Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin mieheltä haluaako se tavata uudelleen

Vierailija
08.05.2017 |

Meni kolme päivää ennen kuin vastasi! Pahoitteli vastausviivettä ja sanoi että tottakai haluaa vielä tavata. Kertoi, että on ollut kiireitä.

Punnitsi tuona aikana että haluaako oikeasti, luulen. Onkohan peli ihan menetetty? Olenko miehelle kakkosvaihtoehto?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on ykkönen.

Vierailija
2/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE tavata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kovin kiinnostunut. Pitää sinua ihan ok:na. 

Jos mies on kiinnostunut, häntä ei pidä mikään erossa naisesta.

Vierailija
4/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää. No huh. Viestiin vastaamiseen menee se pari sekuntia eli mies oli kyllä todella kiireinen sitten. 😌

Vierailija
5/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ollut kiireitä.

Haluaa tavata.

Mitä et ymmärtänyt?

Vierailija
6/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina kans analysoin kaikkea ja mietin et haluaakohan se tavata haluaakohan se tutustua. Ja oon oppinut paljon. Mun neuvo siis: sovitte tapaamisen nyt ja jos vaikuttaa siltä että  mies keksii jotakin tekosyitä/kiireitä että ei pääsekkään niin sitten miestä ei vaan kiinnosta, uusia tulee, move on.

Vierailija
7/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sille taitaa takapimppi kelavata, mutta tuskin muuta haluaa. 

Vierailija
8/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next.

Vierailija
9/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä itse enää ehdottelisi uutta tapaamista. Ja jos uusi tapaaminen on jo sovittu, niin peruisin sen jonkun akuutin syyn takia. Tämän jälkeen en ehdottaisi uutta tapaamista, vaan odottaisin, jos mies ehdottaa.

Voi olla, että mies ei ole kiinnostunut, tai sitten on lukenut jonkun typerän neuvon ettei saa näyttää liian innokkaalta.

Vierailija
10/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä itse enää ehdottelisi uutta tapaamista. Ja jos uusi tapaaminen on jo sovittu, niin peruisin sen jonkun akuutin syyn takia. Tämän jälkeen en ehdottaisi uutta tapaamista, vaan odottaisin, jos mies ehdottaa.

Voi olla, että mies ei ole kiinnostunut, tai sitten on lukenut jonkun typerän neuvon ettei saa näyttää liian innokkaalta.

Ja itse jaat nyt samanlaisia typeriä neuvoa ap:lle. Äly hoi.

Vierailija
11/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ainakaan ole mitenkään innosta puhkuen sinusta kinnostunut.

Vierailija
12/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi sulle vaan dorka :)

Vierailija
13/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut. Uutta onkeen.

Vierailija
14/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kovin kiinnostunut. Pitää sinua ihan ok:na. 

Jos mies on kiinnostunut, häntä ei pidä mikään erossa naisesta.

ja siinä vaiheessa nainen juokseekin jo pakoon. Valitse sitten siitä miten kannattaa toimia.

Vierailija
15/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne A Voi olla, että mies ei ole kiinnostunut

Tilanne B tai sitten on lukenut jonkun typerän neuvon ettei saa näyttää liian innokkaalta

2 p askaa vaihtiehtoa. Älyhoi... jos noilla korteilla on pelattava niin sit pelataan dorkapeliä...

A vaihtoehdon kohdalla ei oo mitään väliä, koska miestä ei kiinnosta tarpeeksi.

B vaihtoehdossa ei oo myöskään, kosk amies on juntti pelailija, jonka pitää maistaa omaa lääkettään

C Mitään miettimisiä ei tarvitsisi, jos juttu olis mennyt nappiin alusta alkaen.

Jos B vaihtoehdosta tulee vielä jotakin, niin aapee voi sanoa sille kuinka juntteja tollaset venailuleikit on, että siitäs sait takasit, että nyt ei enää pelailla vaan käyttäydytään niin kuin kiinnostuneen kuuluukin käyttäytyä.

Vierailija
16/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ylianalysoi. Tuskin se sua vielä rakastaa, mutta ei varmaan vihaakaan? Pitäisikö jo ensimmäisten treffien jälkeen olla varma tunteistaan? Entä sitten jos on jostain toisesta myös kiinnostunut, se voi mennä myös ohi (tai sitten ei). Tai sun oma kiinnostus hiipuu kun tutustuitte paremmin.

Hyvää tässä on se että ylipäätään itse olet kiinnostunut, nyt tarvitaan sen toisen osapuolen kiinnostus. Tiedän että on stressaavaa kun ei tiedä mitä tapathuu seuraavaksi, joten älä odota mitään. Todennäköisesti mitään ei tapahdu ja jos tapahtuu niin se on tosi jees.

Vierailija
17/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ylianalysoi. Tuskin se sua vielä rakastaa, mutta ei varmaan vihaakaan? Pitäisikö jo ensimmäisten treffien jälkeen olla varma tunteistaan? Entä sitten jos on jostain toisesta myös kiinnostunut, se voi mennä myös ohi (tai sitten ei). Tai sun oma kiinnostus hiipuu kun tutustuitte paremmin.

Hyvää tässä on se että ylipäätään itse olet kiinnostunut, nyt tarvitaan sen toisen osapuolen kiinnostus. Tiedän että on stressaavaa kun ei tiedä mitä tapathuu seuraavaksi, joten älä odota mitään. Todennäköisesti mitään ei tapahdu ja jos tapahtuu niin se on tosi jees.

miehen pitää olla täysin varma tunteistaan ja naisen prinsessa. Nainen taas saa pyörittää vaikka viittä miestä ja valita sen parhaan.

Vierailija
18/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne A Voi olla, että mies ei ole kiinnostunut

Tilanne B tai sitten on lukenut jonkun typerän neuvon ettei saa näyttää liian innokkaalta

2 p askaa vaihtiehtoa. Älyhoi... jos noilla korteilla on pelattava niin sit pelataan dorkapeliä...

A vaihtoehdon kohdalla ei oo mitään väliä, koska miestä ei kiinnosta tarpeeksi.

B vaihtoehdossa ei oo myöskään, kosk amies on juntti pelailija, jonka pitää maistaa omaa lääkettään

C Mitään miettimisiä ei tarvitsisi, jos juttu olis mennyt nappiin alusta alkaen.

Jos B vaihtoehdosta tulee vielä jotakin, niin aapee voi sanoa sille kuinka juntteja tollaset venailuleikit on, että siitäs sait takasit, että nyt ei enää pelailla vaan käyttäydytään niin kuin kiinnostuneen kuuluukin käyttäytyä.

Kai ymmärrät, että tämä rypemisesi antaa sinusta vielä typerämmän vaikutelman? Myönnä vain, että tällä kertaa päästit suustasi typerän kommentin. 

-teri

Vierailija
19/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kauhean rakastuneelta vaikuta, mutta voithan tavata. Ehkä on vain seksin perässä. Älä intoile äläkä mene sänkyyn, odota enemmän häneltä aloitteellisuutta ja mielenkiintoa nyt.

Toka treffien jälkeen älä missään nimessä enää tee aloitetta. Ja jos hänestä ei kuulu viimeistään seuraavana päivänä, move on.

Vierailija
20/20 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepou