Pikkulapsen yh-äiti: harrastatko seksiä tapailukumppaneidesi kanssa kun lapsi nukkuu toisessa huoneessa?
Kaverimieheni kertoi olleensa tällaisessa tilanteessa, jossa nainen oli halunnut seksiä olohuoneessa lapsen nukkuessa vain yhden oven takana yöuniaan. Nainen oli vielä ollut tosi äänekäs ja lapsi lopulta herännyt kesken kaiken. Nainen oli väittänyt ettei lapsi herää.. Eli oli varmaan muidenkin kanssa harrastanut samaa. Itselläni ei ole edes lapsia mutta tuli jotenkin huono mieli tästä lapsen puolesta. Olenko jotenkin liian tiukkis?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kuvittelet pienten lasten vanhempien harrastavan seksiä, jos ei viereisessä huoneessa? Oli se kumppani sitten se lapsen toinen vanhempi, uusi puoliso tai vasta seurustelukumppani, niin eipä siinä paljon vaihtoehtoja lasten ollessa pieniä ole.
Kuvittelen, että vanhemmat pyrkisivät ainakin olemaan hiljaa, jotta pienen lapsen ei tarvitse miettiä miksi äiti huutaa/voihkii oudosti. Ja kuvittelisin myös, että jos itse olisin yh, en harrastaisi seksiä jokaisen tapailumiehen kanssa vaan odottaisin suhteen muuttumista vakavammaksi ja sitä hetkeä, kun muut tapailut jätetään pois. Tämä siksi että lapsen äitiä paneva mies olisi sitten lapsenkin kannalta edes jotenkin turvallinen ja pysyvä ihminen. Mutta enhän minä näistä toki mitään tiedä, kun ei ole omaa kokemusta.
ap
Virhe on ylipäätään tuoda mitään äijiä sen lapsen himaan (lapsen ollessa kotona) kovin nopeasti, ihan sama vaikka et sen "tapailumiehen" kanssa vielä seksiä harrastaisi.
Ja sitten toisaalta on aivan yks paskan hailee, vaikka osallistuisit jonopanoon ja bdsm-orgioihin, jos lapsi ei ole lähimaillakaan.
Tätä av kaksinaismoralismia. Aina sanotaan että lapsella on oikeus tuoda kotiin ketä haluaa ja harrastaa vaikka seksiä ja se on lapsen oikeus mutta jos vanhempi tekee tätä niin helvetti on irti. Av:lla vanhemman pitää muuttua seksuaalittomaksi olioksi joka elää vain lapsilleen.
Ei mun lapsi kyllä saa tulevaisuudessa tuoda kotiin ihan ketä vaan haluaa ja milloin vaan haluaa enkä seksiäkään kovin nuorena toivo harrastavan.
Se on lapsen lapsuuden ja koko loppuelämän psyykkeen turvaamista, ettei kovin helposti raahaa himaan miehiä.
Kodin pitää olla turvasatama eikä mikään ahdistava mesta, missä vaihtuvat miehet hengaa hessukalsareissaan lapsen äidin perässä, siksi varovaisuutta ja kärsivällisyyttä näihin asioihin.
Alun tapailun voi hoitaa, kun lapsi on isällään/mummolassa/kummilla/kaverilla jne.
Seksuaalittomaksi olennoksi ei tarvitse muuttua, en ole itsekään muuttunut enkä seksuaalisuuttani "offille" saa, mutta toki seksuaalisuuden toteuttaminen on pienen lapsen yksinhuoltajana ollut pitkälti masturboimista.
En mä tiedä mikä pakko saada just sitä toisen ihmisen lihaa, jos ei edes ole varsinaisesti miestä vaan on sinkku.
Sinkkunahan seksielämä on muutenkin pitkälti masturboimista, oli sitten lasta tai ei.
Vain lapsilleen eläminen on vaarallista ja vakaassa parisuhteessa olevalle suorastaan traagista (suhde ei voi hyvin ja se on lapsenkin etu kuitenkin, jos aikuisilla on hyvä ja turvallinen suhde keskenään).
