Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Jo on lapsellista kirjoittelua täällä :) . Aikuiset ihmiset :) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko pääset mies kohta vapauteen? :)
Se riippuu paljolti sinusta kuinka kiire mulla on.
Tulipalokiire!
....................... kirjoitti:
Jo on lapsellista kirjoittelua täällä :) . Aikuiset ihmiset :) .
Aikuisiakin ihmisiä välillä lapsettaa ja siinä ei ole mitään väärää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko pääset mies kohta vapauteen? :)
Tulipalokiire!
Miehet eivät jätä vanhaa ennen kuin uusi on varmistettu.
Haastan kaikki ketjun lukijat vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: Oletko tunnistanut tästä ketjusta jonkun tutun? Kirjoittaako hän sinulle? Mitä mieltä olet siitä että hän kirjoittaa tänne?
Vierailija kirjoitti:
En ole kukaan edellisen viestipyramidin vastaajista.
Omassa tapauksessani olen jo sen pisteen ylittänyt, että ihastuminen saa näkyä. En häpeä sitä enää vaikkei meistä koskaan paria tulekaan. Olen nainen.
Oletko K.L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kukaan edellisen viestipyramidin vastaajista.
Omassa tapauksessani olen jo sen pisteen ylittänyt, että ihastuminen saa näkyä. En häpeä sitä enää vaikkei meistä koskaan paria tulekaan. Olen nainen.
Oletko K.L
En, sori.
Vierailija kirjoitti:
Haastan kaikki ketjun lukijat vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: Oletko tunnistanut tästä ketjusta jonkun tutun? Kirjoittaako hän sinulle? Mitä mieltä olet siitä että hän kirjoittaa tänne?
En ole. Olen joskus kirjoittanut tänne, aika harvoin. Välillä tulee sellaisia viestejä vastaan, jotka periaatteessa voisi olla (mutta ei kuitenkaan) mun kirjoittamia. Silloin toivon, että jos hän joskus tänne eksyy, niin hän tajuaa ettei ne ole olleet multa. Tilanteet on universaaleja ja jotkut ihmiset ehkä vaan haluaa tehdä kiusaa (hänen tuttavat / ystävät tms). Olen jostakin syystä saanut sen kuvan, että hän kuvittelee mun kirjoittavan täällä useinkin, vaikka se on tosi harvinaista - koko palstalla.
En ole kyllä törmännyt sellaseen viestiin, jonka olisin kuvitellut olevan häneltä. Sisimmässäni olen aina tiennyt, ettei hän ole rakastunut minuun, vaan se on ja on aina ollutkin täysin yksipuolista. Onkin aika nyt jättää palsta, ja jos joskus luet näitä, niin muista että vain ne kauniit viestit (pieni osa niistä) saattoi ehkä olla minulta. Jos sillä yleensä on mitään väliä, mitä en usko.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä❤
On terveiseni tärkeälle ketä kaipaan.
Ehkä tää oli Sulta. Oot ajatuksissani ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen joskus kirjoittanut tänne, aika harvoin. Välillä tulee sellaisia viestejä vastaan, jotka periaatteessa voisi olla (mutta ei kuitenkaan) mun kirjoittamia. Silloin toivon, että jos hän joskus tänne eksyy, niin hän tajuaa ettei ne ole olleet multa. Tilanteet on universaaleja ja jotkut ihmiset ehkä vaan haluaa tehdä kiusaa (hänen tuttavat / ystävät tms). Olen jostakin syystä saanut sen kuvan, että hän kuvittelee mun kirjoittavan täällä useinkin, vaikka se on tosi harvinaista - koko palstalla.
En ole kyllä törmännyt sellaseen viestiin, jonka olisin kuvitellut olevan häneltä. Sisimmässäni olen aina tiennyt, ettei hän ole rakastunut minuun, vaan se on ja on aina ollutkin täysin yksipuolista. Onkin aika nyt jättää palsta, ja jos joskus luet näitä, niin muista että vain ne kauniit viestit (pieni osa niistä) saattoi ehkä olla minulta. Jos sillä yleensä on mitään väliä, mitä en usko.
Hyvin tiivistetty. Nyt minäkin jätän tämän turhuuden. Eteenpäin sano mummo lumessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen. On kirjoittanut, mutta harvemmin. Tosi kivahan se on että kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
En voi tietenkään olla varma, koska meillä molemmilla on hyvin yleiset nimet ja muutenkin tilanteissa on monesti samankaltaisia elementtejä, mutta olen epäillyt joo.
En tiedä tosin kenelle kirjoittaa, kohde ehkä vaihtelee välillä?
Jos hän kirjoittelisikin tänne, en ajattelisi siitä oikein mitään.
Lähinnä vaan sitä, miten jotenkin turhaa se olisi jos kumpikin tänne kirjoittaisi, koska siinä tavallaan tuhlaa niitä tunteita johonkin hukkaan, en osaa oikein selittää.
Vähän sellanen, että olisi voinut käydä toisinkin, ettei tarvis vauvapalstalla kirjoitella.
Monesti tänne kirjoittaessani unelmoin tilanteesta, jossa voisin sanoa ne asiat suoraan hänelle, kasvokkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen vai mies?
Järjetöntä. Suorastaan päätöntä tässä tilanteessa kaivata sua. Luulis että mielessä on maailman kaikki muut asiat. Silti kun suljen silmäni näen sut. Kun avaan silmäni kaipaan sua. Miks ei enää ikinä nähdä?
T
Et sitten tullut Pub Härmän Häjyyn eilen!
Odotin sinua puoli kahteen asti!
Olitko taas blondin kanssa!
Kyllä olen tunnistanut, erään miehen, joka pilaili kustannuksellani. Yhden miehen joskus menneestä, se oli varma.
Kolmas epäiltynä, tai sitten sekotan ekaan 'tunnistettuun'.
Ehkä et koskaan tule lukemaan tätä. Ehkä et kykene.
Kuitenkin, haluan pyytää anteeksi siitä, ettei minusta kuulunutkaan. Ehkä minun ei pitäisi, mutta olen silti pahoillani.
Tänään, jälleen kerran, ajauduin ajatuksiin sinusta. On vain vaikea päästää irti kun olet koko ajan mielessä. Jotain sinussa on sellaista joka saa minut tuntemaan näin voimakkaasti. Olisin varmaan nauranut itseni kipeäksi, jos joku olisi pari vuotta sitten sanonut minkälaisesta tilanteesta itseni löydän kun tapaan sen oikean ihmisen, eli sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen vai mies?
Nainen on. Hän on mulle tärkeä ja todella rakas.