Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkulapsen yh-äiti: harrastatko seksiä tapailukumppaneidesi kanssa kun lapsi nukkuu toisessa huoneessa?

Vierailija
08.05.2017 |

Kaverimieheni kertoi olleensa tällaisessa tilanteessa, jossa nainen oli halunnut seksiä olohuoneessa lapsen nukkuessa vain yhden oven takana yöuniaan. Nainen oli vielä ollut tosi äänekäs ja lapsi lopulta herännyt kesken kaiken. Nainen oli väittänyt ettei lapsi herää.. Eli oli varmaan muidenkin kanssa harrastanut samaa. Itselläni ei ole edes lapsia mutta tuli jotenkin huono mieli tästä lapsen puolesta. Olenko jotenkin liian tiukkis?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuvittelet pienten lasten vanhempien harrastavan seksiä, jos ei viereisessä huoneessa? Oli se kumppani sitten se lapsen toinen vanhempi, uusi puoliso tai vasta seurustelukumppani, niin eipä siinä paljon vaihtoehtoja lasten ollessa pieniä ole.

Vierailija
2/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kuvittelet pienten lasten vanhempien harrastavan seksiä, jos ei viereisessä huoneessa? Oli se kumppani sitten se lapsen toinen vanhempi, uusi puoliso tai vasta seurustelukumppani, niin eipä siinä paljon vaihtoehtoja lasten ollessa pieniä ole.

Kuvittelen, että vanhemmat pyrkisivät ainakin olemaan hiljaa, jotta pienen lapsen ei tarvitse miettiä miksi äiti huutaa/voihkii oudosti. Ja kuvittelisin myös, että jos itse olisin yh, en harrastaisi seksiä jokaisen tapailumiehen kanssa vaan odottaisin suhteen muuttumista vakavammaksi ja sitä hetkeä, kun muut tapailut jätetään pois. Tämä siksi että lapsen äitiä paneva mies olisi sitten lapsenkin kannalta edes jotenkin turvallinen ja pysyvä ihminen. Mutta enhän minä näistä toki mitään tiedä, kun ei ole omaa kokemusta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile miehiä niin, että lapsi voi vahingossakaan nähdä koko hyyppää.

Eli en tuo mun luo jos lapsi on himassa.

Ei toi tosin oo enää ihan pieni -7-vuotias-, mutta ei ole ikinä nähnyt yhtäkään miestä jota olen joskus tai useamminkin nussinut.

Vierailija
4/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran harrastamaan juuri näin kun kesken kaiken naisen lapsi oli ilmestynyt ovelle. En huomannut kun olin selin, mutta nainen oli ratsastaessaan hoksannut. Lapsi säikähti, homma seis ja lasta rauhoittamaan. Onneksi oli pimeää. Nainen sai uskoteltua, että oli jumpannut yksin ja homma pääsi jatkumaan hieman varovaisemmalla tempolla. Nyt jo naurattaa.

Vierailija
5/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastanut sinkkuna, kun en olisi edes tuonut kotiin miehiä joiden kanssa juttu ei ole vakava ja joita en halua esitellä lapsilleni.

Olen yhä yh, mutta naimisissa ja aviomieheni kanssa kyllä harrastetaan seksiä, kun lapset nukkuu viereisessä huoneessa.

Vierailija
6/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen, että vanhemmat pyrkisivät ainakin olemaan hiljaa, jotta pienen lapsen ei tarvitse miettiä miksi äiti huutaa/voihkii oudosti. Ja kuvittelisin myös, että jos itse olisin yh, en harrastaisi seksiä jokaisen tapailumiehen kanssa vaan odottaisin suhteen muuttumista vakavammaksi ja sitä hetkeä, kun muut tapailut jätetään pois. Tämä siksi että lapsen äitiä paneva mies olisi sitten lapsenkin kannalta edes jotenkin turvallinen ja pysyvä ihminen. Mutta enhän minä näistä toki mitään tiedä, kun ei ole omaa kokemusta.

ap

Virhe on ylipäätään tuoda mitään äijiä sen lapsen himaan (lapsen ollessa kotona) kovin nopeasti, ihan sama vaikka et sen "tapailumiehen" kanssa vielä seksiä harrastaisi.

