Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olohuoneessa kirjahylly täynnä kirjoja, rumaa vai epärumaa?

Vierailija
08.05.2017 |

ev

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kiinnostun enemmän ihmisestä jolla on iso kirjahylly täynnä kirjoja, ku vaikka sellasesta jolla on 52tuumanen taulutelkkari..

Nämähän ei ole toisiaan pois sulkevia asioita.

Meillä on neljättä metriä lattiasta kattoon kirjahyllyt täynnä kirjoja ja juurikin 52 tuumainen taulutelkkari.

Vierailija
42/46 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kirjoja. Olohuoneessa pitää olla 100 tuuman telkkari ja kaikki sohvat ja tuolit sitä kohti. Poppispöytiäkin pitää olla useampia ettei kenenkään tarvitse kurotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kukkia ja kirjoja tekevät kodin! Henkevän kodin!

Vierailija
44/46 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa kukkia ja kirjoja tekevät kodin! Henkevän kodin!

Henkeä ahdistavan siis :) t. Allergikko.

Kirjat voi onneksi laittaa ovelliseen hyllyyn mutta kissat viihtyvät niissä huonosti.

Vierailija
45/46 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö  vieläkin saa sitä ,niitä aivan kirjanselkiä erehdyttävästi muistuttavaa sisustuslevyä  metritavarana?

Eli siis sellaista vanerilevyä , johon on jotenkin liimattu niitä kirjan selkämyksiä muistuttavia pahviliuskoja tms kirjanselkiä muistuttavaa , joilla voidaan luoda esim. näyttämölle lavastukseen täysin uskottava vaikutelma siitä että on, tai omistaa hienosti loistavassa  järjestyksessä olevan siistin, 'pikku kirjaston'. 

Mikä intelligentti ja tyylikäs  vaikutelma !

Vierailija
46/46 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän ketjun läpi ja olen yllättynyt, että kirjojen omistaminen ja esillä pitäminen jakavat näin voimakkaasti mielipiteitä. Nro. 40 kirjoitti, että kirjoihin liittyy muistoja, ja olen itse samaa mieltä. Kirja itsessään voi myös olla kaunis esine, jonka käsittelemistä ja omistamisesta saa mielihyvää. Mieheni tykkää ostaa kaunokirjallisuutta, ja minä puolestani rakastan laadukkaita taide-, valokuvaus- ja muotoiluteoksia. Kirjahyllymme ei välttämättä kokonaisuutena ole esteettisin mahdollinen näky, mutta sisältö tuottaa iloa vuodesta toiseen. Kirjojen omistamisen funktio ei mielestäni ole ensisijaisesti se, että niiden pitäisi näyttää trendikkäältä osalta muuta kodin sisustusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi