Lapseni löi minua turpaan, mieheni katsoi vierestä nauraen
Meillä oli riitaa lapsen kanssa siitä, kuka siivoo vessan tällä kertaa. En käynyt lapseen käsiksi tai mitään vastaavaa, lähinnä kyse oli vain sanojen vaihtelusta. Kesken kaiken, lapsi tinttasi minua nyrkillä poskeen raivossaan. Mieheni näki kun nyrkki heilui ja katsoi vierestä sanomatta sanaakaan nauraen, kahvikuppi ja älypuhelin kourassa.
Mitenköhän tästä nyt edetä .. Ei kai auta muu kuin jatkaa elämää normaaliin tapaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenkö tilanne olisi pitänyt hoitaa?
Olisi. Mieheni kun on lupautunut puolustamaan minua.
Ap
Nytkö naiset ei enää ota vastuuta edes omien lastensa kasvatuksesta? Mihin teitä enää edes tarvitaan?
Vaikea ottaa vastuuta kasvatuksesta, kun kasvatettavana on ongelmalapsi ja mies ei osoita mitään tukea. Laitetaan sinut minun saappaisiin ja tulet varmasti hulluksi.
Ap
Mikä diagnoosi lapsellasi on? Jos ei ole diagnoosia niin siedätkin saada turpaasi. Jos oikeasti koet lapsesi ongelmalapseksi ilman diagnoosia, niin se ongelma on sinun päässäsi.
Vanhempia lyövä lapsi on aina ongelmalapsi. Samalla tavalla lapsia lyövä vanhempi on ongelmahuoltaja.
Ehei, lasta ei sanota ongelmalapseksi siksi, ettei kukaan ole kasvattanut ja opettanut tavoille. Itsellä kotona eriyislapsi ja kaikki mahdolliset tempaukset nähty. En silti ikinä tituleeraisi lastani ongelmalapseksi vaikka ongelmia löytyykin. Yksi lyöminen ei tee lapsesta ongelmalasta vaan lapsen, joka kohtasi ongelman johon ei ole opetettu terveitä selviytymiskeinoja. Karmeaa stigmatisointia. Tunnehallinta pitää oppia, se ei ole sisäsyntyistä.
Tää on sellanen aihe mistä ei saa puhua. Jos sä sanot vaikka lasulle että mitä jos mä meen väliin kun mun lapset tappelee ja mä joudun sen takia sairaalaan niin ne alkaa syyllitää mua ja alkaa että ai sun lapset tappelee ja miten useesti ja minkä takia ja kaikkee sellasta. Parempi pitää turpansa kiinni ihan joka asiasta sen mä oon oppinut ja vika on aina äidin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenkö tilanne olisi pitänyt hoitaa?
Olisi. Mieheni kun on lupautunut puolustamaan minua.
Ap
Nytkö naiset ei enää ota vastuuta edes omien lastensa kasvatuksesta? Mihin teitä enää edes tarvitaan?
Vaikea ottaa vastuuta kasvatuksesta, kun kasvatettavana on ongelmalapsi ja mies ei osoita mitään tukea. Laitetaan sinut minun saappaisiin ja tulet varmasti hulluksi.
Ap
Lapsesi joku uuniikki lumihiutale ja kukaan muu vanhemmista ei joudu painimaan vastaavien ongelmien kanssa?
Onpa ilkeää kommentointia taas. Jos ap ei tiedä miten ratkaista tilanne, niin mitä sä siihen tuut päätäsi aukomaan? Anna toimiva resepti ongelmanratkaisuun tai ole hiljaa. Kun ap:n miehestäkään ei tueksi ole.
Vaikea tietää mikä tälläisen provoilijan oikea ongelma on.
Sulla se ongelma on, kun et osaa auttaa, mutta tulet nimittelemään tänne aloittajan lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia tälläset ihmiset pääsee lisääntymään?
Idioluutio kehittyy.
Enemmänkin mietin sitä useiden ketjun kommentoijien kohdalla.
Yks lyönti poskeen ja väität, että sait turpaansi :DDDD Ansaitsit sen kun et pysty edes vastaamaan tilanteeseen.
"Kahvikuppi ja älypuhelin kourassa" :D Tämä oli tärkeä huomautus, sillä jos juttu olisi ollut keksitty, olisi miehen kädessä ollut vain kahvikuppi kuten kaikissa vanhoissa saduissa.