Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Voisin laittaa sinulle viestiä. Laittaisin jos varmuudella tietäisin että ilahtuisit ja odottaisit sitä....... mutta en laita, on sinun vuorosi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sua S, mutta et välittänyt musta vähääkään. Its over now. Unohda vaan mut lopullisesti, ole hyvä. Pärjään kyllä enkä unissanikaan enää luota sunlaisiin. Ole rauhassa! En ikinä häiritse sinua! Love & peace
Naiselle, miehelle? Milloin olette viimeksi jutelleet?
Siitä on jo aikaa ja tuskinpa enää jutellaan.
Miten paljon sitä on jo aikaa? Päiviä, viikkoja, kuukausia, vuosia?
Ei sillä ole merkitystä.
Millä on merkitystä? Onko millään merkitystä?
Paha kysymys, todella paha.
Tapanani ei ole satuttaa.. ei tahallisesti. Tuntisin sen itsessäni tuplasti. Lipsauksia puolin jos toisin. Sittenhän meitä on kaksi..
Mä haluan viestin. Saa laittaa :)
"H"
Hylkääminen. Paha olo. Yksinäisyys. Suru.
Vierailija kirjoitti:
Voisin laittaa sinulle viestiä. Laittaisin jos varmuudella tietäisin että ilahtuisit ja odottaisit sitä....... mutta en laita, on sinun vuorosi laittaa.
Laita ihmeessä viestiä. Et tiedäkään miten paljon siitä ilahtuisin. Olen odottanut sitä ja toivonut sitä jo jonkin aikaa. Joka kerta kun puhelin piippaa toivoisin että se olisit sä. Vaikka tiedän ettet ole. :) Yllätä mut. Mikään ei tekis mua iloisemmaksi ja onnellisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ihmeessä viestiä. Et tiedäkään miten paljon siitä ilahtuisin. Olen odottanut sitä ja toivonut sitä jo jonkin aikaa. Joka kerta kun puhelin piippaa toivoisin että se olisit sä. Vaikka tiedän ettet ole. :) Yllätä mut. Mikään ei tekis mua iloisemmaksi ja onnellisemmaksi.
Laita sinä ensin mulle viestiä niin tiedän siitä että haluat olla vielä minuun yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Hylkääminen. Paha olo. Yksinäisyys. Suru.
Jaxuhaleja <3 Mites tossa ny noin kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sua S, mutta et välittänyt musta vähääkään. Its over now. Unohda vaan mut lopullisesti, ole hyvä. Pärjään kyllä enkä unissanikaan enää luota sunlaisiin. Ole rauhassa! En ikinä häiritse sinua! Love & peace
Naiselle, miehelle? Milloin olette viimeksi jutelleet?
Siitä on jo aikaa ja tuskinpa enää jutellaan.
Miten paljon sitä on jo aikaa? Päiviä, viikkoja, kuukausia, vuosia?
Ei sillä ole merkitystä.
Millä on merkitystä? Onko millään merkitystä?
Paha kysymys, todella paha.
Eipäs ku hyvä kysymys, todella hyvä.
Joko sä hankit ittellesi esiintymisasun? Keikat kutsuu. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita sinä ensin mulle viestiä niin tiedän siitä että haluat olla vielä minuun yhteydessä.
Ei me olla suoraan viestitelty keskenään. Mutta ehkä tämä sinun tyyppi joskus laittaa sulle viestiä.
Kirjoitin oikeastaan vain siksi että joku yhteydenottoa miettivä rohkaistuisi, koska minä ilahtuisin yhteydenotosta tai viestistä suuresti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla suoraan viestitelty keskenään. Mutta ehkä tämä sinun tyyppi joskus laittaa sulle viestiä.
Kirjoitin oikeastaan vain siksi että joku yhteydenottoa miettivä rohkaistuisi, koska minä ilahtuisin yhteydenotosta tai viestistä suuresti. :)
Olet ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se laittaa, ei hän ole kiinnostunut minusta. :(
No mutta tottahan toki asu on jo hankittu! Ja vetävä onkin. 😂 Joko lähdetään lavoille duettona? ;)
Vierailija kirjoitti:
Tapanani ei ole satuttaa.. ei tahallisesti. Tuntisin sen itsessäni tuplasti. Lipsauksia puolin jos toisin. Sittenhän meitä on kaksi..
Mmm. Sä olet hyvä ihminen, tiedätkö?
Ja se että sä olet mun elämässä, saa mustakin hyvät puolet esiin. En mäkään ole paha ihminen koskaan ollutkaan, en sitä tarkoita. Sä vaan olet tehnyt mulle sisäisesti tosi hyvän olon. Kiitos.
Kaikilla on puolensa ja puolensa. Myös mulla. Pienet sarvet piilossa ;)
Vierailija kirjoitti:
"H"
Annatko vielä nimikirjaimen, keneltä haluat viestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"H"
J(n).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"H"
En laita nimikirjaimia koska hän varattu mies.
Voi luoja kuinka ikävä mulla on sua. Jo nyt. Taas. Ainahan mulla on..
Ei voi kertoa kenellekään, kun nyt ollaan miten ollaan. Ja elämä menee miten menee. Mun itsehillintä (vai onko mulla sellaista) alkaa murenemaan. Olet tainnut huomatakin? Jos sä et tunne samoin kuin minä, alat todennäköisesti pitää mua hulluna kuunnellessas mun juttuja. Niin sekavia lipsautuksia mun suusta taas on päässyt. Alkaa olla aika paljas olo sun edessäs. Sydän paljaana. Älä satuta mua.