Lapset on kuitenkin "vain" osa elämää eivätkä mitään johtotähtiä, mutta tottakai lapsen lapsuutta täytyy suojella ja pitää koti turvallisena ja lämpimänä paikkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverimieheni kertoi olleensa tällaisessa tilanteessa, jossa nainen oli halunnut seksiä olohuoneessa lapsen nukkuessa vain yhden oven takana yöuniaan. Nainen oli vielä ollut tosi äänekäs ja lapsi lopulta herännyt kesken kaiken. Nainen oli väittänyt ettei lapsi herää.. Eli oli varmaan muidenkin kanssa harrastanut samaa. Itselläni ei ole edes lapsia mutta tuli jotenkin huono mieli tästä lapsen puolesta. Olenko jotenkin liian tiukkis?
Tuollaisesta kuuluukin tulla huono mieli lapsen puolesta,
lapsi kärsii ja kituu jos hänen äitinsä on seksuaalinen olento.
Se on väärin!Pikkulasten äitien tulee kuivua pystyyn ruosteisten rattaidensa äärelle. Heillä ei pidä oleman muuta elämää kuin lapsen katseleminen palvoen, jättivaippapaketti kainalossa, silmänaluset tummina, meikittä ja mustissa suruvaatteissa,
hiukset likaisina, mieluiten ihan lyhyiksi leikattuna, kastellen kyynelillään lapsen iltakeiton ja toivotellen kaverimiehelle siunattua yötä.
Joa äiti katsahtaa mieheen sillä tavalla irstaasti,
tulee hänelle teroittaa mieleen, että äidit eivät ole olemassa itseään varten, he ovat olemassa vain lapsiaan varten,
siveinä ja vaisusti hymyilevänä, puhuen kauniita, opettavaisia asioita samalla aksentilla kuin Titi-nalle.
Vankeustuomio haureudesta moiselle äidin irvikuvalle,
joka kuvitteli saavansa inhan fyysisen kosketuksen omaksi mielihyväkseen jostain "kaverimiehestä".
Hyi. Ei äideillä ole kavereita, vain vihollisia.Äidin pahin vihollinen on kiukkuinen, vaarallisen kostonhimoinen etäisä. Keskittyköön äiti kuuntelemaan häntä ja juoskoon hädissään toimittelemaan niitä asioita, mitä etäisä käskee.
Äidin toiseksi pahin vihollinen, neuvolantäti osaa myös kertoa hänelle, mitä kaikkia virheitä hänessä on.
Kolmanneksi pahin vihollinen on lastensuojelu. Sinne vaan soittoa, niin kyllä loppuu kaikkien mielen pahoittava sängyssä puuhastelu äidiltä - varsinkin kun on alaikäisiä samassa rakennuksessa.
Äidin sänkykäyttäytyminen ja olohuonepuheet on julkista tietoa. Hyvä kun ilmiannoit tämän luopion, huolestunut ap.
Kyllä tuollaiset äidit on saatava ruotuun.
Täydellinen kuvaus siitä mitä äiti ihmiseltä odotetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kuvittelet pienten lasten vanhempien harrastavan seksiä, jos ei viereisessä huoneessa? Oli se kumppani sitten se lapsen toinen vanhempi, uusi puoliso tai vasta seurustelukumppani, niin eipä siinä paljon vaihtoehtoja lasten ollessa pieniä ole.
Kuvittelen, että vanhemmat pyrkisivät ainakin olemaan hiljaa, jotta pienen lapsen ei tarvitse miettiä miksi äiti huutaa/voihkii oudosti. Ja kuvittelisin myös, että jos itse olisin yh, en harrastaisi seksiä jokaisen tapailumiehen kanssa vaan odottaisin suhteen muuttumista vakavammaksi ja sitä hetkeä, kun muut tapailut jätetään pois. Tämä siksi että lapsen äitiä paneva mies olisi sitten lapsenkin kannalta edes jotenkin turvallinen ja pysyvä ihminen. Mutta enhän minä näistä toki mitään tiedä, kun ei ole omaa kokemusta.
ap
Virhe on ylipäätään tuoda mitään äijiä sen lapsen himaan (lapsen ollessa kotona) kovin nopeasti, ihan sama vaikka et sen "tapailumiehen" kanssa vielä seksiä harrastaisi.
Ja sitten toisaalta on aivan yks paskan hailee, vaikka osallistuisit jonopanoon ja bdsm-orgioihin, jos lapsi ei ole lähimaillakaan.
Tätä av kaksinaismoralismia. Aina sanotaan että lapsella on oikeus tuoda kotiin ketä haluaa ja harrastaa vaikka seksiä ja se on lapsen oikeus mutta jos vanhempi tekee tätä niin helvetti on irti. Av:lla vanhemman pitää muuttua seksuaalittomaksi olioksi joka elää vain lapsilleen.
Ei mun lapsi kyllä saa tulevaisuudessa tuoda kotiin ihan ketä vaan haluaa ja milloin vaan haluaa enkä seksiäkään kovin nuorena toivo harrastavan.
Se on lapsen lapsuuden ja koko loppuelämän psyykkeen turvaamista, ettei kovin helposti raahaa himaan miehiä.
Kodin pitää olla turvasatama eikä mikään ahdistava mesta, missä vaihtuvat miehet hengaa hessukalsareissaan lapsen äidin perässä, siksi varovaisuutta ja kärsivällisyyttä näihin asioihin.
Alun tapailun voi hoitaa, kun lapsi on isällään/mummolassa/kummilla/kaverilla jne.
Seksuaalittomaksi olennoksi ei tarvitse muuttua, en ole itsekään muuttunut enkä seksuaalisuuttani "offille" saa, mutta toki seksuaalisuuden toteuttaminen on pienen lapsen yksinhuoltajana ollut pitkälti masturboimista.
En mä tiedä mikä pakko saada just sitä toisen ihmisen lihaa, jos ei edes ole varsinaisesti miestä vaan on sinkku.
Sinkkunahan seksielämä on muutenkin pitkälti masturboimista, oli sitten lasta tai ei.Vain lapsilleen eläminen on vaarallista ja vakaassa parisuhteessa olevalle suorastaan traagista (suhde ei voi hyvin ja se on lapsenkin etu kuitenkin, jos aikuisilla on hyvä ja turvallinen suhde keskenään).
Lapset on kuitenkin "vain" osa elämää eivätkä mitään johtotähtiä, mutta tottakai lapsen lapsuutta täytyy suojella ja pitää koti turvallisena ja lämpimänä paikkana.
Nyt projisoit omaa sinkkuelämääsi muihin. Sillon kun olin sinkku minulla oli useampi vakipano ja muutamia yhden yön suhteita. Harvoin masturboin edes silloin koska olen todella seksuaalinen ihminen ja kaipaan sitä toisen kosketusta. Masturboiminen ei tyydytä. Ja aikoinaan kun lapsen isän kanssa erosin aika nopeasti löysin taas vakipanoja joita kävin tapaamassa ja jotka kävi meillä. Yleensä kun lapsi oli isällään mutta joskus niin että lapsi nukkui viereisessä huoneessa. Ja hyvä ihminen tuosta minun kasvoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sinkkunahan seksielämä on muutenkin pitkälti masturboimista, oli sitten lasta tai ei.Vain lapsilleen eläminen on vaarallista ja vakaassa parisuhteessa olevalle suorastaan traagista (suhde ei voi hyvin ja se on lapsenkin etu kuitenkin, jos aikuisilla on hyvä ja turvallinen suhde keskenään).
Lapset on kuitenkin "vain" osa elämää eivätkä mitään johtotähtiä, mutta tottakai lapsen lapsuutta täytyy suojella ja pitää koti turvallisena ja lämpimänä paikkana.Nyt projisoit omaa sinkkuelämääsi muihin. Sillon kun olin sinkku minulla oli useampi vakipano ja muutamia yhden yön suhteita. Harvoin masturboin edes silloin koska olen todella seksuaalinen ihminen ja kaipaan sitä toisen kosketusta. Masturboiminen ei tyydytä. Ja aikoinaan kun lapsen isän kanssa erosin aika nopeasti löysin taas vakipanoja joita kävin tapaamassa ja jotka kävi meillä. Yleensä kun lapsi oli isällään mutta joskus niin että lapsi nukkui viereisessä huoneessa. Ja hyvä ihminen tuosta minun kasvoi.
Kuulostaa normaalilta.
Minusta kieltäymys ei ole hyväksi ihmiselle. Selibaatti on epäinhimillinen vaatimus äidillekin, hänkin on ikäänkuin ihminen, onhan hänellä kuitenkin hormonitoimintaa, jos hypotalamus vaan toimii.
Äideille, varsinkin yh:ille voisi alkaa jakaa neuvolasta jotain jarrua, joka lamaisi aivojen hormonituotannosta vastaavan rauhasen.
Jos siis yh-äitien seksuaalisuus on väärin yhteiskuntaa kohtaan.
Ei olisi tullut mieleenkään. Ei äidillä eikä isällä ole mitään oikeutta tuoda satunnaisia seksikumppaneita kotiin lasten ollessa paikalla.
Silloin kun lapset on toisen vanhemman luona on eri asia tai vaikka isovanhempien luona.
Kyllä sen verran pitää pystyä himonsa hillitsemään, ettei mamman tai papan tartte huor*ta koko kylän surkupummien kanssa lapsen aikana.
Normaali ihminen kun ei edes mene pan.emaan asuntoon jossa on pieniä lapsia, mikäli vanhempi ei kykene edes tuon verran ymmärtään lapsen parasta, niin fiksu ihminen ajattelee lapsen parasta ja heti soittaa apua.
On aivan eri asia jo jonkin aikaa ollut uusi puoliso joka on jo esitelty aiemmin lapselle.
En tosin ymmärtänyt miksi kysyit vain äideistä, sama asia isä tai äiti sama vastuu. Ei kumpikaan yksin lisääntynyt ole
Kun itse olin joku 7v se oli kauheinta ikinä. Hyi. Ymmärrän parisuhteessa olevat mutta en tapailusuhteessa olevia ei ei ei.
Meillä on viikko-viikko sopimus ja minulla ei ole mitään ongelmaa. Valtaosa miehiä, joita olen tapaillut näiden vuosien varrella, on myös jälkikasvua, joten kaikki ovat ymmärtäneet täysin.
Itse yhden vuoden pidin naapurin lasta luonani, itselleni oli samanikäinen ja meni siinä samalla. Siis lapsi tuli meillekin perjantaina ja äiti haki su . Siis joka toinen vkonloppu, joka toinen oli lapsi isällään.
Melkoinen raukka mieheksi tämä sinun "kaverimiehesi".
Kehtaakin valittaa kaikille tutuille, miten kauhea yh-äiti halusi häneltä *siis hyi! seksiä.
Kaverimies joutui naisen halujen takia inhottavaan tilanteeseen,
lapsi heräsi ja rääkäisi!
Olisi soittanut 112:een ja poliisille ja Iltalehteen.
On se nyt kumma kun yh-äidit riistää kaverimiesten vapauden ja pakottaa noloihin tilanteisiin.
Aika tapahtumaköyhää vissiin ollut frendipojan elämä tähän asti?
Yh-äidin tyttärenä esitän toiveen, jota en itse koskaan uskaltanut äidilleni esittää;
Älkää tuoko niitä yhden illan hoitoja saati jotain "vakipanoja" kotiin lastenne ollessa paikalla! Jos on pakko saada, hankkikaa lapselle hoitaja, tai mikäli lapsi on tarpeeksi vanha pärjätäkseen yksin kotona yön yli, menkää sen miehen luo. Lapselle voi olla traumatisoivaa jo pelkästään se, että keskellä yötä vessaan herätessään kuulee äidin makuuhuoneesta "outoja ääniä", tai vielä pahempaa, tuntemattoman miehen äänen. Lapselle tilanne on epämukava, vaikkei joutuisi edes todistamaan sitä varsinaista aktia.
Ja senkään jälkeen, kun lapsi tulee teini-ikään eikä seksuaalisuus varsinaisesti tätä enää "traumatisoi", ei niitä baarilöydöksiä kannata pilkun jälkeen vieläkään kotiin raahata, sillä mahdollisuus kiusallisiin tilanteisiin on vielä suurempi (nyt kun lapsi jopa ymmärtää mistä on kyse)...