Ja sitten toisaalta on aivan yks paskan hailee, vaikka osallistuisit jonopanoon ja bdsm-orgioihin, jos lapsi ei ole lähimaillakaan.

Vierailija
7/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Eikä tuossa ole käynyt mitään haittaa lapselle.

Vierailija
8/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ainakin nukkuu samassa huoneessa 4v kun pieni kämppä ja hyvin on kelvannut. Joten ei miehet sitä ainakaan arista vaikka lapsi siinä.

Vierailija
9/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakisuhteessa ja kyllä me yöllä harrastetaan seksiä kun lapsi nukkuu. Muutenhan meillä ei olisi lainkaan seksiä, niin kuin ei muissakaan lapsiperheissä. Hyvin, hyvin hiljaa tietysti. Näillä mennään.

Vierailija
10/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan lasten isän kanssa harrastanut kotona seksiä kun lapset nukkuu. Millä te muuten luulette että niitä lapsia lisää voi tehdä jos on jo yksi.

Vai ootteko luulleet että teidän vanhemmat ei oo harrastanu seksiä kun te ootte nukkunu?

Vierailija
11/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko yh:lla yksinhuoltajaa vai yhteishuoltajaa? Mikset voinut kirjoittaa eronnut pienen lapsen äiti? Mitä huoltajuus tuohon vaikuttaa??

Vierailija
12/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Virhe on ylipäätään tuoda mitään äijiä sen lapsen himaan (lapsen ollessa kotona) kovin nopeasti, ihan sama vaikka et sen "tapailumiehen" kanssa vielä seksiä harrastaisi.

Ja sitten toisaalta on aivan yks paskan hailee, vaikka osallistuisit jonopanoon ja bdsm-orgioihin, jos lapsi ei ole lähimaillakaan.

Tällä naisella ei kuulemma ollut tukiverkkoa eikä yleensä saanut lasta hoitoon. Nainen siis yh ja lapsi reilusti alle kouluikäinen, jota ei voi jättää yksin ollenkaan. En minäkään toki sitä mieti, mitä aikuiset ihmiset tekevät silloin kun lapset eivät ole näkemässä, ja ymmärrän että seksiä tekee tietysti mieli vaikka kuinka olisi yh. Jäi vain mietityttämään, kuinka tavallista se on että tuodaan kotiin eri miehiä (nainen oli suoraan kertonut tapailevansa useita miehiä samaan aikaan) ja harrastetaan äänekästä seksiä lapsen ollessa kotona.

ap

Vierailija
13/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko yh:lla yksinhuoltajaa vai yhteishuoltajaa? Mikset voinut kirjoittaa eronnut pienen lapsen äiti? Mitä huoltajuus tuohon vaikuttaa??

Yksinhuoltajaa tarkoitan. Edellisestä viestistä selviää, miten se liittyy aiheeseen.

ap

Vierailija
14/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tätä av kaksinaismoralismia. Aina sanotaan että lapsella on oikeus tuoda kotiin ketä haluaa ja harrastaa vaikka seksiä ja se on lapsen oikeus mutta jos vanhempi tekee tätä niin helvetti on irti. Av:lla vanhemman pitää muuttua seksuaalittomaksi olioksi joka elää vain lapsilleen.

Vierailija
15/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän yh välttämättä ole ikinä missään suhteessa ollutkaan, vahinkoja sattuu myös yhden yön jutuissa. Yh kuvaa tilannetta parhaiten, sinä saivartelija tiedät itsekin, että puhekielessä nimitystä yh käytetään oli huoltomuoto mikä tahansa.

Vierailija
16/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tällä naisella ei kuulemma ollut tukiverkkoa eikä yleensä saanut lasta hoitoon. Nainen siis yh ja lapsi reilusti alle kouluikäinen, jota ei voi jättää yksin ollenkaan. En minäkään toki sitä mieti, mitä aikuiset ihmiset tekevät silloin kun lapset eivät ole näkemässä, ja ymmärrän että seksiä tekee tietysti mieli vaikka kuinka olisi yh. Jäi vain mietityttämään, kuinka tavallista se on että tuodaan kotiin eri miehiä (nainen oli suoraan kertonut tapailevansa useita miehiä samaan aikaan) ja harrastetaan äänekästä seksiä lapsen ollessa kotona.

ap

Tuskin ja toivottavasti on mitenkään tavallista.

