiinnostaa miten meillä sujui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä menen käytännössä aina lasten vanhempain iltoihin. Ja hyvin usein olen ainut mies. Siellä sitten saan olla huomion keskipisteenä ja lirkutella äideille. Hapankorpuille en sano mitään. :)
Jos rouva arvaisi, niin varmaan kiinnostaisi itseään mennä. :)
Missähän perähikijällä mahdat asua? Itsekin asun varsin pienellä paikkakunnalla ja vielä kertaakaan ei ole sattunut niin että paikalla olisi vain yhtä tai kahta isää. Yksin tuleviakin isiä on useampia, äitien ollessa töissä esim. iltavuorossa.
Melkein keskellä Suomea...
Vierailija kirjoitti:
Meinasin juuri kommentoida, että eiköhän se ap itsekin käy töissä kuten valtaosa kouluikäisten lasten äideistä. Mutta tässä asiassa ilmeisesti penis antaa oikeuden olla vähän sinne päin -vanhempi ja vagina taas tarkoittaa niin vanhempainiltoja kuin syntymäpäivien muistamista..
Ihan totta, te jotka kommentoitte, että riittää että isä on edes kiinnostunut lapsen kehityksestä, ajatteletteko todella, että miehet ovat jotenkin vajavaisia aikuisia ihmisiä? Jos tänne kirjoittaisi joku äiti, että ei valehtelee puolisolleen, koska ei jaksa mennä vanhempainiltoihin, mutta on kuitenkin ihan kiinnostunut lastensa kehityksestä, niin ai että mikä lynkkaus alkaisi..
Suomessa on edelleen sitkeässä tämä nainen käy töissä ja sitten hoitaa lapset kuin olisi koko ajan äitiyslomalla ja isä olisi ainoa joka käy Töissä! ja tarvitsee Lepoa!
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuo valehtelua. Oma mies olisi sanonut, että mieluummin jää töihin, ku menee sinne vai tarvitaanko häntä kotona?
Mitä tapahtuisi jos sinä sanoisit, että jäät mieluummin töihin kuin menet vanhempainiltaan? Hoitaako miehesi silloin automaattisesti puolestasi tämän velvollisuuden vai jääkö asia hoitamatta, jos sinä et sitä hoida? Entä jos lapsi pitää viedä hammastarkastukseen, voitko sanoa miehellesi ettei sinua huvita ja miehesi mukisematta lähtee kesken töistä viemään lasta hammashoitolaan?
Vai onko se niin mukavasti, että miestä saa huvittaa ja olla huvittamatta, koska sinä tietysti sovitat oman (vähemmän tärkeän) työsi jostain mystisestä syystä kaikkiin lasten menoihin. Miksi se sinun työsi on muka vähemmän tärkeää kuin sen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittääkö ap tai joku muu, missä kohtaa tässä se kusetus tapahtui? Vai onko naisilla tosiaankin aivot menneet lapsiveden mukana?
Et osaa lukea tai olet vammainen? Mies valehteli olevansa ylitöissä jottei tarvitse hoitaa lastensa asioita.
TARJOUTUI JÄÄMÄÄN KOTIIN LASTEN KANSSA. Kukahan tässä on se vammainen? AP ja ketjun mammat on kyllä vahvoja ehdokkaita vuoden imbesilli-palkinnon saajiksi.
Niin, sen jälkeen kun oli valehdellut että pakko jäädä ylitöihin. Siinähän hän juuri jäi kiinni valehtelusta. Harjoittelepa kuule lukemisen ymmärtämistä, tekee vähän fiksumman vaikutuksen kun ei kysele itsestään selvyyksiä huuli pyöreänä. Vink Vink.
Missä päiväkodissa on vanhempainilta toukokuussa? Ei missään! Vanhempainillat ovat elo-syyskuussa, toukokuu täyttyy äitienpäiväkahveista, kevätjuhlista, kevätretkistä ym. Ei kellään ole aikaa, energiaa tai tarvettakaan vanhempainillalle.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen työpaikka , kun on koko aamu aikaa haukkua ja syytellä miestään av-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen työpaikka , kun on koko aamu aikaa haukkua ja syytellä miestään av-palstalla.
Niinpä, ajatella että jotkut ovat jopa vuorotöissä. Minä luulin että ne kaupan kassat neljän jälkeen huvikseen siellä pyörivät.. Vähän niinkuin harrastuksena.
Missä on tähän aikaan vuodesta vanhempainilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi jos sinä sanoisit, että jäät mieluummin töihin kuin menet vanhempainiltaan? Hoitaako miehesi silloin automaattisesti puolestasi tämän velvollisuuden vai jääkö asia hoitamatta, jos sinä et sitä hoida? Entä jos lapsi pitää viedä hammastarkastukseen, voitko sanoa miehellesi ettei sinua huvita ja miehesi mukisematta lähtee kesken töistä viemään lasta hammashoitolaan?
Vai onko se niin mukavasti, että miestä saa huvittaa ja olla huvittamatta, koska sinä tietysti sovitat oman (vähemmän tärkeän) työsi jostain mystisestä syystä kaikkiin lasten menoihin. Miksi se sinun työsi on muka vähemmän tärkeää kuin sen miehen?
Sattupas, että mä todella hoidan meillä vanhempainillat ja mokkapalojen leipomisen, mies sitten ne lasten lääkärit tms.. En ole kertaakaan lapsia vienyt esim mainitsemaasi hammaslääkäriin. Mä en varaile aikojakaan, mies aivan itsenäisesti hoitaa nämä asiat.
Kerran on käynyt niinkin, että märisin puhelimessa, että duunissa on paskapäivä ja olisi nuorimmaisen kevätjuhla, ei huvita. Mies hoiti lahjuksineen homman kotiin.
Mulla on hemmetin hyvä mies ja lapsilla arkeen osallistuva isä. Se on harvinaista palstamammalla ja muistan kiittää miestä joka viikko asiasta.
Meillä katos hommat toimii (valehtelematta).
Vierailija kirjoitti:
Missä on tähän aikaan vuodesta vanhempainilta?
Meilläpäin Vantaalla. Sellainen loppuyhteenveto vuodesta.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ajatella että jotkut ovat jopa vuorotöissä. Minä luulin että ne kaupan kassat neljän jälkeen huvikseen siellä pyörivät.. Vähän niinkuin harrastuksena.
Aloittajalla on kuitenkin se vanhempainilta illalla...toukokuussa :D
Paskavaippoihin hautautuneen kotona makaavan äitylin tajunnanvirtaa. Tämä selvä.