Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
5901/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootan iltaa et pääsen taas unessa sun kainaloosi.

Samoin odotan yötä ja unen maailmaa. Ehkä tapaamme siellä!

Vierailija
5902/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaytranada and lou phelps, miss you guys! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5903/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bunny Mack I miss You! Always and Forever <3

Vierailija
5904/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh Em Gee :/

Vierailija
5905/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskokemukseni : V

Ainut kokemukseni, tunteista ja seksuaalisesta vetovoimasta.

Olin juuri täysi-ikäistynyt, miehistymään päin muuttuva nuori miehenalku.

Muistan vieläkin kun näin sinut, ensimmäistä kertaa. Ylläsi oli pikimustat pillifarkut sekä hienostunut valkoinen nappipaita, tummat hiuksesi olivat tuuheasti kiinni poninhäntänä. Silmäsi ovat ruskeat kuten omani.

Välimatka oli pitkä ja katsekontaktini hektinen, se kesti vilauksen verran, silti tiesin heti. Että ihastuin, sinuun.

Sitten kävelit sisälle koulun tiloihin...

En saanut sinua pois mielestäni, mutta en uskaltanut näyttää kiinnostustani sinulle kovinkaan ajoissa, koska pelkäsin torjutuksi tulemista. En keksinyt mitään jutun aiheita mistä puhua, katselin vain sinun kauneuttasi. Enkä muutenkaan uskonut missään vaiheessa että tiemme lähentyisivät.

Thaimaalaisella ystävälläni oli juhlat tiedossa, minne olin varautunut menemään hyvissä ajoin laittamaan paikkoja kuntoon.

Muistan kuinka kävin avaamassa ensimmäisille vieraille oven, ovella seisoi minua vastassa kaunein tyttö mitä maa päällään kantaa, menin sanattomaksi ja vaikutin ehkä hassulta. Minua jännitti.

Näissä juhlissa välillämme tuota lukuunottamatta ei tapahtunut mitään.

Myöhemmin kuulin että olen menossa samalle luokalle tämän tytön kanssa, se oli jännittävä mutta ihana uutinen, näkisinhän ja kuulisin sinua joka koulupäivä. Ihastuin sinuun tulisemmin. Vahvoja tunteita joita en ole ennen tuntenut.

Koulukuvaus päivänä jumiuduin hetkeksi katsomaan sinua, näytit hurmaavalta, kaunein tyttö luokalta. Istumme kuvassa vierekkäin. Sait minut kiikkiin, katselusta.

Tämä tyttö, ei ollut kovinkaan kiinnostunut minusta. Se satutti. Paljon.

Minulla oli ylipainoa, joten sain älynväläyksen ruveta laihduttamaan. Laihdutin 22kg.

Vain siksi että tämä tyttö ehkä huomaisi myös minut. Muutin myös pukeutumistani. Mutta en käytöstäni häntä tai ketään muutakaan kohtaan.

Tästä teosta oli kyllä hyötyä suhteessamme, vaikka en ikinä saanut halata, suudella tai harrastaa seksiä kanssasi. Sain edes vähän tuntea läheisyyttäsi, se merkitsi ja opetti minulle paljon. Tämä läheisyys oli sitä, kun lepuutit kaunista jalkaasi omani päällä jonka seurauksena minulla kovettui boksereissa.

Arvostin muutenkin suuresti hyväkuntoisia jalkojasi sekä tietysti takamustasi.

Kerran baarissa selvästi tuolloin liian monta nauttineena, lähestyin sinua hiukan sopimattomalla tavalla, aluksi istuin pöytääsi ja aloin juttelemaan, mutta kun vilkaisin kauniita reisiäsi, en voinut olla kokeilematta, tiedän että toimin väärin, Anteeksi.

Sinä suutuit minulle hetken aikaan välttelit minua ja minä katosin. Pettyneenä.

Kerroit tapahtuneista koulussa koko luokalle, joka oli nöyryyttävää. Silloin, en enään tiennyt mitä ajattelen sinusta.

