Putkiremontin takia wc- ja kylpyhuonetilat kellarissa, tänään sinne olikin sitten vaihtunut avaimet
Lapsella vatsatauti ja meillä ei käytössä kuin keittiön vesipiste. Soitin huoltoon, heillä ei kuulemma ole uusia avaimia, käskivät huomenna soitella isännöitsijälle. Ei auttanut kun laittaa lapsi oksentamaan ämpäriin. En tiedä missä pesen. Itku tulee.
Kommentit (8)
No just just, missä te muka käytte vessassa?
Vierailija kirjoitti:
No ei kai auta kun antaa lasten tehdä tarpeensa johonkin ämpäriin. Lähellä on kauppakeskus, johon kai mä ja mies voidaan mennä. Oon kyllä ihan älyttömän vihainen, etteivät voineet yhtään miettiä meitä huollossa/isännöinnissä, asia oli heillä kyllä tiedossa. Ja meidän kylppäriremontti johtuu yhtiöstä, ei siis meidän oma remontti.
Vierailija kirjoitti:
Missä käytte vessassa?
Josko se ämpäri..
Meillä on kanssa alkamassa putkiremppa ja v*tuttaa jo valmiiksi aivan kympillä.
Jos suomessa oltaisiin viisaita, ei käytettäisi turhaan rahaa mihinkään putkiremontteihin vaan talot räjäytettäisiin maan tasalle ja rakennettaisiin uudet tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos suomessa oltaisiin viisaita, ei käytettäisi turhaan rahaa mihinkään putkiremontteihin vaan talot räjäytettäisiin maan tasalle ja rakennettaisiin uudet tilalle.
Joo nää uudet hometalot onkin paljon parempia. Äänieristyskin huippuluokkaa. Eiku...
Tällä hetkellä rakennetaan helkutin huonosti. Olen sihteerinä LVI-alalla ja meidän insinöörit sanoo, etteivät muuttaisi juuri mihinkään tämän kaupungin uusiin taloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai auta kun antaa lasten tehdä tarpeensa johonkin ämpäriin. Lähellä on kauppakeskus, johon kai mä ja mies voidaan mennä. Oon kyllä ihan älyttömän vihainen, etteivät voineet yhtään miettiä meitä huollossa/isännöinnissä, asia oli heillä kyllä tiedossa. Ja meidän kylppäriremontti johtuu yhtiöstä, ei siis meidän oma remontti.
no on kyllä enemmän kun paskasti hoidettu juttu taloyhtiön puolesta. vielä jos heidän teettämä remontti. valittaisin todellakin.
Missä käytte vessassa?