Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en käytä sosiaalista mediaa?

avautuja:D
07.05.2017 |

-mul tulee huono fiilis itsestäni siitä et jos mul ei oo yhtäpaljon/enemmän seuraajia kommentoijia tykkääjiä ku mun frendeillä ja tutuilla ym saati sitten munmielestä k*päillä!
-oon niin kilpailuhenkinen et haluisin olla muita "parempi" myös somessa jos oisin siellä... kuten monissa muissakin asioissa
-en halua alkaa kalastella lisää tykkääjiä, seuraajia, kommentoijia millään tavalla: jos oisin somessa niin se oikeesti kuitenkin mun kohdalla menis siihen yllämainituista syistä. en todellakaan halua käyttää aikaani johonki noin naurettavaan, en halua saada mun itsetuntobuusteja minkään somekanavan välityksellä (haluun uskoo et mul on riittävän kova itsetunto ilmankin), en halua nähdä vaivaa sen eteen et mun elämä näyttäis mielenkiintoselta sitä kautta, en halua mun vaikutuspiiriin/elämään mitään puolituttuseuraajatyyppejä vaan pelkästään aitoja ystäviä se ois ideaali eli mielummin yks aito ystävä ku sata feikkiä <- somessa taas jos olis niin se sata feikkiä näyttää paljon "paremmalta" ja ideaalimmalta kuin se yks aito ja toi alkaa vaikuttaa mul omaan ajatteluunkin.
-mua ahdistaa et jotku tyypit kyselee mitä kuuluu ym. joiden kaa en halua olla tekemisis mut joita en haluu loukatakkaa
-en haluu käyttää aikaani netissä vaan levätä ja sit taas mennä & tehdä livenä juttuja kaikel energiallani (mikä on oikeesti rajallinen!!!)!
-mun elämä oikeesti on aika törkeen makeeta ! ja sillee et must tuntuu et jos laittaisin kaikist jutuist mitä teen somee kuvia ym ni se tuntuis sellaselta makeilulta just ja et "kattokaa miten täydellistä mun elämä on" vaik en tarkottaiskaa sitä silleen...
-some saa mut arvostelee muiden ihmisten arvoa niiden suosittuuden perusteella ja jälleen -> sotii täysin sitä vastaan millasen ajatusmaailman omaava ihminen todella haluaisin olla ja millanen oon ollu.
-pelkään et some aiheuttaa mielenterveysongelmia mun sorttisil ihmisillä.

Pakko oli jakaa nää omat ajatukset jonnekin! Pystyykö kukaan samaistumaan mihinkään näistä? Ajatteleeko kukaan muu näin, tai miten muut ajattelette?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän