Lapseni löi minua turpaan, mieheni katsoi vierestä nauraen
Meillä oli riitaa lapsen kanssa siitä, kuka siivoo vessan tällä kertaa. En käynyt lapseen käsiksi tai mitään vastaavaa, lähinnä kyse oli vain sanojen vaihtelusta. Kesken kaiken, lapsi tinttasi minua nyrkillä poskeen raivossaan. Mieheni näki kun nyrkki heilui ja katsoi vierestä sanomatta sanaakaan nauraen, kahvikuppi ja älypuhelin kourassa.
Mitenköhän tästä nyt edetä .. Ei kai auta muu kuin jatkaa elämää normaaliin tapaan.
Kommentit (46)
Miehenkö tilanne olisi pitänyt hoitaa?
Lapsi piikille ja muutat omaan kämppään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi. Mieheni kun on lupautunut puolustamaan minua.
Ap
Ei tietenkään tuollaisen jälkeen jatketa normaalisti vaan haetaan apua esim. perheneuvolasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kai hän sentään isäsi ole? Olet iso tyttö jo ja sinun pitää ottaa ihan itse jo vastuu siitä miten sinua kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nytkö naiset ei enää ota vastuuta edes omien lastensa kasvatuksesta? Mihin teitä enää edes tarvitaan?
Voin kuvitella mielessäni kun miehesi katsoo sinun ja lapsesi nyrkkipellekoulua nauraen, lukiessaan uutisia ja juodessaan kahvia :D
Sulla on aivan ihana mies, joka on nähtävästi vain kyllästynyt paskaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt hän oli lapsensa puolella.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella mielessäni kun miehesi katsoo sinun ja lapsesi nyrkkipellekoulua nauraen, lukiessaan uutisia ja juodessaan kahvia :D
Tai sitten ei huomannut edes koko tilannetta vaan naureskeli kaverin lähettämälle kissavideolle.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen mies sinusta ihana?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tuollaisen jälkeen jatketa normaalisti vaan haetaan apua esim. perheneuvolasta.
Mieheni on sanonut, että sellainen on täyttä ajanhukkaa ja huijausta.
Ap
Vahingon ilo onkin iloa puhtaimmillaan. Lapsi teki sen mistä mies on haaveillut pidemmän aikaa sinun nalkuttaessa kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on sanonut, että sellainen on täyttä ajanhukkaa ja huijausta.
Ap
Eli hän on isäsi ja sinä teet kaiken minkä hän käskee?
Porvoossa taas tapahtuu... ihan ok, mutta sitten meni vähän överiksi ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nytkö naiset ei enää ota vastuuta edes omien lastensa kasvatuksesta? Mihin teitä enää edes tarvitaan?
Vaikea ottaa vastuuta kasvatuksesta, kun kasvatettavana on ongelmalapsi ja mies ei osoita mitään tukea. Laitetaan sinut minun saappaisiin ja tulet varmasti hulluksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikea ottaa vastuuta kasvatuksesta, kun kasvatettavana on ongelmalapsi ja mies ei osoita mitään tukea. Laitetaan sinut minun saappaisiin ja tulet varmasti hulluksi.
Ap
Lapsesi joku uuniikki lumihiutale ja kukaan muu vanhemmista ei joudu painimaan vastaavien ongelmien kanssa?
Minkä takia tälläset ihmiset pääsee lisääntymään?
Jos tuo on se 'jatkaa elämää normaaliin tapaan' niin vaikuttaa siltä, että teidän perheessä ne nyrkit heiluu hieman enemmänkin. Suosittelen ammattiapua.