Lapset on laittaneet soraa nurmikkoalueelle
Mua ärsyttää kun lapset levittää soraa nurmikkoalueelle leikkien merkeissä. Olen kyllä sanonut, että älkää tehkö niin, mutta mies ei taaskaan ole samaa mieltä mun kanssa. Hänestä se ei ole asia, josta saa olla lapsille vihainen. Minusta taas on syytä olla vihainen, jos lapset ei ajattele, että se sora ei kuulu sinne nurmikolle, jossa he itsekin haluavat kävellä paljain jaloin. Minunko se sieltä sitten odotetaan noukkivan pois? Ei, se jää sinne. Rumentamaan ja satuttamaan, haittaamaan ja inhottamaan paljain jaloin kävelijöitä. En varmana kerää sitä sieltä. Miksi niiden pöllöjen pitää sotkea sitä sinne?!
Kommentit (21)
Meidän pihalla lumilinko oli talven aikana puhaltanut lumen seassa soraa nurmikolle. Otin haravalla pois sen minkä sain, loppu saa jäädä. Kaipa se aikaa myöten painuu nurmikkoon.
Ollaan varmaan joku tosi wt-perheen näköinen perhe, kun se sora on lasten levittämänä nyt väärässä paikassa. Mutta mä en kerää sitä sieltä pois, mutta lapset teki meistä wt-perheen!
Ei kukaan odota sinulta yhtään mitään. Kaikki tietää että istut vaan kaksiossasi ja valitat kaikesta
Ei kai ne sentään tuo kiviä sisälle ja leiki että ne olisi kivikissoja?
Puhutko nyt omasta pihasta ja omista lapsista, vai taloyhtiön pihasta ja jonku muun lapsista.
Kivet nurmikolla ei ole kiva juttu, ei varsinkaan nurmea leikatessa.
Hiekka sen sijaan vain parantaa nurmen laatua.
Parasta on tietysti pitää eri toiminnot niille varatuille alueilla, eikä kantaa hiekkaa istutuksiin, eikä istutuksia hiekkalaatikolle jne.
Miten tämä suuri ongelma tuli juuri nyt mieleen? Et keksinyt muuta syytä kiukutella. Entä äiti? Kai sieltä jotain tulee mieleen. Heppalehdet?
Lapset ja mies on wt. Hävettää olla niiden perhettä... Minäkö ne sieltä sitten noukkisin, koska minä olen ainoa, joita ne haittaa? En varmana silti nouki, kun en niitä sinne laittanutkaan.
ap
Siinä ajassa kun valitat täällä,olisit jo käynnyt haravoimassa sen pois. Kuinka vaikeaa täytyy elämästä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä suuri ongelma tuli juuri nyt mieleen? Et keksinyt muuta syytä kiukutella. Entä äiti? Kai sieltä jotain tulee mieleen. Heppalehdet?
Näin ne kivet pihalla.
Oot varmaan ahkerasti haravoinut ja tehnyt pihahommia viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Siinä ajassa kun valitat täällä,olisit jo käynnyt haravoimassa sen pois. Kuinka vaikeaa täytyy elämästä tehdä.
Niin, opettaen, että tämä oli täysin hyväksyttävää, äiti kyllä siivoaa? En todellakaan anna sitä iloa niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, opettaen, että tämä oli täysin hyväksyttävää, äiti kyllä siivoaa? En todellakaan anna sitä iloa niille.
Kiukuttele sitten yksinäsi sillä ketään muuta ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just tää on se asenne, jonka takia mä en siivoa niitä.
Jos sitten lapsia harmittaa että kivet sattuu jalkapohjissa niin vieläkö pitäisi olla myötätuntoinen?
Meilläkin paljastui nurtsilta kauheita sorakasoja, en tiedä miten sinne päätyneet.. Ilmeisesti lumiukkojen teossa aloittaneet soralta ja palloa kieritetty nurmikolle.
No, haravan ja lumilapion kanssa niitä kannan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tällä asenteella SÄ et kiinnosta kohta ketään. Et kiinnostais mua ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja mies on wt. Hävettää olla niiden perhettä... Minäkö ne sieltä sitten noukkisin, koska minä olen ainoa, joita ne haittaa? En varmana silti nouki, kun en niitä sinne laittanutkaan.
ap
Kuka sen wt-ukon on valinnut? Kuka ne wt-lapset on kasvattanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKuka sen wt-ukon on valinnut? Kuka ne wt-lapset on kasvattanut?
No niin kun en tiettyjen ongelmieni takia saanut valita miestä rakkauden perusteella ja lapsia koitan antaa lähinnä miehen kasvattaa, etten aiheuta heille traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKuka sen wt-ukon on valinnut? Kuka ne wt-lapset on kasvattanut?
No niin kun en tiettyjen ongelmieni takia saanut valita miestä rakkauden perusteella ja lapsia koitan antaa lähinnä miehen kasvattaa, etten aiheuta heille traumoja.
Vau, tää oli ihan uutta!
Hän kehittyy!
Voi pientä. Pilaako lapset sisustuslehden aukeamasi?