Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
5841/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kuinka ikävä mulla on sua. Jo nyt. Taas. Ainahan mulla on..

Ei voi kertoa kenellekään, kun nyt ollaan miten ollaan. Ja elämä menee miten menee. Mun itsehillintä (vai onko mulla sellaista) alkaa murenemaan. Olet tainnut huomatakin? Jos sä et tunne samoin kuin minä, alat todennäköisesti pitää mua hulluna kuunnellessas mun juttuja. Niin sekavia lipsautuksia mun suusta taas on päässyt. Alkaa olla aika paljas olo sun edessäs. Sydän paljaana. Älä satuta mua.

Vierailija
5842/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa sinulle viestiä. Laittaisin jos varmuudella tietäisin että ilahtuisit ja odottaisit sitä....... mutta en laita, on sinun vuorosi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5843/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastin sua S, mutta et välittänyt musta vähääkään. Its over now. Unohda vaan mut lopullisesti, ole hyvä. Pärjään kyllä enkä unissanikaan enää luota sunlaisiin. Ole rauhassa! En ikinä häiritse sinua! Love & peace

Naiselle, miehelle? Milloin olette viimeksi jutelleet?

Siitä on jo aikaa ja tuskinpa enää jutellaan.

Miten paljon sitä on jo aikaa? Päiviä, viikkoja, kuukausia, vuosia?

Ei sillä ole merkitystä.

Millä on merkitystä? Onko millään merkitystä?

Paha kysymys, todella paha.

Vierailija
5844/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapanani ei ole satuttaa.. ei tahallisesti. Tuntisin sen itsessäni tuplasti. Lipsauksia puolin jos toisin. Sittenhän meitä on kaksi..

Vierailija
5845/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan viestin. Saa laittaa :)

"H"

Vierailija
5846/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkääminen. Paha olo. Yksinäisyys. Suru.

Vierailija
5847/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin laittaa sinulle viestiä. Laittaisin jos varmuudella tietäisin että ilahtuisit ja odottaisit sitä....... mutta en laita, on sinun vuorosi laittaa.

Laita ihmeessä viestiä. Et tiedäkään miten paljon siitä ilahtuisin. Olen odottanut sitä ja toivonut sitä jo jonkin aikaa. Joka kerta kun puhelin piippaa toivoisin että se olisit sä. Vaikka tiedän ettet ole. :) Yllätä mut. Mikään ei tekis mua iloisemmaksi ja onnellisemmaksi.

Vierailija
5848/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ihmeessä viestiä. Et tiedäkään miten paljon siitä ilahtuisin. Olen odottanut sitä ja toivonut sitä jo jonkin aikaa. Joka kerta kun puhelin piippaa toivoisin että se olisit sä. Vaikka tiedän ettet ole. :) Yllätä mut. Mikään ei tekis mua iloisemmaksi ja onnellisemmaksi.

Laita sinä ensin mulle viestiä niin tiedän siitä että haluat olla vielä minuun yhteydessä.

Vierailija
5849/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylkääminen. Paha olo. Yksinäisyys. Suru.

Jaxuhaleja <3 Mites tossa ny noin kävi?

Vierailija
5850/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastin sua S, mutta et välittänyt musta vähääkään. Its over now. Unohda vaan mut lopullisesti, ole hyvä. Pärjään kyllä enkä unissanikaan enää luota sunlaisiin. Ole rauhassa! En ikinä häiritse sinua! Love & peace

Naiselle, miehelle? Milloin olette viimeksi jutelleet?

Siitä on jo aikaa ja tuskinpa enää jutellaan.

Miten paljon sitä on jo aikaa? Päiviä, viikkoja, kuukausia, vuosia?

Ei sillä ole merkitystä.

Millä on merkitystä? Onko millään merkitystä?

Paha kysymys, todella paha.

Eipäs ku hyvä kysymys, todella hyvä.

Vierailija
5851/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä hankit ittellesi esiintymisasun? Keikat kutsuu. ;)

Vierailija
5852/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita sinä ensin mulle viestiä niin tiedän siitä että haluat olla vielä minuun yhteydessä.

Ei me olla suoraan viestitelty keskenään. Mutta ehkä tämä sinun tyyppi joskus laittaa sulle viestiä.

Kirjoitin oikeastaan vain siksi että joku yhteydenottoa miettivä rohkaistuisi, koska minä ilahtuisin yhteydenotosta tai viestistä suuresti. :)

Vierailija
5853/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me olla suoraan viestitelty keskenään. Mutta ehkä tämä sinun tyyppi joskus laittaa sulle viestiä.

Kirjoitin oikeastaan vain siksi että joku yhteydenottoa miettivä rohkaistuisi, koska minä ilahtuisin yhteydenotosta tai viestistä suuresti. :)

Olet ihana <3

Vierailija
5854/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se laittaa, ei hän ole kiinnostunut minusta. :(

Vierailija
5855/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tottahan toki asu on jo hankittu! Ja vetävä onkin. 😂 Joko lähdetään lavoille duettona? ;)

Vierailija
5856/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapanani ei ole satuttaa.. ei tahallisesti. Tuntisin sen itsessäni tuplasti. Lipsauksia puolin jos toisin. Sittenhän meitä on kaksi..

Mmm. Sä olet hyvä ihminen, tiedätkö?

Ja se että sä olet mun elämässä, saa mustakin hyvät puolet esiin. En mäkään ole paha ihminen koskaan ollutkaan, en sitä tarkoita. Sä vaan olet tehnyt mulle sisäisesti tosi hyvän olon. Kiitos.

Vierailija
5857/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on puolensa ja puolensa. Myös mulla. Pienet sarvet piilossa ;)

Vierailija
5858/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"H"

Annatko vielä nimikirjaimen, keneltä haluat viestin?

Vierailija
5859/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"H"

J(n).

Vierailija
5860/8206 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"H"

En laita nimikirjaimia koska hän varattu mies.

Ketju on lukittu.