Lapsellehan toi on ahdistavaa ja traumatisoivaakin, jos kotona ramppaa tuntemattomia miehiä ja varsinkin jos näkee äidin aina halailevan/pussailevan niitä ja jotain kyhnytystä yms.

Eri miesten kanssa siis, sitten tietenkin eri juttu jos on parisuhteessa ja lapsikin jo tuntee miehen, luottaa tähän jne.

Alkuunhan lapsi voi kokea uuden miehen jopa uhkaksi.

Vierailija
17/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on olla puhdas ja siisti mutta se ei liene ongelma jos olette menossa hoteliin. Otat vain mukaan omat kortsut ja liukkarit.

Vierailija
18/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte nukkua, piirretyt pyörimään. Itse ainakin aika monta miestä hoitanut kun muumit tai fröbelin palikat pyörinyt olkkarissa.

Vierailija
19/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullä onko ohminen yh vai naimisissa, ei ole sen suhteen mitään merkitystä, harrastaako seksiä vai ei. Kotonahan sitä kaikki lapsiperheet joutuvat harrastamaan. Eimuuta kuin pitää odottaa, että lapsi nukkuu ja laittaa ovi varmuuden vuoksi lukkoon ja olla hiljaa. Vai ajattelitko, että lasten vanhemmat eivät harrasta enää seksiä...

Vierailija
20/31 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverimieheni kertoi olleensa tällaisessa tilanteessa, jossa nainen oli halunnut seksiä olohuoneessa lapsen nukkuessa vain yhden oven takana yöuniaan. Nainen oli vielä ollut tosi äänekäs ja lapsi lopulta herännyt kesken kaiken. Nainen oli väittänyt ettei lapsi herää.. Eli oli varmaan muidenkin kanssa harrastanut samaa. Itselläni ei ole edes lapsia mutta tuli jotenkin huono mieli tästä lapsen puolesta. Olenko jotenkin liian tiukkis?

Tuollaisesta kuuluukin tulla huono mieli lapsen puolesta,

lapsi kärsii ja kituu jos hänen äitinsä on seksuaalinen olento.

Se on väärin!

Pikkulasten äitien tulee kuivua pystyyn ruosteisten rattaidensa äärelle. Heillä ei pidä oleman muuta elämää kuin lapsen katseleminen palvoen, jättivaippapaketti kainalossa, silmänaluset tummina, meikittä ja mustissa suruvaatteissa,

hiukset likaisina, mieluiten ihan lyhyiksi leikattuna, kastellen kyynelillään lapsen iltakeiton ja toivotellen kaverimiehelle siunattua yötä.

Joa äiti katsahtaa mieheen sillä tavalla irstaasti,

tulee hänelle teroittaa mieleen, että äidit eivät ole olemassa itseään varten, he ovat olemassa vain lapsiaan varten,

siveinä ja vaisusti hymyilevänä, puhuen kauniita, opettavaisia asioita samalla aksentilla kuin Titi-nalle.

Vankeustuomio haureudesta moiselle äidin irvikuvalle,

joka kuvitteli saavansa inhan fyysisen kosketuksen omaksi mielihyväkseen jostain "kaverimiehestä".

Hyi. Ei äideillä ole kavereita, vain vihollisia.

Äidin pahin vihollinen on kiukkuinen, vaarallisen kostonhimoinen etäisä. Keskittyköön äiti kuuntelemaan häntä ja juoskoon hädissään toimittelemaan niitä asioita, mitä etäisä käskee.

Äidin toiseksi pahin vihollinen, neuvolantäti osaa myös kertoa hänelle, mitä kaikkia virheitä hänessä on.

Kolmanneksi pahin vihollinen on lastensuojelu. Sinne vaan soittoa, niin kyllä loppuu kaikkien mielen pahoittava sängyssä puuhastelu äidiltä - varsinkin kun on alaikäisiä samassa rakennuksessa.

Äidin sänkykäyttäytyminen ja olohuonepuheet on julkista tietoa. Hyvä kun ilmiannoit tämän luopion, huolestunut ap.

Kyllä tuollaiset äidit on saatava ruotuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme