Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
En vaan saisi nähdä sua i-k-i-n-ä. Menee kuuppa ihan nurin vieläkin ja kaikesta huolimatta. Pelkään, etten tule koskaan tuntemaan ketään toista miestä kohtaan näin.
S-a-m-o-i-n
Vierailija kirjoitti:
En vaan saisi nähdä sua i-k-i-n-ä. Menee kuuppa ihan nurin vieläkin ja kaikesta huolimatta. Pelkään, etten tule koskaan tuntemaan ketään toista miestä kohtaan näin.
Milloin me tavattiin?
Vierailija kirjoitti:
Oot täysi mulkero! En kaipaa enkä ole koskaan kaivannut! Tyhmä akka :/
Päätä jo 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot niin ... Sanat eivät riitä kertomaan. Terv. mies, joka on edelleen ihan pihalla vuoksesi...
keneltä kenelle?
V H
Oon usein miettinyt miksi et vastannut tai reagoinut mitenkään kutsuuni? Ehkä sulla oli siihen hyvät syyt, tai ainakin niin haluan uskoa. Olisin vielä halunnut kertoa sulle etten ole koskaan tuntenut yhtä vahvasti ketään muuta kohtaan ennen sua, oot mulle todella ainutlaatuinen ja varmasti elämäni nainen. Jotenkin vaistosin että myös sinä pidit minusta, mutta en sitä koskaan saanut sulta selvitettyä. Mun nykyinen elämäntilanne on ihan kaikkea muuta kuin vaikuttaa ja uskoisin että hiekka tiimalasissa on kohta valunut loppuun. Aika raskasta olisi silti ajatella tulevaisuutta ilman sinua. Oon kuitenkin ikuinen optimisti ja uskon siihen että meille tulee mahdollisuus.
Hei, kaikki järjestyy, niin aina. Eikä mikään useinkaan ole sitä mitä ulospäin näyttää. Kommunikaatio olis kaiken avain. Se vain vaatisi vähän rohkeutta.
Nimim nainen joka edelleen odottaa viestiä siltä mieheltä 💖
Vierailija kirjoitti:
Oon usein miettinyt miksi et vastannut tai reagoinut mitenkään kutsuuni? Ehkä sulla oli siihen hyvät syyt, tai ainakin niin haluan uskoa. Olisin vielä halunnut kertoa sulle etten ole koskaan tuntenut yhtä vahvasti ketään muuta kohtaan ennen sua, oot mulle todella ainutlaatuinen ja varmasti elämäni nainen. Jotenkin vaistosin että myös sinä pidit minusta, mutta en sitä koskaan saanut sulta selvitettyä. Mun nykyinen elämäntilanne on ihan kaikkea muuta kuin vaikuttaa ja uskoisin että hiekka tiimalasissa on kohta valunut loppuun. Aika raskasta olisi silti ajatella tulevaisuutta ilman sinua. Oon kuitenkin ikuinen optimisti ja uskon siihen että meille tulee mahdollisuus.
En vastannut kun luulin ettet ole aidosti kiinnostunut, että satutan itseäni jos tulen. Olisi pitänyt tehdä asialle jotain kun siihen oli vielä mahdollisuus, nyt sulla on jo toinen. Toivon sulle pelkkää hyvää, vaikka harmittaakin todella paljon että mokasin.
Tiedän ettei ole mulle, mutta hauska leikkiä ajatuksella että olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollisuutta ilman tekoja.
Tosin tämä ei varmasti ole minulle. Minut kyllä kutsuttiin jonnekin, mutta sitten ei edes kutsutta, joten voinut mihinkään kutsuun edes vastata.
Mullakin vissiin alkaa todellisuudentaju heittää, kun viime aikoina on alkanut tuntua siltä että sinä sittenkin luet tätä ketjua ja että oot myös viime aikoina kirjoittanut pari kertaa tänne. Vai onkohan tää joku ikävän piilevä ilmenemismuoto, varmaankin niin. Kivahan se ois jos kirjoittaisit.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin vissiin alkaa todellisuudentaju heittää, kun viime aikoina on alkanut tuntua siltä että sinä sittenkin luet tätä ketjua ja että oot myös viime aikoina kirjoittanut pari kertaa tänne. Vai onkohan tää joku ikävän piilevä ilmenemismuoto, varmaankin niin. Kivahan se ois jos kirjoittaisit.
Laita tunniste niin katsotaan. Musta tuntuu samalta. Olen nainen, Hki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oon minäkin ja hyvin hyvin kaukana Helsingistä.
Mikä pettymys, et tullutkaan tänään. :(
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tätä luen ja toisinaan tänne myös kirjoitan. Mistä olet tunnistanut minut?
Kuuletko kauniin laulun, tuon laulun lintusen. Se kertoo laulua vapauden, josta vain unelmoida saa. Häkkilintuna tietää ei voi, miltä vapaus tuntua vois. Mut illan tullen lintunen unelmoida saa. Jos yhden kerran, edes hetken pienoisen, vois lentää vapaana kuin taivaisiin, ei suuremmasta onnesta vois lintunen unta nähdäkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oon minäkin ja hyvin hyvin kaukana Helsingistä.
Mä oon jo niin kauan sua nainen ikävöinyt, että mun todellisuudentaju katosi jo aikaa sitten. Enkä edes enää välittäisi jos mut täältä tunnistaisit, vaikka olisihan se ihme sinänsä jos näin tapahtuisi.
Terveisin mies hyvin hyvin kaukana Helsingistä
Ollaan pyöritty täällä jo yli kolme vuotta. Eiku hei, unohdin että sähän "et käy täällä".
>3
Onko kaivatullasi innie vai outie?
Kiitos 💖