Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
PP, tehdään jotain hauskaa sitten kun saan ison tehtävän valmiiksi. :)
Voidaan nähdä sitten, kun tehtävä on valmis/melkein valmis. Olen nyt hermostunut tuon takia. :I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi onneksi et huomannut mitään, kun juteltiin viimeks Helsingissä.
En tiedä mitä olisi pitänyt huomata. Kerro tarkemmin.
Ne kaks vieterisydäntä jotka sojotti mun silmien paikalla.
Tuskin olen se Heidi jolle tässä viestitellään, mutta ainahan sitä saa haaveilla...
Minulla oli henkilö joka katsoi suhteen alussa minua juuri noin mutta sitten pitkä välimatka ja jatkuva erossa olo sai lopulta aikaan sen ettei hän enää katsonut minuun rakastavasti. Poissa silmistä, poissa mielestä. Kaipaan häntä edelleen. Liikaa.
Ei meillä ole ollut suhdetta. Tällä Heidillä on vähän toisenlainen miesmaku.
Mistä niin päättelet? Minkälaiset miehet häntä sitten kiinnostaa?
Sanotaan nyt vaikka että tuhmemmat. Ei mitkään av:n runopojat.
Mistä olet niin päätellyt?
Oletteko kavereita ja kertoilee avoimesti elämästään, vai?Btw ne kuuluisat "jännikset", rikolliset ja muut "tuhmatkin" miehet käy av:lla.
Tervetuloa 2010-luvulle, runoboy!
Tiedän vaan. Mutta siltikin mulla on ne vieterit. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua H.
Heidiäkö?
Olen H. Oisko tämä mulle, olen nainen?
Minäkin olen H ja nainen. Ehkäpä tämä on minulle?
Kello käy ja mulla on vain yksi elämä tässä geimissä. Nyt on elettävä, nautittava ja kuljettava! Ei ikävöintiä eikä ikävää!
Vierailija kirjoitti:
Taidat sittenkin olla jokseenkin suutahteleva tosikko, ei hyvä.
.
Kipeät elämänkokemukset yhdistävät asioita ja nostavat niitä pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään sun piikikkäästä huumorista. <3
Voi kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kello käy ja mulla on vain yksi elämä tässä geimissä. Nyt on elettävä, nautittava ja kuljettava! Ei ikävöintiä eikä ikävää!
Tosiasiassa kaipaat ja ikävöit hulluna ja olet pettynyt itseesi kun et saa tehtyä mitään.
Jeesus! Voisitko tulla takaisin ja kertoa mitä tarkoitit ja mikä on kantasi esim. tasa-arvoon ja muihin nykyajan ismeihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa kaipaat ja ikävöit hulluna ja olet pettynyt itseesi kun et saa tehtyä mitään.
Saan aina tehtyä jos todella haluan. Et tunne, etkä tiedä. Olen elämäni ohjaaja, en näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan aina tehtyä jos todella haluan. Et tunne, etkä tiedä. Olen elämäni ohjaaja, en näyttelijä.
No hyvä tietää. Kerro sitten vielä se, että miksi kirjoittelet tänne ihmiselle jota et ikävöi etkä kaipaa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Jeesus! Voisitko tulla takaisin ja kertoa mitä tarkoitit ja mikä on kantasi esim. tasa-arvoon ja muihin nykyajan ismeihin?
Johan minä olen tullut! Täällä av:lla pyörin ja vastaan kaikkiin elämä ja kuoleman kysymyksiin.
terkuin ystäväsi jesse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jeesusta noihin tarvit?
Osaathan itsekin ajatella, eikö niin?
Jokainen normaalin empatiakyvyn omaava inhimillinen olento on lähtökohtaisesti tasa-arvon "kannattaja", mutta absoluuttisesti ei ikinä (esim. 5-vuotiaita lapsia seksiorjiksi myyvä henkilö ei tietenkään ole samanarvoinen kuin tavallinen, hyvään pyrkivä ja empaattinen henkilö eikä heitä pitäisikään kohdella tasa-arvoisesti ja toisaalta taas ihmistenkin keskuudessa vallitseva laumahierarkia on yleisesti hyväksytty ja sisäistetty, vaikka ei tasa-arvoista olekaan).
Ja mitä nykyaikaan tulee; tasa-arvo EI ole sama asia kuin TASAPÄISTÄMINEN.
Usein ihmiset sekoittavat nuo kaksi eri asiaa ja unohtavat koko tasa-arvon merkityksen sekä sen, ettei erilaisuus ole lähtökohtaisesti minkäänlainen tasa-arvo-ongelma eikä tasa-arvo vaadi tasapäistämistä.
Itseasiassa juuri se "tasa-arvoksi" verhottu tasapäistäminen voi olla pidemmällä tähtäimellä ongelma ja luoda kaaosta (on luonut jo, jos minulta kysytään).
Me ollaan maailman parhaat trollit, mutta sä oot vielä muakin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä te?
Parhaat trollit maailmassa av: lla. Vaatimattomuus ei ainakaan kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä te?
Parhaat trollit maailmassa av: lla. Vaatimattomuus ei ainakaan kiusaa.
Ai miten niin ketkä? Mun pitkäaikainen trolliystäväni tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Thanks.
Taidat sittenkin olla jokseenkin suutahteleva tosikko, ei hyvä.