Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei kysy lupaa tulla kenenkään elämään.
Ei nii. Naimisissa olevana ei enää naurata...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei kysy lupaa tulla kenenkään elämään.
Ei nii. Naimisissa olevana ei enää naurata...
Älä muuta virka sano Kirka ... Nainen, jonka hymyyn jäin kiinni. Kirjoittelen tänne vieläkin, vaikka tuosta maagisesta keskiviikosta, jolloin nähtiin ensi kerran, tulee huomenna kuluneeksi jo viisi viikkoa, ei niin, että minä päiviä laskisin, mutta viikkoja nyt kuitenkin. Siitä on melkein yhtä kauan, kun viimeksi näin hymysi, mutta kuvasi mielessäni ei ole haalistunut. Tää tunne on jotenkin kauhean ihana, jos sitä jotenkin pitää kuvata. Lentosuukkoja Sinulle. Olet ihana. Ota tämä vilpittömänä ihailuna. Olet koko ajan mielessäni. Edelleen. Tällaista en ole ennen kokenut. Toivon, ettet pahoita mieltäsi näistä viesteistä, jos tunnistat itsesi.
En vastannut puolittaiseen kysymykseesi, koska en vielä tiedä vastausta. Olet ainoa nainen, jonka kanssa voin keskustella mistä tahansa, koska ymmärrät ajatuksiani niin hyvin ja olet melko samanlainen luonteeltasi. Toisaalta en haluaisi enää nähdä sinua, koska pidän sinusta enemmän kuin saisin. Aika näyttää, mitä tapahtuu, mutta tulet kuitenkin olemaan aina ajatuksissani.
Samanlainen luonteelta... Millä lailla?
Minä taas on ole kiinnostunut siitä naisesta enää yhtään. Oli helppo keskustella mutta oli mitä oli, eli ei enää mitään.
Ei meille tulisi enää edes mukavaa.
Kaikki vapautuneisuus meni aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas on ole kiinnostunut siitä naisesta enää yhtään. Oli helppo keskustella mutta oli mitä oli, eli ei enää mitään.
Multakin tuntet tyystin kuolleet. Kiitos sinun radiohiljaituusesi, pääsin tunteista eroon :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vapautuneisuus meni aikoja sitten.
Hyvä, että olet huomannut.
Kiitos tempuista. En ikinä unohda. Toisaalta pitäisi kai kiittää sinua. Olen muuttunut ihan erilaiseksi kuin mitä olin ennen.
Oot niin ihana ja taitava. Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
En vastannut puolittaiseen kysymykseesi, koska en vielä tiedä vastausta. Olet ainoa nainen, jonka kanssa voin keskustella mistä tahansa, koska ymmärrät ajatuksiani niin hyvin ja olet melko samanlainen luonteeltasi. Toisaalta en haluaisi enää nähdä sinua, koska pidän sinusta enemmän kuin saisin. Aika näyttää, mitä tapahtuu, mutta tulet kuitenkin olemaan aina ajatuksissani.
Mihin puolittaiseen kysymykseen....
Vierailija kirjoitti:
Oot niin ihana ja taitava. Rakastan sua.
En voi sanoa samaa sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vapautuneisuus meni aikoja sitten.Hyvä, että olet huomannut.
Kiitos tempuista. En ikinä unohda. Toisaalta pitäisi kai kiittää sinua. Olen muuttunut ihan erilaiseksi kuin mitä olin ennen.
.
Ootan iltaa et pääsen taas unessa sun kainaloosi.
En välittänyt sinusta, mutta nyt pyörit päivittäin mielessäni, kun et enää soitakaan. Tuli ikävä. Pari viikkoa vielä niin näen sinut. Saankohan korjattua tilanteen? -T
Muutama muukin näköjään angstaa tänään.:D
Ehdottomasti laitat mulle. Tiedät minne voi lähettää. ;)