Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
4561/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin uusi viesti taas. :)

Vierailija
4562/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää vastauksen kysymykseen: millaista elämää haluaisit elää kymmenen vuoden päästä, jos saisit ihan mitä vaan?

Mikä olisi unelmaelämääsi?

Rajana vain mielikuvitus - taloudellisia, sosiaalisia tai mitään rajoitteita ei olisi.

Onnellinen, terve, taloudellinen tilanne hyvä, parisuhde kunnossa. Elämisen makuinen elämä! ☺

Huom. VAIN MIELIKUVITUS RAJANA!

Kuvailit peruselämää vailla mitään jänniä/hauskoja/mielenkiintoisia/nautinnollisia momentteja (tai et tuonut niitä tekstissä ilmi, eli ilmeisesti eivät ole sinulle tärkeitä?).

No, et kuitenkaan ole se tyyppi jonka vastaus kiinnostaisi, joten sinänsä aivan sama.:)

Kyselisit häneltä jonka vastaus kiinnostaa. Mä haluaisin vaa lots of sex 😜

Sinänsä ihan looginen haave, kun panemaan, pariutumaan ja lisääntymäänhän tänne on tultu (biologisesti ajateltuna siis, ainoa tarkoituksemme).

😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sähkäristä. :D

Vierailija
4564/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nämä positiiviset viestit kantaa <3

Vierailija
4565/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin creepyä?

Vierailija
4566/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää vastauksen kysymykseen: millaista elämää haluaisit elää kymmenen vuoden päästä, jos saisit ihan mitä vaan?

Mikä olisi unelmaelämääsi?

Rajana vain mielikuvitus - taloudellisia, sosiaalisia tai mitään rajoitteita ei olisi.

Onnellinen, terve, taloudellinen tilanne hyvä, parisuhde kunnossa. Elämisen makuinen elämä! ☺

Huom. VAIN MIELIKUVITUS RAJANA!

Kuvailit peruselämää vailla mitään jänniä/hauskoja/mielenkiintoisia/nautinnollisia momentteja (tai et tuonut niitä tekstissä ilmi, eli ilmeisesti eivät ole sinulle tärkeitä?).

No, et kuitenkaan ole se tyyppi jonka vastaus kiinnostaisi, joten sinänsä aivan sama.:)

Kyselisit häneltä jonka vastaus kiinnostaa. Mä haluaisin vaa lots of sex 😜

Sinänsä ihan looginen haave, kun panemaan, pariutumaan ja lisääntymäänhän tänne on tultu (biologisesti ajateltuna siis, ainoa tarkoituksemme).

😄

Ja siksi on luonnollista, jos ilman noita asioita vasten tahtoaan elävä ihminen voi kokea turhautuneisuutta, musertuneisuutta, tuskaa, epäonnistumista ihmisyksilönä jne.

Biologiset vietit laahaavat valovuosia kulttuurievoluution perässä ja siksi ihminen ei tule vieläkään, vuonna 2017 kokonaiseksi itseänsä kehittäen ja uraa tehden, vaikka niin moni haluaa uskoa ja inhimillisten tarpeiden, tunteiden ym. myöntäminen on nykyään joku heikkous.

Naura vaan, mutta näin se menee.:D

Vierailija
4567/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Norjaan! :) USA johtaa tuolla yhdessä paikassa, mutta Norja tulee hyvänä kakkosena. Hassuja viestejä tulee, kysyttiin mm.  olenko musta (a black guy) ja vieläpä vapaa. :)*räks!*:)

Vierailija
4568/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta puhuen: mä en ole missään töissä enkä pienissä myymälöissä. Ei näillä papereilla eikä kokemuksella.

Vierailija
4569/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta totta puhuen: mä en ole missään töissä enkä pienissä myymälöissä. Ei näillä papereilla eikä kokemuksella.

Mitä on pienet myymälät?

Vierailija
4570/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on pienet myymälät?

Sitä että kirjoittaja on ollut vähän jäissä, pienissä häissä.

Vierailija
4571/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santtu eemeli itse käyttäydyt todella ala-arvoisesti.

Vierailija
4572/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulet vaikuttavan jos jatkuvasti haukkuu ivaa ja pilkkaa?

Vierailija
4573/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

💙

Vierailija
4574/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💙

Kiitos <3 Olen aika nuutunut, koska nukuin vajaa 4 h. Yritän kuitenkin touhuta ja kirjoittaa.. :)

Vierailija
4575/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on pienet myymälät?

Sitä että kirjoittaja on ollut vähän jäissä, pienissä häissä.

En tajua siltikään. Ei väliä.:D

Vierailija
4576/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä vaan sun perään vielä ruikutan, epätoivoisena ja itsesäälissä rypien, vaikka susta ei näy enää jälkeäkään. Oonko vähän säälittävä?

Vierailija
4577/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkka. Muistelen aikaa kun istuit samassa pulpetissa vasemmalla puolellani a:n pohjakerroksen luokkahuoneessa.

Vierailija
4578/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhainen. Teini-ikäiseksi taantunut. Typerä. Mitä muuta? Ai niin. Hulluna sinuun.

Vierailija
4579/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton. Yksin. Teini-ikäiseksi taantunut. Vuoristorataa tunteiden kanssa. Vihaan olotilaani. Olen rasite ympäristölle, eikä oikeasti ketään kiinnosta, ja ymmärrän sen erittäin hyvin! Pelkään että muut yrittävät vain sietää minua. Ja kaikki vain, onnettoman, yksipuolisen tunteen takia. Yritän olla pieni ja huomaamaton, iloinen ja positiivinen, ettei ympäristö huomaa kuinka hajalla olen. Ja välillä pakka hajoaa, sanon asioita joita en halua sanoa, käyttäydyn eri tavalla kuin haluan, en osaa olla oma, rauhallinen itseni. Ja kirsikkana kakussa, vihaan itseäni. Pilaan muiden elämän, omani on jo sitä.

Onneksi on lapset ja luonto. Yritän selviyä hetki kerrallaan. Nyt vain olen niin särkynyt, monista asioista. Olen pakotettu elämään itsenäni jota vihaan ja elämääni jota vihaan.

Vierailija
4580/8206 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa muuttaa menneisyyttä niin, etten olisi ikinä tavannut sinua.

Niin paljolta surulta olisin säästynyt.

Ketju on lukittu.