Mm. eräs omina yläastevuosinani sattunut tapaus, kun olin valvonut viikonloppuna myöhään äidin ollessa "viihteellä", ja vähän ennen kuin olin aikeissa laittaa nukkumaan, kuulin kun ovi kävi – ja äitini perässä taloon asteli itselleni tuntematon mies. "Hitto!", ajattelin, sillä ensimmäisenä minulla kävi mielessä, että äitini suuttuu jos saa tietää minun valvoneen niin myöhään, enkä myöskään halunnut häiritä äitiäni ja tuota miestä, joten hiippailin huoneeni ovelle sulkeakseni sen kokonaan (jotta käytävästä käsin ei tiedä olenko enää hereillä). Siinä hiippaillessani ehdin kuulla käytävästä perus kännistä puhetta, tyyliin; "ei tässä mitään, he-hei mennään vaan, eihaittaaeihaittaa, on se jo nukkumassa", mutta ennen kuin ehdin painaa oven hiljaa kiinni, tämä äidin miesseuralainen törmäsikin huoneeni ovea päin niin, että se aukesi – ja siinä tuijotettiin silmät suurina varmaan elämäni kiusallisimmat sekunnit toisiamme minä; ihan veetun säikähtänyt teini, tämä pöllämystynyt tuntematon mies ja miehen kainalossa kihertänyt n. 45-vuotias äitini. Hiljaisuuden rikkoi viimein tämä mies, joka ojensi minulle kätensä ja nolona esitteli itsensä, tyyliin; "Jore". Tuskin tuolloin 14-15-vuotiaana mitään moita kummempaa vastasin, ja siitä äitini siirtyikin raahaamaan miestä pois ("me nyt mennään tästä~"), jolloin suljin oven ja laitoin nukkumaan. En kuitenkaan ehtinyt saada unen päästä kiinni, kun äiti jo muutaman minuutin päästä avasi huoneeni oven ja tuli typeränä selittelemään "hei sori hei, kaikki okei? *hihihi*" ja näyttipä lähtiessään vielä peukkua ja yritti kai silmääkin iskeä (eipä siltä humalalta saanut selvää).
En tiedä mitä sen jälkeen tapahtui, koska olen aina ollut nopea nukahtamaan ja nukahdettuani nukun kuin tukki – Luojan kiitos!! – mutta vielä näin 10 vuotta jälkeenpäinkin oksettaa tuo tapaus (ja kaikki muutkin vastaavat sattumukset).
Jos aloittajaa huolestuttaa tilanne niin kysykööt siitä viranomaisilta ja tehkööt tarvittaessa lastensuojeluilmoituksen. Yksinhuoltajilla on kuitenkin edelleen oikeus harrastaa seksiä jopa omassa kotonaan, kunhan lapset ei joudu mukaan tilanteeseen.
Moralisointia voi sitten harrastaa muualla. Eivät lapset ole yhtäkkiä muuttuneet vahingossa seksin näkemisestä hajoaviksi posliininukeiksi. Ei niin kovin kauan aikaa sitten ahtaamman asumisen vuoksi seksin näkeminen perheessä oli paljon tavallisempaa.
Kun olin ekaluokkalainen, minulla oli yksi kaveri jonka äiti oli vähän viinaan menevä yh. Kerran kävimme heillä koulupäivän jälkeen ja äiti oli keittiön lattialla paneskelemassa jonkun miehen kanssa. Tyttö kysyi äidiltään jotain ja äiti vastasi ihan kuin business as usual. Minä olin silloin vielä niin viaton, etten edes ymmärtänyt mistä on kyse, tajusin vasta jälkeenpäin, kun olin hieman vanhempi.
Tuo sama tyttö puhui joskus siitä, että haluaisi muttaa lastenkotiin. Sitten yhtenä päivänä tyttö oli häipynyt ja äiti kyseli minultakin, olenko nähnyt tyttöä. Toivon, että pääsi sinne lastenkotiin mistä oli haaveillut.
Valitettavasti tuo juoppo yh lisääntyi vielä myöhemminkin.