Sinä kaunis nainen, valmistuit, löysit miehen ja olet unohtanut opiskelu ajat.

Minä en valmistunut, ja olen jäänyt yksin.

En ole enään ihastunut tai kokenut samanlaisia tuntemuksia uudelleen.

Toivotan sinulle nainen kenestä puhun, pelkkää hyvää ja toivottavasti olet onnellinen tässä elämässä!! !!

Vierailija
5906/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi a.

Vierailija
5907/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:deekirjainisolla kirjoitti:

Naiskokemukseni : V

Ainut kokemukseni, tunteista ja seksuaalisesta vetovoimasta.

Olin juuri täysi-ikäistynyt, miehistymään päin muuttuva nuori miehenalku.

Muistan vieläkin kun näin sinut, ensimmäistä kertaa. Ylläsi oli pikimustat pillifarkut sekä hienostunut valkoinen nappipaita, tummat hiuksesi olivat tuuheasti kiinni poninhäntänä. Silmäsi ovat ruskeat kuten omani.

Välimatka oli pitkä ja katsekontaktini hektinen, se kesti vilauksen verran, silti tiesin heti. Että ihastuin, sinuun.

Sitten kävelit sisälle koulun tiloihin...

En saanut sinua pois mielestäni, mutta en uskaltanut näyttää kiinnostustani sinulle kovinkaan ajoissa, koska pelkäsin torjutuksi tulemista. En keksinyt mitään jutun aiheita mistä puhua, katselin vain sinun kauneuttasi. Enkä muutenkaan uskonut missään vaiheessa että tiemme lähentyisivät.

Thaimaalaisella ystävälläni oli juhlat tiedossa, minne olin varautunut menemään hyvissä ajoin laittamaan paikkoja kuntoon.

Muistan kuinka kävin avaamassa ensimmäisille vieraille oven, ovella seisoi minua vastassa kaunein tyttö mitä maa päällään kantaa, menin sanattomaksi ja vaikutin ehkä hassulta. Minua jännitti.

Näissä juhlissa välillämme tuota lukuunottamatta ei tapahtunut mitään.

Myöhemmin kuulin että olen menossa samalle luokalle tämän tytön kanssa, se oli jännittävä mutta ihana uutinen, näkisinhän ja kuulisin sinua joka koulupäivä. Ihastuin sinuun tulisemmin. Vahvoja tunteita joita en ole ennen tuntenut.

Koulukuvaus päivänä jumiuduin hetkeksi katsomaan sinua, näytit hurmaavalta, kaunein tyttö luokalta. Istumme kuvassa vierekkäin. Sait minut kiikkiin, katselusta.

Tämä tyttö, ei ollut kovinkaan kiinnostunut minusta. Se satutti. Paljon.

Minulla oli ylipainoa, joten sain älynväläyksen ruveta laihduttamaan. Laihdutin 22kg.

Vain siksi että tämä tyttö ehkä huomaisi myös minut. Muutin myös pukeutumistani. Mutta en käytöstäni häntä tai ketään muutakaan kohtaan.

Tästä teosta oli kyllä hyötyä suhteessamme, vaikka en ikinä saanut halata, suudella tai harrastaa seksiä kanssasi. Sain edes vähän tuntea läheisyyttäsi, se merkitsi ja opetti minulle paljon. Tämä läheisyys oli sitä, kun lepuutit kaunista jalkaasi omani päällä jonka seurauksena minulla kovettui boksereissa.

Arvostin muutenkin suuresti hyväkuntoisia jalkojasi sekä tietysti takamustasi.

Kerran baarissa selvästi tuolloin liian monta nauttineena, lähestyin sinua hiukan sopimattomalla tavalla, aluksi istuin pöytääsi ja aloin juttelemaan, mutta kun vilkaisin kauniita reisiäsi, en voinut olla kokeilematta, tiedän että toimin väärin, Anteeksi.

Sinä suutuit minulle hetken aikaan välttelit minua ja minä katosin. Pettyneenä.

Kerroit tapahtuneista koulussa koko luokalle, joka oli nöyryyttävää. Silloin, en enään tiennyt mitä ajattelen sinusta.

Sinä kaunis nainen, valmistuit, löysit miehen ja olet unohtanut opiskelu ajat.

Minä en valmistunut, ja olen jäänyt yksin.

En ole enään ihastunut tai kokenut samanlaisia tuntemuksia uudelleen.

Toivotan sinulle nainen kenestä puhun, pelkkää hyvää ja toivottavasti olet onnellinen tässä elämässä!! !!

Voi miten ihana olet. Suukkoja

Vierailija
5908/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Artist, I miss your Art.

Vierailija
5909/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka mies 1996 Losilaisessa hostellissa. En ikinä unohda sua, sun silmiä. ja ujoa katsettasi. Olisin halunnut tutustua paremmin...Miksi en uskaltanut, oi miksi. En koskaan unohda Sua, kulta.

Vierailija
5910/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juoruämmä?

Vierailija
5911/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastannut puolittaiseen kysymykseesi, koska en vielä tiedä vastausta. Olet ainoa nainen, jonka kanssa voin keskustella mistä tahansa, koska ymmärrät ajatuksiani niin hyvin ja olet melko samanlainen luonteeltasi. Toisaalta en haluaisi enää nähdä sinua, koska pidän sinusta enemmän kuin saisin. Aika näyttää, mitä tapahtuu, mutta tulet kuitenkin olemaan aina ajatuksissani.

Jaa,a. Yhden puolittaisen kyllä ilmaan heitin tänään. Jos siitä kyse, niin anna olla ja unohda se.

Vierailija
5912/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka blogipostaus valmis <3

Vierailija
5913/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä mies ja levollista unta! <3

Hyvää yötä sinulle nainen, kauniita unia! <3

Vierailija
5914/8206 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun ajattelin olevani jo häiriöksi yhteydenotoillani.. aina luuriin tarttuessani mietin onko se sopivaa.. mitä ajattelet minusta jne. Vaan korjattavaa.. mikä niin? Mitä pitäisi korjata? Elämä tapahtuu ja menee omalla painollaan, kaikella on tarkoituksensa.

Vierailija
5915/8206 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun ajattelin olevani jo häiriöksi yhteydenotoillani.. aina luuriin tarttuessani mietin onko se sopivaa.. mitä ajattelet minusta jne. Vaan korjattavaa.. mikä niin? Mitä pitäisi korjata? Elämä tapahtuu ja menee omalla painollaan, kaikella on tarkoituksensa.

Ei "kaikella" ole tarkoitusta. Tuo että elämä vaan tapahtuu on outoa. Ehkä pääsee liian helpolla jos noin tyhjäpäistä kirjoittaa? Sulle asiat vaan tapahtuu

Vierailija
5916/8206 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ikuista... kohde vaan saattaa muuttua. Jokainen ihminen kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä... onko se rakkautta? Mitä rakkaus on? 99% ihmisistä kuitenkin ihastuu/rakastuu toisen ulkonäköön, vaikka puhutaan, että sisin on tärkein. Kauneus on katoavaista mutta rumuus, se senkun lisääntyy. "Kisasin" kerran eräästä ihanasta naisesta, hän sanoi minulle, "olen sun kanssa, jos (silloinen) poikaystävä ei mene naimisiin kanssani" oliko tuo sitä aitoa rakkautta? 

Vierailija
5917/8206 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on tämä elämä aina välillä. Sitten kun ajattelen hymyäsi tulen paremmalle tuulelle : )

Vierailija
5918/8206 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja. 

Vierailija
5919/8206 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei "kaikella" ole tarkoitusta. Tuo että elämä vaan tapahtuu on outoa. Ehkä pääsee liian helpolla jos noin tyhjäpäistä kirjoittaa? Sulle asiat vaan tapahtuu

Et ymmärrä ja siksi ilkeilet. Minulta saat anteeksi 💙 Jos huonosti käy, saat pitää tuon.

Vierailija
5920/8206 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et saa anteeksi. 

Ketju on lukittu.