Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kahvinkeittimeen laittaa paljon rahaa? Ajattelin ostaa tuon Electroluxin 30€:n keittimen

Vierailija
08.05.2017 |

Kuulemma jossain testissä voittanu ja saanu muutenkin hyviä arvosanoja. Mietin myös Moccamasteria, kun sitä kauheasti kehutaan. Rahaa olisi ostaa, ei siitä ole kiinni, mutta mietin onko kahvinkeitin sellainen asia, johon kannattaa paljon laittaa rahaa? Itselle tärkeää, että saa hyvää, kuumaa kahvia. Tietenkin laatua mietin myös. Voikohan tuollainen halpa keitin olla laadukas ja kestävä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Lidlistä ostettu kahvinkeitin. Ihan on asiansa hoitanut jo 7 vuotta.

Vierailija
22/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamasterin kahvi on kaukana hyvästä. En ymmärrä miksi sitä aina kehutaan. No se on hyvä puoli, että saa varaosia vanhaankin koneeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin vain vettä, suodatinpussin ja poroja

Vierailija
24/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me suomalaiset rikkaita. 60-luvun mummo olisi miettinyt kauan ostaako hienoa 200 mk:n (!) kahvinkeitintä. Pannukahvia ja sokeripala huuleen.

Vierailija
25/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eillä on varmaan joku 25 vuotta vanha keitin. Poikaystävän isä antoi aen kun muutettiin yhteen ja tulee hyvää kahvia. Kahvi on kuumaa ja maistuu hyvältä.

Vierailija
26/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Lidlistä ostettu kahvinkeitin. Ihan on asiansa hoitanut jo 7 vuotta.

Mailläkin oli SILVER CREST ajastettava keitin vuoden, sitten se rupes kierrätämään sitä vettä vain vesisäiliössä. Se perkele muoviputki jonka piti kuumavesi johdattaa purujen päälle oli irronut ja se laski takas vesisäiliöön kuuman veden. Yritin piheillä saada putkenpään takas kiinni yläosaan, niin sit se irtos alaosasta. En saannut letkua kiinni ja Lidl kuitti oli hävinnyt, niin vaikea oli viedä takas takuun piirissä.

Toimiessaan ehjänä keitti kuumat ja hyvät kahvit.

Vierailija
27/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen perkolaattori-keitintä. Tulee erinomaiset kahvit, eikä ole kauhean kalliita. Moccamasterit on vähän yliarvostettuja hintaansa nähden.

Vierailija
28/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ostaisinko Lidlistä sähkölaitteita. Enkä kyllä oikein Clas Ohlsoniltakaan, paitsi laatumerkkiä. Sähkölaitteiden kanssa pitää olla tarkka.

Vierailija
29/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jonkun kahviasiantuntijan mielipiteen; hän kertoi että keittää kahvinsa 30 euron kahvinkeittimellä. Salaisuus hyvää kahviin on kuulemma itse jauhetut kahvipavut, joita esim. Lidlistä saa melko huokeaan hintaa.

Vierailija
30/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jonkun kahviasiantuntijan mielipiteen; hän kertoi että keittää kahvinsa 30 euron kahvinkeittimellä. Salaisuus hyvää kahviin on kuulemma itse jauhetut kahvipavut, joita esim. Lidlistä saa melko huokeaan hintaa.

Kiitos vinkistä. En olekaan pitkään aikaan ostanut kahvipapuja.

Vierailija
31/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on satasen keitin, josta saa säädettyä kahvin voimakkuutta, siis että kuinka lujaa tiputtaa. Myös ajastin, ja onhan se luksusta, jos täytyy herätä viideltä aamulla, että kahvit on jo valmiiksi keitettynä odottamassa :)

Muuten en usko  minkään keittimen paremmuuteen.

Vierailija
32/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinpavuista saa hyvät kahvit, mutta Lidl kahvinpavut on paahto asteltaan vähintään 2 ja itse tykkää 1 paahdosta, eli juhla mokka tapasesta vaalea paahdosta ja niitä ei löydy Lidlistä.

Vierailija
33/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota kahvinkeittimen ajastuksen tärkeyttä. Laitat illalla vedet ja purut valmiiksi ja ajastat kahvin aamuksi päälle. Vesi seisoo yön siellä vesisäiliössä. Tosi tuoretta.. Yäk.

Kahvin keittäminen on niin nopeaa, että hoituu aamulla nopeasti ilman mitään ajastusta.

Moccamaster on ihmeellisen hypetetty keitin. Iso, kömpelö ja aivan liian kallis. Ihan saman makuista kahvia olen sillä saanut, kuin halvemmillakin keittimillä. Mulla on siis Moccamaster (maksoi 200€) sekä 40€ halpa keitin. 

Vierailija
34/34 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi