Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin vanhempainilta, mies jäi kiinni kusetuksesta. :D

Vierailija
09.05.2017 |

Sanoin että se vanhempainilta on tänään, mies totesi että hän ei sinne ehdi kun menee töissä niin pitkään,kysyi heti perään kuitenkin, että kai minä menen? Sanoin sitten että mites menen, kun ei sinne voi lapsia ottaa mukaan. Mies sanoi:"Joo, voin minä olla lasten kanssa kotona" Sitten hiljeni kun tajusi mitä tuli sanotuksi. :D
Käskin sen mennä sinne vanhempainiltaan ja olen itse muksujen kanssa.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitä lapsiaan tärkeämpänä, kuin vanhempainiltaa? Hitto mitä kusetusta. Jätä se sika ap.

Vierailija
22/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei selvästikään kiinnostanut vanhempainilta ja minusta niissä pitäisi käydä se kumpaa se kiinnostaa. Ei ne vanhempainillat ole mikään välttämöttömyys.

Tämä. Itse olen todella introvertti ja inhoan tapahtumia joissa ollaan käytännössä vieraiden ihmisten kanssa. Hyi ahdistus. Onneksi kotona voin sanoa tämän suoraan miehelleni ja hän käy aina niissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies tarjoutui jäämään lasten kanssa kotiin, mutta sekään ei kelpaa pirttihirmulle? Mitä vittua?

Olis ehkä kelvannut, jos mies ei olis ensin päästänyt suustaan valkoista valhetta. Mies ei muka pääse vanhempainiltaan, koska on ylitöitä, mutta lapsia kyllä ehtii kaitsemaan. Joku ristiriita tuossa on. Joku vois jopa kysyä, että mitä vittua?

Vierailija
24/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: älkää menkö kumpikaan.

Meidänkin lapsen koulussa on jatkuvasti kaikenlaista vapaaehtoisuuteen perustuvaa kissanristiäistä ja kilttinä ihmisenä olen ollut aivan loppu, kun olen yrittänyt sovitella aikatauluja. Olen kokenut, että niissä kuuluu olla kohteliaisuudesta ja yhteisvastuullisuudesta mukana. No, päätin kylmästi että se on joko minun henkinen hyvinvointini tai nuo vapaaehtoisuudet ja opettelin vain sanomaan EI. Nyt olen jo hieman paremmalla tolalla stressirektioni suhteen.

Vierailija
25/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittääkö ap tai joku muu, missä kohtaa tässä se kusetus tapahtui? Vai onko naisilla tosiaankin aivot menneet lapsiveden mukana?

Miehellä on arvomaailma ihan sekaisin. Lasten kanssa olisi kyllä viettänyt aikaa, mutta ei ollut valmis joustamaan työstää arpoakseen kuka leipoo mokkapaloja kevät riehaan.

Vierailija
26/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu tässä oli se kusetus???????????????????? Vastatkaa saatana.

Vierailija
27/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies tarjoutui jäämään lasten kanssa kotiin, mutta sekään ei kelpaa pirttihirmulle? Mitä vittua?

Olis ehkä kelvannut, jos mies ei olis ensin päästänyt suustaan valkoista valhetta. Mies ei muka pääse vanhempainiltaan, koska on ylitöitä, mutta lapsia kyllä ehtii kaitsemaan. Joku ristiriita tuossa on. Joku vois jopa kysyä, että mitä vittua?

Mä voisin ihan hyvin vastata just noin. Olen sellaisessa työssä, jossa hommaa riittää aina, mutta useimmiten voin valita, jäänkö pitempään keskiviikkona vai torstaina, kunhan projekti on perjantaihin mennessä valmis. Näin varmasti aika monellakin asiantuntija-alalla.

Vierailija
28/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittääkö ap tai joku muu, missä kohtaa tässä se kusetus tapahtui? Vai onko naisilla tosiaankin aivot menneet lapsiveden mukana?

Miehellä on arvomaailma ihan sekaisin. Lasten kanssa olisi kyllä viettänyt aikaa, mutta ei ollut valmis joustamaan työstää arpoakseen kuka leipoo mokkapaloja kevät riehaan.

Kanalaumassa kotkottaminen, kevätriehat ja mokkapalojen leipominen kuuluu siis pakollisena HYVÄÄN vanhemmuuteen, onko jopa lakisääteistä?

Vierailija
29/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tottakai olisi kelvannut, itseppähän valehteli. Ja minä olen ollut tähän asti joka ainoassa vanhempainillassa, mies ei kertaakaan, joten hänen vuoro. - ap

Meistä ei ole kumpikaan käynyt ja lapset on edelleen hengissä. Ei tämän takia kannata uhriutua.

Kompsis. Meillä ei käyty edes peruskoulun vanhempanilloissa. Hyvin ovat lapset kasvaneet.

Ylpeydenaihe se on kai tuokin. 

Vierailija
30/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala säkin valehdella oman mukavuutesi lisäämiseksi, ap. Miehelle omaa lääkettään.

Vierailija
31/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin ihan hyvin vastata just noin. Olen sellaisessa työssä, jossa hommaa riittää aina, mutta useimmiten voin valita, jäänkö pitempään keskiviikkona vai torstaina, kunhan projekti on perjantaihin mennessä valmis. Näin varmasti aika monellakin asiantuntija-alalla.

Eli sä valehtelet puolisollesi päin naamaa. Ok.

Vierailija
32/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia miehiä kasvaa? Minulla on kahden eri miehen kanssa lapset ja nämä kumpikin käyvät myös toistensa lasten vanhempainilloissa ja välillä minä en pääse mukaan kun menevät yhdessä.

Vierailija
33/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sä valehtelet puolisollesi päin naamaa. Ok.

No en mielestäni. Olen puolison kanssa samalla alalla, vieläpä samassa tiimissä. Aika usein sovitaan, että jää sä tiistaina, niin mä jään keskiviikkona. Ei sitten tarvitse torstaina ihmetellä, että kumpi on lasten kanssa, kun molemmilla olisi hommia yötä myöten.

Ymmärrä nyt, että on muunkinlaista duunia kuin tiskin takana päivystys.

Vierailija
34/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tottakai olisi kelvannut, itseppähän valehteli. Ja minä olen ollut tähän asti joka ainoassa vanhempainillassa, mies ei kertaakaan, joten hänen vuoro. - ap

Ei meillä ainakaan mitään vuoroja ole koskaan jaettu. Se menee joka haluaa sinne mieluummin mennä jos kummalakaan ei erityistä tarvetta olisi osallistua todennäköisesti ei menisi kumpikaan. Usein olemme kuitenkin yhdessä koska molemmat kokevat sen tärkeäksi. Jos lastenhoito ei järjesty helposti sitte menee jompikumpi aiheen mukaan tai jos aihe on tärkeä molemmille lapsille järjestetään hoitaja vaikka sen järjestämiseen tarvittaisiin enemmän vaivaa.

Vierailija
35/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G

Meistä ei ole kumpikaan käynyt ja lapset on edelleen hengissä. Ei tämän takia kannata uhriutua.

Kompsis. Meillä ei käyty edes peruskoulun vanhempanilloissa. Hyvin ovat lapset kasvaneet.

Ylpeydenaihe se on kai tuokin. 

Toteamus. Minun vanhempani eivät aikanaan käyneet vanhempanilloissa, hoidin koulun itse. Samoin tekivät tyttäreni. Nykyään vanhemmat eivät jää mistään paitsi Wilman vuoksi.

Vierailija
36/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee pitkään töissä = ei jaksa heti lähteä. Ei musta tuossa ole mitään ristiriitaista. Voisin itsekin sanoa, etten mene, koska töissä menee pitkään, vaikka olisinkin kotona ennen vanhempainillan alkua.

Vierailija
37/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se valehtua ettei pitkän päivän päätteksi jaksa lähteä, mutta voi olla KOTONA niiden lasten kanssa?

Vierailija
38/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halunnut mennä vanhempainiltaan, joten hän valehteli (eli kusetti) vaimolleen, että ei pääse, koska joutuu jäämään ylitöihin. Yllättäen ylitöitä ei ollutkaan, kun vaimo kertoi, että hän ei voi mennä sinne perheen muiden lasten kanssa. Mies ei siis edes sanonut, että hänen pitää sanoa esimiehelle, että hän ei voi olla ylitöissä, koska pitää olla lasten kanssa kotona, kun vaimo menee vanhempainiltaan. Selvisikö?

Ei meilläkään mies käynyt yhdessäkään vanhempainillassa tai opettajien tapaamisessa. Minä kävin, koska koin sen tärkeäksi. Kovasti lapset halusivat kuulla, mitä siellä puhuttiin ja olivat kovasti mielissään, kun kerroin opettajan sanoneen kaikenlaista positiivista.

Vierailija
39/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä menen käytännössä aina lasten vanhempain iltoihin. Ja hyvin usein olen ainut mies. Siellä sitten saan olla huomion keskipisteenä ja lirkutella äideille. Hapankorpuille en sano mitään. :) 

Jos rouva arvaisi, niin varmaan kiinnostaisi itseään mennä. :)

Vierailija
40/76 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halunnut mennä vanhempainiltaan, joten hän valehteli (eli kusetti) vaimolleen, että ei pääse, koska joutuu jäämään ylitöihin. Yllättäen ylitöitä ei ollutkaan, kun vaimo kertoi, että hän ei voi mennä sinne perheen muiden lasten kanssa. Mies ei siis edes sanonut, että hänen pitää sanoa esimiehelle, että hän ei voi olla ylitöissä, koska pitää olla lasten kanssa kotona, kun vaimo menee vanhempainiltaan. Selvisikö?

Ei meilläkään mies käynyt yhdessäkään vanhempainillassa tai opettajien tapaamisessa. Minä kävin, koska koin sen tärkeäksi. Kovasti lapset halusivat kuulla, mitä siellä puhuttiin ja olivat kovasti mielissään, kun kerroin opettajan sanoneen kaikenlaista positiivista.

Sanoiko se mies ettei ylitöitä ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän