Olohuoneessa kirjahylly täynnä kirjoja, rumaa vai epärumaa?
Kommentit (46)
Makuasia. Minä tykkään, pidän lukemisesta ja siitä että lempikirjat ovat aina saatavilla paperiversiona. Ja jotkut kirjat on vaan tosi kauniita.
Ei kirjat ole koskaan rumia. Kirjahyllyt ja kirjat tuo ihanaa tunnelmaa ja kertoo kodin asukkaista. :)
Mä kiinnostun enemmän ihmisestä jolla on iso kirjahylly täynnä kirjoja, ku vaikka sellasesta jolla on 52tuumanen taulutelkkari..
Ruman vastakohta ei ole epäruma, vaan kaunis. Lukeminen kannattaa aina.
on se kaunista, jos ne on järjestyksessä eikä ole turhaa tilpehööriä joukossa
Jokainen sisustaa kotinsa oman makunsa ja harrastustensa mukaisesti. Jos kirjat sopivat olohuoneeseen niin ok. Meillä eivät sovi kun on avointa tilaa keittiöön ja halliin, yksi seinä ikkunaa ja toisilla seinillä ovet parvekkeelle ja makuuhuoneeseen. Kirjat ( n. 35 metriä) on siis ollut pakko sijoittaa makuuhuoneisiin ja halliin.
Just täytin kirjahyllyn kirjoilla ja minusta se on ruma :(
ap
Niin, kyseletkö siksi koska sulla on kirjahylly täynnä kirjoja vai jollain muulla? Ketään ei kiinnosta sun kirjahyllys eikä toisten kirjahyllyt kuulu sulle.
Voithan hankkia hyllyyn ovet jos et halua että kirjat näkyvät.
Helsingin neliöhinnoilla ei ole ollut varaa hankkia asuntoa, jossa olisi erillinen kirjastohuone. Miesystävälläni on, mutta silti hänelläkin niitä kirjoja riittää myös olo- ja makuuhuoneeseen.
Mukavan kodikasta tunnelmaa kirjahyllyillä saa. Itse olen opiskelija, ja kirjoista tulee valitettava riesa muuttojen yhteydessä joten määrä valitettavasti vähenee jokaisen muuton yhteydessä. Puhumattakaan siitä, että kun lukukauden aikana tahkoaa oppikirjoja läpi, ei kesällä enää halua avata mitään kirjoja, ei edes kaunokirjallisuutta.
Kirjahyllyt täynnä kirjoja luovat kodikkaan tunnelman. Parempi vielä jos niitä luetaan eikä ne vain seiso tyhjän panttina tilaa viemässä. Itse en juurikaan omista kirjoja, muutamia lemppareita lukuunottamatta. Suurinta osaa kirjoista en lue kuin kerran joten en näe mitään järkeä ostaa niitä nurkkiin pyörimään. Luen kylläkin paljon ja kirjastossa ramppaan jatkuvasti.
koita järjestää niitä kirjoja eri lailla.
Laitoin yhden kirjahyllyn laseihin sellaiset himmentävät ikkunakalvot, ei näytä hylly niin kirjavalta. Vissiin pitäisi ostaa uusi hylly, kun joskus jaksaa.
Miksi kirja hyllyssä olisivat rumia? Tämä on tämä estetiikan yleinen ongelma: miten perustella se, mitä pitää rumana ja mitä ei. Tämän kysymyksen kun esittää itselleen, osaa pitää muotiin perustuvat kauneusarvostelmat omassa arvossaan. Jos ap:n mielestä kirjat hyllyssä ovat rumia, ei hän meidän muiden näkökulmaa siihen tarvitse. Pistäköön kirjansa laatikolle ja vinttiin. Toisaalta, ei hänellä ole mitään perustetta soimata, jos jollakin muulla on asunto täynnä kirjahyllyjä.
Kaunista. Jos keittiö on kodin sydän, kirjahylly on kodin sielu.
Tällä hetkellä suurta muotia. Huvittavaa kun eilen jossain keskustelussa joku sanoi, että heillä erikoista on kun on kirjahylly :D voi hyvää päivää. Lukekaapa vähän ajankohtasta sisustusmuotia ja katelkaa fb.stä ryhmiä kuten modernisti retro, moderni ja skandinaavinen jne. todellakin muotia ja joka toisella vähintään vitsjö täynä jotain mummun vintiltä raahattuja opuksia :D
Tällä hetkelä on muotia näyttää akateemiselta ja vähän nörtiltä. Siksi retroa ja modernia sekoitetaan.
Silti nämä muodin ykkösaallolla kulkevat jaksavat jauhaa tähtivilteistä ja maalaisromanttisesta sisustuksesta,vaikka tasan tarkkaan tietävän maalaisromanttisuuden olevan jo kaukasta historiaa sisustusmuodissa.
Miten uniikkeja lumihiutaleita ovatkaan nämä kellä on retroa ja modernia ja toki se kirjanhylly <3
Vitut...kaikilla muillakin on just nyt sellanen koti :D
Miten kirjat voisi muka olla koskaan rumia?