Suihku illalla vai aamulla?
Kommentit (45)
Aloitatko päivän paskasena vai suihkunraikkaana?
Riippuu... joskus käyn vasta päivällä
Illalla tietenkin, että pääsee puhtaana vällyjen väliin. Aamulla ei todellakaan ehtisi tai edes viitsisi.
Itsellä erittäin rasvoittuvat hiukset niin pakko on aamulla käydä. Mutta tietenkin jos on ollut oikein työläs päivä ja olen hikoillut paljon niin sitten käyn myös illalla, sama pätee jos oon paskahommiin joutunu
Vierailija kirjoitti:
Aloitatko päivän paskasena vai suihkunraikkaana?[/
Menetkö nukkumaan paskaisena vai suihkunraikaana omiin lakanoihisi? Ja jos illalla olet käynyt suihkussa, tuskin olet aamulla kovin paskainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö nukkumaan paskaisena vai suihkunraikaana omiin lakanoihisi? Ja jos illalla olet käynyt suihkussa, tuskin olet aamulla kovin paskainen.
Siistiä sisätyötä tekevä ei päivässä niin "paskaiseksi" muutu.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla pillulimat pois kyrvästä.
Ihanaa että sulla on tyttöystävä! tapasitte varmaan täällä vauva-palstalla?
Sekä että. Ja tarpeen mukaan päivälläkin.
Molemmat, mutta mieluummin aamulla, ei lähde päivä muuten käyntiin ollenkaan.
Suihku herättää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta yöllä muuttuu? "Aloitatko päivän paskasena vai suihkunraikkaana?"
Öisin paras pimeässä kylpyhuoneessa kun valosuihku valaisee vähän.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla pillulimat pois kyrvästä.
hei anteeksi kun olin tossa aiemmin törkeä sulle, ethän sä sellaista kai ansaitse. joten sori.
Ihanko oikeasti on yleinenkin tapa käydä suihkussa monta kertaa päivässä? Mitä ihmettä te teette jos se on tarpeen?
käyn aamulla suihkussa. ja töiden jälkeen jos oli raskas päivä. mua nolottaa kertoa näin tavallisia asioita mutta jaetaan. pesen myös hampaat aamuin ja illoin, öisin mä nukun ja näen uniakin joskus ,aamuisin mä sit juon ihan kahvia , puen päälle, sen suihkun jälkeen, ja lähden töihin. mä en ole koskaan kertonut tästä kellekään, tuntuu helpottavalta jakaa teille tää. mä huomaan, että tää on ihan yleistä eikä tässä ole mitään hävettävää!
Ole ylpeä päivärutiineistasi suomalainen!
Ei tulisi mieleenikään mennä aamulla laitetut dödöt kainalossa nukkumaan. Ja toisaalta ei tulisi mieleenkään mennä yön jälkeen töihin ilman suihkua. Yöllä elimistö erittää kuona-aineita ulos, minkä huomaa kyllä muustakin kuin hengityksestä. Ihminen hautuu peiton alla, jopa hikoilee yön aikana.
Sillä aikaa kun käyn suihkussa, tuuletan makuuhuoneen ja myös sänky saa tuulettua, sitä ei pedata.
Sellainen tunkkainen vivahdus ihoon jää, jos ei aamulla peseydy.
Suositeltavaa on käydä iltaisin suihkussa, koska iho uusiutuu yön aikana. Kaksi kertaa päivässä on liikaa.
Suihku herättää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta epäsiistiä työtä tekevä ei muutu yöllä niin paskaiseksi, etteikö voisi lähteä töihin ilman suihkua.
aamulla JA illalla puuttui vaihtoehdoista?