Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Mun on niin ikävä sua 💕
Kaihomieli
Rakas, mulla on ihan hirveän kova ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri sinua ja ajattelin mitä kirjoittaisin, samalla katselin ikkunasta ulos ja näin sateenkaaren. Se taitaa tarkoittaa jotain hyvää..
"Rakastan sua." Kun mies sanoo nuo sanat niin se on vaan himon ja panetuksen syy sekä seuraus. Yhtä hyvin se voisi sanoa "kiitos sänkykumppanuudesta".
Vierailija kirjoitti:
"Rakastan sua." Kun mies sanoo nuo sanat niin se on vaan himon ja panetuksen syy sekä seuraus. Yhtä hyvin se voisi sanoa "kiitos sänkykumppanuudesta".
Entä jos ei ole ollut sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Öö?
Siis sä kiihotut siitä, kun mies sanoo rakastavansa sua?
Onko väliä kuka se mies on, vai pitääkö ensin olla syntynyt ihastus, jotta noilla sanoilla on arvoa?
Vai oletko niitä ihmisiä joiden tunteet syttyy aina sitä henkilöä kohtaan, joka osoittaa heille tunteensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on kiire sinne. Ei se halua tutustua. Haluaa määrätä tahdin.
Älykkyys ja huumorintaju. Tyrmäävä yhdistelmä miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten se pyrkii sinne.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vielä komea, niin aah. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri sinua ja ajattelin mitä kirjoittaisin, samalla katselin ikkunasta ulos ja näin sateenkaaren. Se taitaa tarkoittaa jotain hyvää..
Sateenkaaren päässä on aarre, kulta? ♡ ♡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vielä komea, niin aah. .
Mistä tällaisia löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten se pyrkii sinne.
Ei pidä yleistää. Mies voi ihan hyvin sanoa niin, koska aidosti tarkoittaa sitä, eikä vain päästäkseen sänkyyn. Se sänky on sitten vaan bonusta.
Välillä toivon, että kaikki olis niin kuin ennen. Muistatko vielä mun höntin hymyn aina kun tulin avaamaan sulle oven?
En olis halunnut sanoa heippaa, en halunnut että lähdet. Nyt voin sanoo et veit mun sydämen mennessäs. 😢 Jos mies et todella halua ja tarvi sitä palauta se please. 💔 Rats vaan kävi ehkä vähän nyt..
Vierailija kirjoitti:
Välillä toivon, että kaikki olis niin kuin ennen. Muistatko vielä mun höntin hymyn aina kun tulin avaamaan sulle oven?
Muistan, nyt taidat availla ovea toiselle, taisit jo silloin, ymmräsin tämän ja onneksi ymmärsin myös perääntyä.
Hei N- mies <3
Enää emme ilmeisesti näe. Mieli tekisi laittaa sulle viestiä jossain ja kertoa totuus omista tunteistani sua kohtaan, mutta en voi koska tilanne on se mikä se on..
En sanonut hyvästejä koska ne olis ollu liian rankkoja mulle.. En olis pystynyt hyvästeihin ilman ettet olisi tajunnut tunteitani sillä sekunnilla..
Itkin muuten sillon illalla/yöllä ikävää ja sitä ettei nähdä enää :D
Toivon sulle kaikkea hyvää <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, nyt taidat availla ovea toiselle, taisit jo silloin, ymmräsin tämän ja onneksi ymmärsin myös perääntyä.
Enkä availe. Ja miksi olisin hymyillyt höntisti, ellen olisi pitänyt susta?
Elämä on epäoikeudenmukaista!
Entäs R-M Ratia ja vaimo. Sen vaimon muut jutut peestä mutta jossain haastattelussa kertoi niin ihanasti että Risto oli tuonut kukkia ja availlut ovia ja ja ja...